Website: http://www.kayasieraden.nl/nl/
Adres: Bosuilstraat 9 2333 VD
Plaats: Leiden

Bij KAYA vind je luxe baby armbandjes, kindersieraden en unieke moeder & dochter sieraden voor kleine meisjes die op mama willen lijken! Gemaakt van luxe materialen zoals edelsteen, échte zoetwaterparels en Swarovski kristallen. Speciaal gemaakt om bijzondere momenten tastbaar te herinneren zoals de geboorte van je baby, haar doop, verjaardag, communie of de eerste keer dat je ze een bruidsmeisje mag zijn.

Daarnaast heeft KAYA een ruime collectie moedersieraden. Niets is mooier om een sieraad te geven die de liefde voor haar kinderen symboliseert. Op KAYAsieraden.nl slaag je zeker met de ruime collectie exclusieve en persoonlijke sieraden voor moeders en oma’s. Van geboortehangers met babynaam & datum, stamboom kettingen, Swarovski geboortesteen sieraden tot gegraveerde armbanden. Alle sieraden zijn vervaardigd uit sterling zilver en worden luxe verpakt. En het fijne is, de prijzen liggen ook nog eens stukken lager dan bij een juwelier.

Om ook kinderen in Gambia te laten stralen doneert KAYA per sieraad donatie voor één week school (MVO bedrijf).Op dit moment kunnen door de donaties 10 kinderen naar school.

trefwoorden: doop cadeau, baby armband, communie sieraden, kinderarmband, babysieraden, kinderketting, kinderoorbellen, kindersieraden, mama cadeau, mama sieraden

KAYA sieraden
9.5

Pluspunten
Mooie moeder- en dochterarmbandjes in de surprise bag, helemaal naar onze wens!

Jen

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Erg goede service. Toen bleek dat de armband te groot was, op zeer korte termijn (met spoed) een nieuwe opgestuurd gekregen, inclusief gegraveerde bedels, echt top ! En de armband is ontzettend mooi en persoonlijk geworden!

Heleen
Leiden

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Leveren wat ze beloven en hebben een prachtige missie door de samenwerking met Eduki. Het heeft toegevoegde waarde hier je sieraad aan te kopen en zo te helpen steunen.
Daarnaast heb ik dierbaar sieraad mogen ontvangen voor moederdag. Prachtig!!

li
Wirdum

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Snelle levering en precies gekregen zoals ik het me had voorgesteld. Super

Addy
Lelystad

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Erg vriendelijk en eerlijk. Ze doen alles om de klant tevreden te houden. We zijn tot een goede oplossing gekomen samen.
F.Beker
Zwijndrecht

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Nathalie
Beverwijk

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Bij de eerste bestelling ontving ik een kapot hangertje (van een kinderoorbelsetje). Ik mailde hierover en kreeg binnen een half uur antwoord dat ik een ander setje zou krijgen en de kapotte niet hoefde te retourneren.
Net het nieuwe setje in goede orde binnen gekregen.
Prima service!
Van de kwaliteit kan ik nog niets zeggen. Het ziet er mooi maar ook kwetsbaar uit. Ik hoop dat het lang heel en mooi blijft.

Anja

Gepubliceerd op: 16/06/2018

Pluspunten
Het wordt met zorg en aandacht gemaakt, verpakt en verzonden. Dat zie je als je het ontvangt. Complimenten aan Tanja.

Dianne
Amersfoort

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
In alle opzichten goed geregeld.
Betrouwbaar dus.

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Kadootje voor mijn nichtje besteld, ze is er kei blij mee!

Snel reactie & verzonden wanneer stond aangegeven op de site
Niks
Iris Benschop