Website: www.kater.nl
Adres: Herculesstraat 57 1812PD
Plaats: Alkmaar

Adres: Belterlaan 30 1777HM
Plaats: Hippolytushoef

Met ruim 30 jaar ervaring de absolute windsurfspecialist. Maar ook toonaangevend in kitesurfen, mode en fashion, overige water- en funsporten, kamperen, travel en outdoor en wintersporten als skiƫn en snowboarden.

Met de beoordelingen van onze klanten kunnen wij onze prima service nog verder optimaliseren. In combinatie met kwalitatief goede producten en betaalbare prijzen kunnen wij, zowel in onze filialen als in onze webshop, een hoge mate van klantvriendelijkheid behalen en behouden.

Kater Funsport

Pluspunten
aardige mensen
Gerrit Jan
Monnickendam

Gepubliceerd op: 15/07/2018

Pluspunten
Relaxte sfeer, veel minder verkoop hijgerig dan bv. Telstar Horst. Service minded!
Op webshop in rubriek zeil reparatie Kite/ Windsurf staat alleen Chinook Monofilm tape op rol terwijl na contact met de shop bleek dat er ook nog andere tape verkocht wordt. Ontbreekt op de site.
Chinook tape wordt verkocht. Als zijnde monofilm. Vraag me af of dat monofilm is: zit rek in lijkt wel soort van cellospel!
Johan
Zwolle

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Pluspunten
Goed assortiment, telefonisch advies en communicatie. Item was in vergelijk met andere aanbieders gunstig geprijst.

Tobi

Gepubliceerd op: 13/07/2018

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
goede producten, snelle levering. Blij mee.

hans
Thorn

Gepubliceerd op: 12/07/2018

Pluspunten
Handig dat er zoveel (ook oudere) onderdelen nog te bestellen zijn en ook via de site vindbaar zijn.

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
Netjes verzorgt. Keurig spullen

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
doen wat jullie beloven op de site of via advertenties wat je niet na kan komen ook niet zeggen je schrijft wel mijn geld af in enkele seconden maar het duurd 6 dagen voor de schoenen geleverd word is meteen laaste bestelling van mij
simon
EINDHOVEN

Gepubliceerd op: 09/07/2018

Pluspunten
Goede levering
Jammer dat online de spullen van een punt worden verzonden..ik had het net op tijd binnen kost net een paar dagen extra...
Ton
Krimpen a/d IJssel

Gepubliceerd op: 07/07/2018

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke informatie, bij stellen van een vraag per mail werd ik netjes gebeld om goed geholpen te worden.

Gepubliceerd op: 07/07/2018