Website: www.kater.nl
Adres: Herculesstraat 57 1812PD
Plaats: Alkmaar

Adres: Belterlaan 30 1777HM
Plaats: Hippolytushoef

Met ruim 30 jaar ervaring de absolute windsurfspecialist. Maar ook toonaangevend in kitesurfen, mode en fashion, overige water- en funsporten, kamperen, travel en outdoor en wintersporten als skiën en snowboarden.

Met de beoordelingen van onze klanten kunnen wij onze prima service nog verder optimaliseren. In combinatie met kwalitatief goede producten en betaalbare prijzen kunnen wij, zowel in onze filialen als in onze webshop, een hoge mate van klantvriendelijkheid behalen en behouden.

Kater Funsport

Pluspunten
Het meedenken en eigen initiatief van het personeel!

Danny
Lopik

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Goeie service

Laura

Gepubliceerd op: 13/01/2019

Pluspunten
Good product, clear communication in case of delay of delivery.

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
Fijn meedenken

Jeroen
Montfoort

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Pluspunten
Vriendelijke service.
Snelle reactie terug.
Denken mee met de klant.
Goede aanbieding voor wat ik zocht
Op de website zag ik in het weekend voor kerst een mooie aanbieding. Helaas was de winkel maandag dicht en waren di en wo feestdagen waardoor ik pas donderdag geholpen kon worden. Zo midden in het seizoen en vlak voor of midden in een wintersport vakantie zou ik zorgen dat ik zondag en maandag bereikbaar ben zodat spullen tijdig verzonden kunnen worden. Ik ben ze nu gaan halen in Alkmaar. Dit is geen kritiek maar wel een verbetering (ik had zelf eerder moeten gaan zoeken).
christiaan

Gepubliceerd op: 07/01/2019

Pluspunten
Prima afhandeling van mijn online aankoop. Kwaliteit van de aankoop was verder helemaal in lijn met mijn verwachtingen. E.e.a. zoals ik gewend ben van Kater.
Jullie zouden wat meer technische en nuttigere informatie van de produkten in de webshop onder "Specificaties" kunnen plaatsen. Wat er nu staat is weinig zinvol voor de meeste klanten. Wat wel handig zou zijn is bv. buigcurves bij masten, gewichten, zeilrange bij boards, etc.

Verder zou het heel handig zijn wanneer jullie bij de produkten links zouden plaatsen van (internationale) online testen. Zo kan je snel zien hoe de karakteristiek van je beoogde aankoop zich verhoudt tot andere alternatieven.
Reny
Nieuw Beijerland

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Maandag besteld, vóór kerstmis en donderdag al thuis. Dat noem ik service!
Het gamma van windsurfen wat verder uitbreiden, ofwel in een specifiek merk, ofwel in een specifieke tak (wave, slalom, freestyle).

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Goed persoonlijk contact en denken met de klant mee! Service staat op 1

Dieterp

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten
Goede en correcte service nadat snowboard die ik via de webshop had gekocht, op hetzelfde moment in de winkel was verkocht. Goed alternatief met korting aangeboden gekregen.
Stephan

Gepubliceerd op: 02/01/2019