Website: https://www.karo-art.nl
Adres: Cederstraat 10 2023 WS
Plaats: Haarlem
Telefoon: +31 23 737 07 50

Karo-art is DE plek om een mooi schilderij te kopen. In onze webshop vindt u namelijk een assortiment met op dit moment ruim 60.000 producten. En elke dag komen er nieuwe doeken bij. Van fotoschilderijen op canvas tot aan onze schitterende collectie fotobehang. Van schilderijen op linnen die handgeschilderd, uniek en gesigneerd zijn tot aan canvas schilderijen voor op de kinderkamer. Neem op uw gemak een kijkje in onze webshop en ontdek ons brede assortiment.

karo-art.nl

Pluspunten
Wij zijn heel erg content met ons schilderij. Heel helder en snel geleverd. Top bedrijf

Karin
Harderwijk

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Pluspunten

Meer nietjes bevestigen bij canvasschilderij zodat doek strakker staat.
Minpunt = zelf ophanghaakjes moeten monteren, staat niet vermeld op site.
Antwoord karo-art.nl
Wij gebruiken echt Italiaans canvas en dat is niet strakker te trekken dan dat wij al doen. Als wij teveel nietjes gebruiken (dit soort doeken ziet u bij de bouwmarkt of bijvoorbeeld een Zweeds grootwinkel bedrijf) is dat ten eerste niet mooi, ten tweede is kans van beschadiging groot en ten derde is de "levensverwachting" van zo'n doek niet al te groot. Het niet meeleveren van haakjes staat bij de producten vermeld. Zie ook onze sectie accessoires.
Wij hopen dat het doek goed bevalt en wensen u hier heel veel plezier van.

Gepubliceerd op: 27/09/2018

Pluspunten
Je wordt goed op de hoogte gehouden van alles over je bestelling en je mails wordt gelijk beantwoord en ze komen de afspraken meteen na.
Nee
Fahima
Papendrecht

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Terug reageren op mail
Geduldiger ter woord staan aan de telefoon
Antwoord karo-art.nl
U heeft ons een doek gevraagd in een grotere maat. Wij hebben u zowel per mail als per telefoon aangegeven dat wij de door u gevraagde maat niet kunnen leveren. Later heeft u genoegen genomen met een kleinere maat. Jammer dat u dan reageert zoals u doet maar toch hopen wij dat het door ons geleverde doek u alsnog bevalt.

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Snel geleverd.
Wat er op de website wordt aangeboden klopt niet met de realiteit. Ik heb de houten boom schilderij besteld maar het zag er echt niet uit zoals op de foto. Ik had dit net zo goed bij de Action kunnen kopen. En dan ook nog verzendkosten kwijt zijn om dit terug te sturen echt jammer!
Antwoord karo-art.nl
U heeft bij ons een doek besteld wat gemiddeld gewaardeerd wordt met een 8,9. In dit geval kunnen wij helaas niet anders zeggen dan dat wij het niet iedereen naar de zin kunnen maken (wij doen wel iedere dag ons uiterste best) en dat smaken nou eenmaal verschillen. Vandaar ons makkelijke retoursysteem.

Hin

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
1 canvas is niet goed strak getrokken, waardoor de achter lijst door het doek heen schijnt
Vd steen
Helmond

Dank u voor de mooie 8.

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Nog nooit meegemaakt dit. Geweldig geholpen door de mensen van karo art en prachtig schilderij. Wij zijn zo blij

Antwoord karo-art.nl
Dank u voor de mooie review en prachtige 10.

Marianne
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Zaken werden goed verpakt en snel afgeleverd.
Contact was goed nadat ik hen mijn problemen had uitgelegd over het niet direct online kunnen betalen.
Het op rekening betalen is wel mogelijk, maar dat is bij het bestellen niet goed aan te geven.
Antwoord karo-art.nl
Dank u voor de mooie 7. U heeft met een bankoverschrijving betaald. Na 3 weken is deze betaling binnengekomen en u heeft zich verontschuldigd omdat het bij uw Gemeente helaas altijd lang moet duren (uw woorden) Wij snappen het commentaar dan ook niet goed.
Maar ok, wij hopen dat het product goed bevalt.

H.C.J. de Jong/Gemeente Nissewaard
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Ik schrijf niet gauw een beoordeling, maar voor karo-art maak ik een uitzondering. Ik ben op een zeer klantvriendelijke manier geholpen. Zij doen wat ze beloven en heb nu een mooie 5-luik aan de muur hangen.

Antwoord karo-art.nl
Wij zijn oprecht blij met uw commentaar en hopen dat het doek bevalt.

Gepubliceerd op: 17/09/2018