Website: www.kater.nl
Adres: Herculesstraat 57 1812PD
Plaats: Alkmaar

Adres: Belterlaan 30 1777HM
Plaats: Hippolytushoef

Met ruim 30 jaar ervaring de absolute windsurfspecialist. Maar ook toonaangevend in kitesurfen, mode en fashion, overige water- en funsporten, kamperen, travel en outdoor en wintersporten als skiën en snowboarden.

Met de beoordelingen van onze klanten kunnen wij onze prima service nog verder optimaliseren. In combinatie met kwalitatief goede producten en betaalbare prijzen kunnen wij, zowel in onze filialen als in onze webshop, een hoge mate van klantvriendelijkheid behalen en behouden.

Kater Funsport

Pluspunten
Goede service en snel geleverd.

Pascal

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Gewoon goed.

Pesse

Ashley

Gepubliceerd op: 24/05/2018

Tom
Kapellen

Gepubliceerd op: 22/05/2018

Pluspunten
Proactieve communicatie. Snelle service. Duidelijke info.

Charles
Lier

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Snel verzonden en goed verpakt!

Erik
Eastleigh (UK)

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Pakket volgen via track & trace
Levertijd langer dan verwacht, 5 dagen voor een artikel in voorraad
Antwoord Kater Funsport
Hartelijk bedankt voor jouw bestelling en beoordeling Ruben! Wat ons betreft had het artikel ook de dag na versturen bij jou mogen zijn, binnen NL is dit ook in 99% van de gevallen zo, echter in België duurt het helaas wel eens wat langer. Wij hopen in ieder geval dat je blij bent met de backpack en er vele mooie trips mee zult maken.
Ruben

Gepubliceerd op: 17/05/2018

Pluspunten
De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.
Als er een probleem is wordt het snel opgelost.

Antwoord Kater Funsport
Albert, allereerst natuurlijk heel veel plezier met jouw nieuwe board! En bedankt voor de eerlijke beoordeling. Ik zal hier proberen kort op te reageren. Een surfplank goed inpakken en veilig versturen kost veel tijd en geld. Wij versturen deze vanaf 1000 euro gratis, daaronder rekenen we idd €24,95. Meestal betaald de klant dus geen verzending, behalve als het een goedkoper boardje betreft of als er veel korting op zit, zoals in dit geval. Wat betreft de communicatie met de transporteur, hier kan veel verbeterd worden, echter hebben wij in deze partij wel een hele veilige en betrouwbare gevonden, waarbij schade aan bijv boards bijna nooit voor komt. Wij hebben met andere partijen wel eens anders meegemaakt. Communicatie staat op de agenda.
Albert Bruist
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.
1: Ik vind het niet meer van deze tijd dat als ik iets voor bijna €900 euro bestel.Er verzend kosten over moet betalen.
2: De leverancier zou vandaag (dinsdag)leveren. Maar door omstandigheden kan deze niet leveren.
Nu is het maar gokken wanneer hij komt.
Wordt het woensdag of donderdag. De leverancier weet het zelf niet en hier betaal je dan bijna 25 euro voor.

Raamsdonksveer
15/05/2018

Pluspunten
Gewoon zoals het hoort.. snel en goed.
Chris

Gepubliceerd op: 15/05/2018