Website: http://www.kayasieraden.nl/nl/
Adres: Bosuilstraat 9 2333 VD
Plaats: Leiden

Bij KAYA vind je luxe baby armbandjes, kindersieraden en unieke moeder & dochter sieraden voor kleine meisjes die op mama willen lijken! Gemaakt van luxe materialen zoals edelsteen, échte zoetwaterparels en Swarovski kristallen. Speciaal gemaakt om bijzondere momenten tastbaar te herinneren zoals de geboorte van je baby, haar doop, verjaardag, communie of de eerste keer dat je ze een bruidsmeisje mag zijn.

Daarnaast heeft KAYA een ruime collectie moedersieraden. Niets is mooier om een sieraad te geven die de liefde voor haar kinderen symboliseert. Op KAYAsieraden.nl slaag je zeker met de ruime collectie exclusieve en persoonlijke sieraden voor moeders en oma’s. Van geboortehangers met babynaam & datum, stamboom kettingen, Swarovski geboortesteen sieraden tot gegraveerde armbanden. Alle sieraden zijn vervaardigd uit sterling zilver en worden luxe verpakt. En het fijne is, de prijzen liggen ook nog eens stukken lager dan bij een juwelier.

Om ook kinderen in Gambia te laten stralen doneert KAYA per sieraad donatie voor één week school (MVO bedrijf).Op dit moment kunnen door de donaties 10 kinderen naar school.

trefwoorden: doop cadeau, baby armband, communie sieraden, kinderarmband, babysieraden, kinderketting, kinderoorbellen, kindersieraden, mama cadeau, mama sieraden

KAYA sieraden
9.5
9.6
22084 keer bekeken

Pluspunten
tweede pinksterdag besteld, de volgende dag verzonden
en woensdag in huis. perfect!

leuke sieraden voor een betaalbare prijs.

Gepubliceerd op: 12/06/2019

Pluspunten
Je maakt je sieraden heel erg persoonlijk met het graveren! Mijn bestelling was de volgende dag al in huis.

L.

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
Super tevreden! Doe zo verder!
Doe zo verder!
Caro Deckers
Bornem

Gepubliceerd op: 07/06/2019

Pluspunten
Leuke sieraden van goede kwaliteit voor erg betaalbare prijs!
2 jaar gelden rond moederdag zeer tevreden over levering. Dit jaar ondanks toezegging van spoed status kwam pakket te laat waardoor dit niet mee kon op reis naar NY om daar cadeau te doen. Als ik dat had geweten had ik de bestelling niet geplaatst! Teleurgesteld dus in betrouwbaarheid en minimale reactie om email/app. Jammer!
Doen wat je belooft! En anders de toezegging niet maken..... Beter vooraf een teleurstelling dan achteraf!
Dus ja na dit laatste akkefietje twijfel ik toch wel of ik wederom een bestelling zou plaatsen.......
Antwoord KAYA sieraden
Goedemiddag Maudy,
Wat vervelend dat je niet volledig tevreden bent. We hebben inderdaad na overleg met spoed je bestelling gemaakt en gelijk verzonden naar het hotel waar je verbleef. Naar ons weten hebben we gedaan wat we beloofd hebben. Heel vervelend dat het niet tijdig bij je hotelkwamer is aangekomen. Je hebt gelijk dat we helaas niet op deze 3 laatste dagen voor moederdag adequaat konden reageren ivm vele spoedbestellingen, excuus hiervoor. Groeten van Tanja
M. Roetman

Gepubliceerd op: 06/06/2019

Stacy
Sas van Gent

Gepubliceerd op: 28/05/2019

Pluspunten

Het steendje die erbij gelevert is ziet er niet mooi afgewerkt uit en die hanger ziet er ook niet uit zoals verwacht. Ik ben zwaar teleurgesteld

Sas van Gent
14/05/2019

Pluspunten
Erg blij met de zilveren dikke cuff, gegraveerd met de namen van mijn kinderen. Gekregen voor moederdag. Ben lang op zoek geweest naar iets dergelijks voor betaalbare prijs, en ben erg blij dat ik hem nu heb gevonden. Erg mooie armband. Top. Beveel jullie zeker aan en hoop nog eens terug te komen.
geen, alles liep naar wens.
Jantine
Barneveld

Gepubliceerd op: 28/05/2019

Pluspunten
Het probleem is netjes opgelost, mijn dank hier voor.
Zie hierboven.
Nvt
Haarlem

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten
Neem eens de moeite om op berichten van je klant te reageren. "Altijd Reactie binnen 24" is flauwekul. Ik heb gemaild, geappt en via online chat een bericht gestuurd waarop ik geen reactie heb gekregen. Schaam je mevrouw Rakhou.
Zie hierboven.

11/05/2019

Pluspunten
Snelle communicatie en levering.

Bilal
Zuid-holland

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Mooi sieraad (hart met namen en geboortesteentjes). Overgrootmoeder was er dolblij mee.
Proberen de communicatie te verbeteren. Maar de sieraden zijn echt supermooi, daar valt niks op aan te merken.
Antwoord KAYA sieraden
Dankjewel voor je feedback Marjo. Je hebt gelijk dat de communicatie bij deze bestelling beter kon. Nogmaals onze excuses hiervoor en we hebben hiervan geleerd. Fijn dat het sieraad naar wens is.
Marjo

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Dat er iets mis kan gaan begrijp ik volkomen. We zijn allemaal mensen en mensen maken fouten. Maar als er dan iets mis is dan probeer je contact op te nemen. 06 nummer wordt niet beantwoord, na zowel email als 2x via chat geprobeerd contact te krijgen (bestelling was niet compleet)heb ik geen enkele reactie gekregen dus vind ik de service niet wat ‘t zijn moet. Maar ik blijf ‘t proberen want ik wil datgene wat ik besteld en voor betaald heb ook graag ontvangen.

20/05/2019

Pluspunten
Tijdens grote drukte van Moederdag besteld. Heeft wat problemen veroorzaakt maar eerlijk is eerlijk, ze doen echt hun best, koste wat het kost om de klant uiteindelijk toch tevreden te krijgen. Bedankt hiervoor.

Jacob
Enschede