Website: https://www.kefirshop.nl
Adres: De Bredase Hunt 28 8252 JX
Plaats: Dronten

Online webwinkel waar u de levende en verse probiotica melkkefir- en waterkefirkorrels, kant en klare kefir, kombucha alsmede boeken, kunststof bolzeven, kefirpotten, ingrediënten en andere toebehoren kunt bestellen.
Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en zijn u graag van dienst met advies.

Kefirshop
8.2
2052 beoordelingen (totaal)

Pluspunten
Ik heb de kefir gisteren ontvangen. Ik weet niet of het gaat lukken om de kefir op te starten. Ik heb hem meteen verwerkt, maar zie nu nog geen reactie. Dit is bekend en ook aangegeven door het bedrijf llef. Positief in deze is dus de communicatie en duidelijkheid. Product was goed verpakt maar hier is het 30 graden geweest en de kefir heeft in de kunnen opwarmen
Andere verpakking (coolpack?) met dit weer
corrie drissen
Bunde

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Kefir om waterkefir te maken
Pluspunten
Supersnelle levering, hele goede kwaliteit kefirkorrels. De korrels worden heel goed verpakt en worden met een duidelijke beschrijving wordt geleverd.
Ik zou geen verbeterpunten weten.
Lisa

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Gepubliceerd op: 22/06/2017

kefir met bijbehoren
Pluspunten
De kefirkorrels, zowel water- als melkkefir zijn van erg goede kwaliteit, de dranken smaken goed en ze vermenigvuldigen zich snel.
de levering had wat sneller gekund.
Antwoord Kefirshop
Dank voor uw beoordeling en fijn dat u tevreden bent met de kwaliteit. Wat de levering betreft; u had op donderdag besteld en die dag was helaas al volledig volgepland. Dan is de eerstvolgende verzendmogelijkheid automatisch maandag, aangezien er anders het weekend tussenzit. Daar kunnen we helaas niets aan veranderen :)

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Pluspunten
Levering was sneller dan verwacht. Duidelijke informatie op de site.
Ik vind de webshop wat onoverzichtelijk en niet zo uitnodigend; je moet veel doorklikken en dan krijg je maar een paar producten te zien.
Vrouw

Gepubliceerd op: 21/06/2017

Melkkefirkorrels, twee glazen potten, plastic zeef en plastic lepel.
Pluspunten
Vlotte levering (ook in belgië!), duidelijke uitleg over hoe de kefirkorrels te gebruiken en gedroogde korrels te starten (zeer attent om dit mee te sturen!)
Zeer tevreden over de kwaliteit van alle producten als de kefirkorrels!
Zeer aan te raden!

Anna
Antwerpen

Gedroogde waterkefirkorrels
Plastic lepel
Plastic zeef
Neteldoek
Pluspunten
Vriendelijk en behulpzaam

Anja
VLAARDINGEN

Aquakefir in flesje
Pluspunten
snelle levering en deskundig advies, uitstekende materialen

GEF
Castricum

Gepubliceerd op: 20/06/2017

waterkefir gedroogd, weckpot met waterslot, kunststof zeef
Pluspunten
Vindt de website er zeer goed uitzien. Zover ik er over kan oordelen is de informatie objectief en betrouwbaar. Is veel aandacht aan besteedt om mij als leek duidelijkheid te verschaffen. Misschien is mijn lagere beoordeling hoofdzakelijk te wijten aan de mijns inziens trage afhandeling?
Persoonlijk heb ik niet begrepen waarom het op voorraad zijnde producten pas na meerdere dagen geleverd kan worden. In de communicatie wordt er van uit gegaan binnen 2 dagen te reageren en te leveren.
Antwoord Kefirshop
Beste Wim,
Dank voor de beoordeling. De wat langere duur is verklaarbaar hoor. Het werd ook tijdens de winkelwagenafhandeling vermeld en op de levertijdpagina, waar dan ook naar verwezen wordt. Misschien heeft u dat gemist. Reden is dat door de Pinksterdagen er één leverdag minder was, i.c.m. een stortvloed aan bestellingen gedurende dat lange weekend. Als eenmansbedrijfje zit ik dan al heel snel aan het maximum wat ik af kan handelen. Meestal is de levertijd 1 dag, toen 3 dagen. Vandaar dat onze levertijdpagina behoorlijk uitgebreid is, om juist dat goed toe te lichten. Het staat dus los van voorraad, want dat is zelden het probleem. Deze info is hier te vinden: https://www.kefirshop.nl/c-1006739/levertijd
Wim
nieuw-lekkerland

Gepubliceerd op: 19/06/2017

4 x 500 gram rozijnen, 2 x 500 gram vijgen, 5 x 500 gram abrikozen en 5 x 500 gram rietsuiker.

nieuw-lekkerland
19/06/2017