Website: http://keukenpakket.nl
Plaats: Ede

Keukenpakket
9.6
9.5

Pluspunten
heel erg duidelijke website.
heel erg veel maten in kasten waardoor je altijd de ruimte optimaal kunt benutten.
Frank denkt echt mee met je op afstand, mocht je net iets over het hoofd zien.

Nick

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Keukenpakket is een fijn bedrijf waar actief meegedacht wordt met de klant. De communicatie met Frank zelf was heel goed; hij bleef meedenken, hoeveel vragen er ook waren van onze kant. Een ander groot pluspunt is dat hij voortdurend oplossingsgericht bezig was, zelfs nadat er iets mis ging buiten zijn schuld om. Namelijk de misser van een grote leverancier (Bosch). Frank loste het perfect op door tijdelijk gratis een ander apparaat uit zijn eigen zaak beschikbaar te stellen.

Ook heeft hij zijn uiterste best gedaan, met goed gevolg, om het door ons gewenste werkblad te traceren en te leveren.

Kortom: waar andere (keuken)bedrijven vaak niet klant- en servicegericht bleken, is onze ervaring met Keukenpakket een verademing.

En de keuken ziet er prachtig uit!

Ammerzoden (Gelderland)

Gepubliceerd op: 28/08/2018

Pluspunten
Wij wilden een eenvoudige U-opstelling maar het eerste keukenbedrijf waar wij heen gingen vroeg 35.000 EUR. De bedrijven daarna waren niet goedkoper en geen van de bedrijven kon uitleggen waarom de prijs zo absurd hoog was. (Het voelde alsof ze met elkaar afspreken wat de prijs moet zijn). Wij zijn ervaren klussers en besloten de keuken zelf te doen. Voor de keukenkasten kwamen wij uit bij Frank. Wij waren denk ik niet zo goed voorbereid (geen goede tekening) en hebben misschien 50 emails over en weer verstuurd voordat alle details duidelijk waren. Zoals de draai van een kastdeur wat wrikt tegen een aanrecht of de hoogte van een vaatwasserfront. Het zijn net die details waar Frank wel aan denkt. En de prijs is duidelijk. Vul de site maar in en je weet wat de prijs van je kasten gaat worden. Maar de kwaliteit, dat blijft een beetje griezelig. Om de kwaliteit (en Frank) te toetsen zijn wij naar Veenendaal geweest. Frank heeft daar een kleine ruimte waar hij verschillende kwaliteiten en kleuren toont. Voor ons was het op dat moment duidelijk. De kwaliteit is op het eerste gezicht stukken beter dan onze vorige keuken (IKEA). Vooral zaken als een le-mans kast, gootsteenkast of de scharnieren. Het kan zich meten met de grote jongens maar heeft betere prijs ;) Maar het zal zich in de loop van de tijd moeten bewijzen. Wij zijn in ieder geval erg blij met onze keuze voor Frank!

Hoekman
Bunnik

Gepubliceerd op: 02/07/2018

Pluspunten
zeer goede uitleg en prijsverhouding en prettige samenwerking ,ik beveel dit bedrijf zeker aan een ieder
Matel
Goor

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Netjes geholpen. Wordt met je mee gedacht. Levering volgens afspraak.

Anke vd Berg
Ledeacker

Gepubliceerd op: 25/05/2018

Pluspunten
Prima kwaliteit duidelijke beschrijving als ik een vraag had werd die meteen beantwoord zeer tevreden!!!

AMS Kok
Alkmaar

Gepubliceerd op: 30/04/2018

Pluspunten
Geen verkooppraatjes maar goed advies de eigenaar is iemand met ervaring.
Website kan nog een beetje verbeterd worden.
Wout
Noorden

Gepubliceerd op: 21/03/2018

Pluspunten
Prettig direct contact. Kennis van zaken en mooie kwaliteit voor een scherpe prijs. Is zeer betrokken bij zijn klanten.
Dave
Lepelstraat

Gepubliceerd op: 19/03/2018

Pluspunten
Kleine bestelling geplaatst van 4 bovenkasten. Goede overzichtelijke website. Mooie producten en zeer prettige en duidelijke communicatie.

Frank

Gepubliceerd op: 16/03/2018

Pluspunten
Zeer vriendelijke mensen met mijn stortvloed aan vragen via de foon kreeg ik telkens weer alle tijd en uitleg.

Gepubliceerd op: 08/03/2018