Website: http://www.kayasieraden.nl/nl/
Adres: Bosuilstraat 9 2333 VD
Plaats: Leiden

Bij KAYA vind je luxe baby armbandjes, kindersieraden en unieke moeder & dochter sieraden voor kleine meisjes die op mama willen lijken! Gemaakt van luxe materialen zoals edelsteen, échte zoetwaterparels en Swarovski kristallen. Speciaal gemaakt om bijzondere momenten tastbaar te herinneren zoals de geboorte van je baby, haar doop, verjaardag, communie of de eerste keer dat je ze een bruidsmeisje mag zijn.

Daarnaast heeft KAYA een ruime collectie moedersieraden. Niets is mooier om een sieraad te geven die de liefde voor haar kinderen symboliseert. Op KAYAsieraden.nl slaag je zeker met de ruime collectie exclusieve en persoonlijke sieraden voor moeders en oma’s. Van geboortehangers met babynaam & datum, stamboom kettingen, Swarovski geboortesteen sieraden tot gegraveerde armbanden. Alle sieraden zijn vervaardigd uit sterling zilver en worden luxe verpakt. En het fijne is, de prijzen liggen ook nog eens stukken lager dan bij een juwelier.

Om ook kinderen in Gambia te laten stralen doneert KAYA per sieraad donatie voor één week school (MVO bedrijf).Op dit moment kunnen door de donaties 10 kinderen naar school.

trefwoorden: doop cadeau, baby armband, communie sieraden, kinderarmband, babysieraden, kinderketting, kinderoorbellen, kindersieraden, mama cadeau, mama sieraden

KAYA sieraden
9.5

Pluspunten
Super Service!!
Geen verbeterpunten!! en als Tip gewoon zo doorgaan!!! Super
Margriet Nooijen
Aarle-Rixtel

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Pluspunten
Wauw!
Echt onder de indruk!
Het inschatten van de juiste maat voor het armbandje van ons bijna 2-jarige dochtertje bleek best lastig.

Resultaat na twee keer een verkeerde maat te hebben gekozen
--> Zeer adequate/positieve reactie op mijn email en éeén dag later een perfect passend armbandje!!

Een 'warme douche'!! :-)

Geerte

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
De communicatie , afbeeldingen Internet site en informatie en de zorgvuldige bezorging .
Formaat medaillon wat groter maken , de medaillon is schitterend maar erg klein . Op het plaatje leek het groter .
Joke

Gepubliceerd op: 15/08/2018

Pluspunten
Zeer netjes en snel gewerkt. Echt een mooi resultaat door de handgeschreven letters!
X
Marlies
Hoorn

Gepubliceerd op: 14/08/2018

Pluspunten
- correct
- netjes verpakt
- goede kwaliteit
Hannah Serroyen
Bocholt

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Bestelproces erg makkelijk en snel.
Snel geleverd.
Top!

A

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Snelle reacties en verzending en sieraden zien er heel mooi uit! + voor het goede doel, dus helemaal top. Kwaliteit moet ik nog ervaren, maar ziet er wel goed uit.

Lieke

Gepubliceerd op: 13/08/2018

Pluspunten
Een paar weken geleden wilde ik op zondag een paar setjes oorbellen voor mijn dochtertje bestellen. Ik had nog een vraag over een kortingscode en via de chat kreeg ik heel snel een reactie waarna ik mijn bestelling heb geplaatst. Het zijn stuk voor stuk schattige oorbellen! Helaas ging er na een paar keer dragen met 1 oorbel wat mis. Ik kreeg de volgende dag nog een nieuwe set toegestuurd. Unieke en geweldige service, boven verwachting! Wij komen zeker terug!

Helen

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Gepubliceerd op: 11/08/2018

Pluspunten
Snelle levering. Prachtige ketting♡

Annette
Putten