Website: http://www.kayasieraden.nl/nl/
Adres: Bosuilstraat 9 2333 VD
Plaats: Leiden

Bij KAYA vind je luxe baby armbandjes, kindersieraden en unieke moeder & dochter sieraden voor kleine meisjes die op mama willen lijken! Gemaakt van luxe materialen zoals edelsteen, échte zoetwaterparels en Swarovski kristallen. Speciaal gemaakt om bijzondere momenten tastbaar te herinneren zoals de geboorte van je baby, haar doop, verjaardag, communie of de eerste keer dat je ze een bruidsmeisje mag zijn.

Daarnaast heeft KAYA een ruime collectie moedersieraden. Niets is mooier om een sieraad te geven die de liefde voor haar kinderen symboliseert. Op KAYAsieraden.nl slaag je zeker met de ruime collectie exclusieve en persoonlijke sieraden voor moeders en oma’s. Van geboortehangers met babynaam & datum, stamboom kettingen, Swarovski geboortesteen sieraden tot gegraveerde armbanden. Alle sieraden zijn vervaardigd uit sterling zilver en worden luxe verpakt. En het fijne is, de prijzen liggen ook nog eens stukken lager dan bij een juwelier.

Om ook kinderen in Gambia te laten stralen doneert KAYA per sieraad donatie voor één week school (MVO bedrijf).Op dit moment kunnen door de donaties 10 kinderen naar school.

trefwoorden: doop cadeau, baby armband, communie sieraden, kinderarmband, babysieraden, kinderketting, kinderoorbellen, kindersieraden, mama cadeau, mama sieraden

KAYA sieraden

Pluspunten
Een prachtjuweel... volledig wat ik gevraagd heb.

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Minder dan een week moeten wachten! Super blij met het ongelofelijk mooi resultaat!
Ik bestel zeker opnieuw!

Lien
Landen

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Tot nu toe is het de eerste maal dat ik hier bestel en ben ook zeer tevreden ik had een specifieke wens en men heeft die zonder probleem uitgevoerd dit was zeer belangerijk voor mij en de persoon voor wie de bestelling is ook een zeer snelle levering 1 dag vroeger dan voorzien dus niets dan positief
Doe zo verder
Sonja
Kampenhout

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
mooie mama ring besteld, hij is prachtig! precies zoals op de foto. de geboorte stenen hebben een hele mooie kleur en hebben een mooie glans. De namen die er in gegrafeerd zijn zijn goed zichtbaar, maar subtiel. levering prima, binnen twee weken met een mooie verpakking. Super blij! ga zeker nog wat bestellen bij Kaya sieraden.

Marleen
Voorschoten

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Prachtige producten je ziet dat het met liefde is gemaakt.
Nog meer mooie armbanden met steentjes!
Saba

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Hartelijk dank. PRIMA service. Ik kom zeker terug
Rebecca

Rebecca
Bierghes, België

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Super leuke sieraden!
Snel mijn bedeltje ontvangen, helaas vergeten te graveren. Direct reactie op mijn mail en kosteloos een nieuw bedeltje op de post! Geweldige service.

Moniek
Etten-Leur

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Pluspunten
Prachtige uitvoering! Conform aan de foto's van de site. Zeer snelle levering. Uitstekende communicatie omtrent het verloop van de bestelling. Een aanrader!

Gina
Bois de Lessines (België)

Gepubliceerd op: 12/04/2018

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Dank je wel Tanja!
Heb heel snel een nieuwe armband ontvangen!
Ik en mijn dochter zijn er super blij mee!
Super snelle reactie na aanleiding van mijn mailtje.

Tanja geeft pas service!
Pien