Website: www.kampeerperfect.nl

KampeerPerfect
7.9
7.8
7.6

Pluspunten
goede site en veel producten
onbetrouwbare levertijd. Op de site staat 1 - 3 dagen.
Na 3 weken wacht ik nog steeds.
Geachte mevrouw en meneer,

Gisteren en vandaag hebben wij telefonisch contact met u gehad om het probleem op te lossen. Onze excuses dat het door u gewenste product niet meer voorradig is bij onze leverancier. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Kampeerperfect
Luk
Belgie

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
snelle leveringen
controleer eerst de verpakking of alles compleet is!!!
Beste,

Erg vervelend dat u slechte ervaring heeft met onze webshop. Wat ik kan lezen uit uw bestelling is dat mijn collega zijn best heeft gedaan om u klacht zo goed mogelijk te behandelen. omdat het artikel niet meer leverbaar is kunnen we helaas geen nieuw product opsturen en hebben u daarom een vergoeding aangeboden van 10%. U bent hiermee akkoord gegaan en neem uit u review aan dat u niet tevreden bent. Wij konden helaas niet mee gaan met de vergoeding die u ons aanbood, en boden u ook aan om anders het product te retourneren.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd benaderen!
Marieke
Banholt

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Product = degelijk + niet zo prijzig
Als er aangeduid kan worden mbt leverdatum, verwacht ik dat betreffende product op die dag wordt geleverd en geen 3 dagen later. Heb gevraagd voor retour, maar toch geleverd. Dit zijn geen afspraken.. ..
Beste heer Wouters,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Ik vind het erg jammer te lezen dat u ontevreden bent met onze service, terwijl wij u constant op de hoogte hebben gehouden van de vertraging bij Postnl.

Wij hebben direct bij Postnl aangegeven dat de levering te laat zou komen en dat deze retour moest naar ons.

Wij zijn er later achtergekomen dat dit helaas niet gehonoreerd is en ik heb u hier direct een mail over gestuurd, met de vraag of u deze alsnog wenste te retourneren.
Helaas heb ik hier tot op heden geen reactie op ontvangen.

Indien u de airco alsnog wenst te retourneren verneem ik dat graag van u.

Met vriendelijk groet,

Stefan
Kampeerperfect.nl
Antwerpen

Gepubliceerd op: 28/07/2018

Pluspunten

Pas 1 1/2 maand na de geplaatste bestelling, de helft van de bestelling gekregen nadat ik verschillende malen zelf contact op heb genomen.
Voor de rest van de bestelling moest ik weer een aantal malen zelf contact opnemen. Nu krijg ik te horen dat het nog eens 5 weken gaat duren voor dat dit binnen is.
Sorry maar dit vind ik wel heel lang duren. Toen ik de bestelling plaatste werd er vermeld dat de artikelen op voorraad waren en binnen 3 werkdagen verstuurd zouden worden.
Hoop dat het geld terugstorten niet zo lang op zich gaat laten wachten.
Sandra

Gepubliceerd op: 09/07/2018