Website: www.kentekencheck.nu

Kentekencheck.nu
7.7

Terence

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Prima service. Bedankt!

Nani
Huizen

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Direct rapport binnen met leuke inzichten van de historie

Dennis

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Bieden bij niet geleverde diensten direkt aan bedrag retour te storten.
6€ betaald voor de kilometercheck en deze wordt niet geleverd! Hoe krijg ik mijn geld terug?
Laat betalen na geleverde diensten.
Antwoord Kentekencheck.nu
Bedankt voor uw feedback. Helaas komt het voor dat bij sommige kentekens geen data bekend is bij organisaties, waardoor het dus leeg blijft. Dit komt voor bij een aantal voertuigsoorten en met name oudere voertuigen. Daarom bieden wij ook altijd direct het bedrag retour wanneer dit gebeurd. Onze excuses voor dit ongemak. Als u een mail stuurt, heeft u altijd uw geld snel retour. Dit mag naar info@kentekencheck.nu
A.

Gepubliceerd op: 17/02/2019

03/02/2019

Pluspunten

Houd je aan je disclaimer en stort het geld terug als je de vraag niet kunt beantwoorden
d.n.rijpkema
HOORN NH

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Ik haal een inport auto er door heen krijg nog niks nuttigs te zien hoe kan ik mijn geld terurg krijgen dit is echt onzin dat voor die info moet betalen

Gepubliceerd op: 22/01/2019

Pluspunten

Heb betaald voor een waardetaxatie, en krijg alleen de gratis informatie!! Die kon ik zelf ook nog wel opzoeken. En daarbij kan je ook niemand telefonisch bereiken om eens te vragen hoe het zit.
Niet aan te raden!!
Antwoord Kentekencheck.nu
Bedankt voor uw feedback. Helaas komt het voor dat bij sommige kentekens geen waarde bekend is bij organisaties, waardoor het dus leeg blijft. Dit komt voor bij een aantal voertuigsoorten en met name oudere voertuigen. Daarom bieden wij ook altijd direct het bedrag retour wanneer dit gebeurd. Onze excuses voor dit ongemak. Als u een mail stuurt, heeft u uw geld snel retour. Wij reageren altijd binnen 24 uur.
Joyce
Best

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Zeer duidelijke informatie waardoor ik wist dat deze auto prima was:)

Sjors de haan
Zaandam

Gepubliceerd op: 17/01/2019

Pluspunten
Snel rapport gekregen

Simon

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Betaal voor Schadeinfo, krijg allen de gratis info terwijl ik wel 11 euro heb afgerekend.
Zorg dat jje levert wat je beloofd. 11 euro gewoon weg.
Marcel Ariaens
Nijmegen