Website: http://www.kastengigant.nl
Telefoon: 085 - 210 2300

Kastengigant BV
7.8
19367 keer bekeken

Pluspunten
Helaas zijn die er niet.
Ze leveren de kast alleen tot aan de drempel, maw je moet zelf maar uitzoeken hoe je het naar boven brengt (4 hoog) Slechte service en moet echt beter.

Ze besteden het transport uit aan een ander bedrijf, de chaffeur moet je ter plekke betalen ( EUR 2000,-) en dan maar afwachten of monteur komt en de kast in elkaar zet. Los daarvan, de chaffeur pusht enorm dat je meteen en zsm betaald ... eerste wat chaffeur vraagt bij aankomst is meteen wie gaat er betalen en of je limiet wel voldoende is.

Ze leveren 4 dagen voor montage de kast af, maw ze laten je vier dagen in de rotzooi zitten. Na veel bellen, mailen en klagen hebben ze toch geleverd op de dag van montage maar alleen al het idee is zeer slecht.

Spijt van kastengigant, goede service en klant vriendelijkheid is niet wat ze bieden.
Dennis
Diemen

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Pluspunten
Voor mijn vakantie heb ik ze laten inmeten bij me thuis. De montage kan ik zelf. Het zijn hele mooie deuren en het past precies.
Kunnen jullie niet op televisie ofzo? Het is echt super handig wat jullie doen. In zo'n woonprogramma ofzo.
Klaas Jaeger
Ossendrecht

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
Zelf gemeten en online bij Kastengigant besteld. Vanmorgen geleverd en het monteren ging prima. Het is heel mooi geworden.

De Haan
Westbeemster

Gepubliceerd op: 05/09/2018

Pluspunten
Goede service en een hele mooie kast bedankt !!

Dank u.
M.bakker
PURMEREND

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
degelijk materiaal
goede timmerman hoor

jip
beets

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Kwaliteit van het eindelijke product is goed, maar service en oplossen problemen is waardeloos
Waanzin dat een offerte een bepaalde prijs vermeldt, maar dat deze alleen geldt indien alles op voorhand wordt betaald. Wanneer je voor andere opties kiest komen er kosten bij. Normaal is het zo dat wanneer je alles op voorhand betaalt , je dan een korting krijgt !

Aflevering gebeurt op de begane grond i.p.v. dat dit netjes in de woning wordt gebracht. Net echt een service waar je blij van wordt bij een nota van ruim € 4000.00 !!

Op een simpele order worden veel te veel fouten gemaakt: spullen ontbreken en worden pas na weken wachten nageleverd, waarna je weer weken moet wachten alvorens deze worden gemonteerd en dan nog worden er op de nabestellingen opnieuw fouten gemaakt. Kortom een ramp. Vele malen hebben wij vrij moeten nemen op het werk om thuis te zijn voor herstelwerkzaamheden zonder dat dit vergoed werd. Dit heeft ons als zelfstandige veel geld en ergernis gekost.

Kortom: nooit meer !!
Antwoord Kastengigant BV
Dank u voor uw feedback. We betreuren dat u niet tevreden bent.
Doe het zelf orders worden zoals we aangeven altijd beneden bezorgd. De chauffeur kan helaas niet alleen een complete kast via het trappenhuis boven in een flat bezorgen.
Wij hebben de ontbrekende softcloses en stootstrips door de vertraging van deze verkeerde geleverde onderdelen uit coulance gratis geleverd.
C. Buytenhek
Dordrecht

Gepubliceerd op: 24/06/2018

Pluspunten
Sommige medewerkers doen echt hun best om de fouten van hun collega's op te lossen.
Interne processen verbeteren. Betere controles uitvoeren op kwaliteit medewerkers (meten, zagen).
Antwoord Kastengigant BV
Dank u voor uw feedback.
Anna

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Snelle levering van 6 schuifdeuren en rails van 5,3m. Alles netjes verpakt en volgens opgegeven maatvoering gemaakt. Montage was eenvoudig na bekijken van instructiefilmpje. Niet de goedkoopste maar uiteindelijk zeer tevreden met het eindresultaat.
Na bestelling en iDeal betaling kreeg ik geen bevestigingsmail. Pas na bellen en mail uiteindelijk wel ontvangen. Uiteindelijk niet duidelijk geworden of ik misschien zelf typefout bij mailadres had gemaakt.
Antwoord Kastengigant BV
Dank u voor uw reactie. De mail kon idd niet verzonden worden.
G.
Rijswijk

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Correcte behandeling en levering keurig volgens afspraak.

Dank u!
Marinosco
Eersel

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
klantvriendelijkheid aan de telefoon
levering conform afspraak

Gepubliceerd op: 10/06/2018