Website: http://www.kayasieraden.nl/nl/
Adres: Bosuilstraat 9 2333 VD
Plaats: Leiden

Bij KAYA vind je luxe baby armbandjes, kindersieraden en unieke moeder & dochter sieraden voor kleine meisjes die op mama willen lijken! Gemaakt van luxe materialen zoals edelsteen, échte zoetwaterparels en Swarovski kristallen. Speciaal gemaakt om bijzondere momenten tastbaar te herinneren zoals de geboorte van je baby, haar doop, verjaardag, communie of de eerste keer dat je ze een bruidsmeisje mag zijn.

Daarnaast heeft KAYA een ruime collectie moedersieraden. Niets is mooier om een sieraad te geven die de liefde voor haar kinderen symboliseert. Op KAYAsieraden.nl slaag je zeker met de ruime collectie exclusieve en persoonlijke sieraden voor moeders en oma’s. Van geboortehangers met babynaam & datum, stamboom kettingen, Swarovski geboortesteen sieraden tot gegraveerde armbanden. Alle sieraden zijn vervaardigd uit sterling zilver en worden luxe verpakt. En het fijne is, de prijzen liggen ook nog eens stukken lager dan bij een juwelier.

Om ook kinderen in Gambia te laten stralen doneert KAYA per sieraad donatie voor één week school (MVO bedrijf).Op dit moment kunnen door de donaties 10 kinderen naar school.

trefwoorden: doop cadeau, baby armband, communie sieraden, kinderarmband, babysieraden, kinderketting, kinderoorbellen, kindersieraden, mama cadeau, mama sieraden

KAYA sieraden
9.5

Pluspunten
De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis! Hele goede kwaliteit en binnen een dag al antwoord op al mijn vragen. Zeker aanrader en kom ook zeker nog een keer terug als ik weer iets zoek voor een kleinkind.
geen, ga zo door!
Liana
Warmond

Gepubliceerd op: 19/06/2017
Jong stel <35 jaar

kinderarmbandje + oorbellen + ketting
Pluspunten
Ik kan helaas geen positieve punten ontdekken voor dit bedrijf. Ik ben snel tevreden, maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt! Zo'n beetje alles ging fout met weinig inlevingsvermogen. Helaas te kort om alles te beschrijven onder verbeterpunten.
Via de chat op woensdag voor moederdag contact gehad. Ze zou het diezelfde avond maken en de volgende dag toezenden. De dag voor moederdag nog geen bestelling ontvangen. Ze gaf nadat ik haar via chat berichtte ineens aan dat het armbandje pas woensdag erop wordt gemaakt? De frustratie werd groter toen ze het (na anderhalve week weer?!) ook nog naar een verkeerd (niet bestaand) adres had gestuurd. Telefonisch (Engels nummer) onbereikbaar en late/geen reactie op e-mails. Na weer een week wachten kreeg ik de bestelling eindelijk. Wat schetst echter de verbazing?
A: Armbandje verkeerd gemaakt
B: de gratis ketting t.w.v. 40 euro die hoorde bij uw moederdagactie zat er niet bij
C: Geen oorbellen

Uiteindelijk wel geld terug gekregen....Ik ben zelf nooit moeilijk, maar dit bedrijf komt totaal geen afspraken na en communicatie is er niet. Ik koop veel online, maar hier nooit meer.
Brouwer

Gepubliceerd op: 19/06/2017
Gezin <35 jr

Armband infinity twee hangers
Pluspunten
Snelle levering en heel coulance omgegaan met ruilen van het product

Gepubliceerd op: 03/06/2017
Jong stel <35 jaar

Armband voor moederdag besteld, deze ging helaas snel kapot maar heb deze kunnen ruilen voor een ander exemplaar
Pluspunten
Snelle levering en een prachtige ring mooi gegraveerd ook

Margo
Maarssen

Gepubliceerd op: 02/06/2017
55 jr of ouder

Ring met drie namen en geboortesteen
Pluspunten
Er was een foutje gemaakt bij het graveren van een bedeltje. Ik heb gevraagd voor een nieuw bedeltje maar kreeg een compleet nieuwe armband mét een extra bedeltje! WoW!!

Lilian
Maastricht

Gepubliceerd op: 02/06/2017
Gezin 35-55 jr

Bedelarmbandje
Pluspunten
Mooi, handgemaakt, uniek!!

Inti
Valkenburg

Gepubliceerd op: 27/05/2017
Gezin 35-55 jr

Baby armbandjes
Pluspunten
Snelle service en levering ( binnen 5 werkdagen )
Ga zo door !!
Aberbos

Gepubliceerd op: 26/05/2017
Stel 35-55 jr

Ketting 'Bijbel Medaillon' met gravering + Parel
Pluspunten
Mooie website waar alles werkt, gemakkelijk bestellen en alles is precies zoals het er staat.

Gepubliceerd op: 22/05/2017
Stel 35-55 jr

Ik kreeg een prachtig armbandje voor mijn kleindochter in de bus, donderdagnamiddag kreeg ik een mail dat het verstuurd was, maandagmorgen geleverd in België. Het is precies zoals ik het wilde. Dankjewel !
Pluspunten
Zeer mooie oorknopjes. Fijn dat jullie de schoolkinderen van Gambia een betere toekomst aanreiken.

Oma
België

Gepubliceerd op: 22/05/2017
55 jr of ouder

Oorknopjes voor kind
Pluspunten
Mooie sieraden! Als je wilt chatten gelijk bereikbaar dus snelle reactie! Echt top!
Heb ik niet. De eerste keer besteld en dat is super gegaan en heel mooi armbandje!!!
Chantal
St willebrord

Gepubliceerd op: 16/05/2017
Gezin <35 jr

Echt een heel mooi armbandje met bedeltje voor ons dochtertje! Wat zal ze blij zijn als ze die krijgt met haar communie!
Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ