Website: www.kater.nl
Adres: Herculesstraat 57 1812PD
Plaats: Alkmaar

Adres: Belterlaan 30 1777HM
Plaats: Hippolytushoef

Met ruim 30 jaar ervaring de absolute windsurfspecialist. Maar ook toonaangevend in kitesurfen, mode en fashion, overige water- en funsporten, kamperen, travel en outdoor en wintersporten als skiën en snowboarden.

Met de beoordelingen van onze klanten kunnen wij onze prima service nog verder optimaliseren. In combinatie met kwalitatief goede producten en betaalbare prijzen kunnen wij, zowel in onze filialen als in onze webshop, een hoge mate van klantvriendelijkheid behalen en behouden.

Kater Funsport

Pluspunten
Belde om vanwege afwijkende voorraad.
Werd netjes opgelost door een vervangend artikel op te sturen. Ook werd er geld terug gestort vanwege de wijziging
Beter voorraad aangeven op de website

Gepubliceerd op: 17/03/2019

Pluspunten
Snelle levering. Mooi artikel

Henriette
Nieuw-Weerdinge

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Had iets besteld wat helaas onvindbaar was hij hun in de winkel. Kan een keer gebeuren. Blij met de snelle en duidelijke communicatie hierover. Bestelling geannuleerd en met een week geld teruggestort gekregen.

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Stond ski broek op website, die niet meer geleverd kon worden. Netjes over gebeld. Duurt lang voordat je geld terug gestort wordt.
Zie boven
Antwoord Kater Funsport
Hoi Anja, bedankt voor jouw beoordeling. In principe moeten wij binnen 2 weken terugbetaald hebben, hier streven wij ook naar. Echter in sommige gevallen, bijvoorbeeld wanneer er is betaald met bijvoorbeeld mastercard, hebben wij de gegevens niet direct en moeten die dan navragen. In dit soort gevallen kan het hierdoor wel eens wat langer duren. Maar normaliter is het 1 maal per week betalingen credits dus in meest ongunstige geval max 2 weken. Binnenkort krijgen wij hiervoor een andere applicatie waarmee de terugbetalingen sneller betaald kunnen worden.

Gepubliceerd op: 12/03/2019

Pluspunten
Prima webshop
Aangeven moment levering was wat ongelukkig. Ging maar net goed maar verder prima webshop en leverervaring.
Jos
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
in verband met een verlate levering werd er contact opgenomen of de bestelde producten nog wel op tijd zouden zijn voor een eventuele vakantie. Dit vond ik erg prettig!

Jane
Muiderberg

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Doen wat ze beloven.
Remco
Houten

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Goeie service
N/A

Gepubliceerd op: 02/03/2019

Pluspunten
Top geleverd en duidelijke communicatie!

Pieter
Belgie

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten
Snelle service, goed telefonisch advies over ski’s. Online voorraad actueel (belangrijk...!). Goede aanbiedingen.

Gepubliceerd op: 26/02/2019