Website: www.kampeerperfect.nl
Plaats: Montfoort

KampeerPerfect
8.2
8.2

Pluspunten
Prijs is vergelijkbaar met andere internet aanbieders.
Communicatie slecht. Levertijd zeer slecht. Op website levertijd 1-3 dagen, dat werd ongeveer 7 weken. Geen updates. Levertijd werd na bestelling 3 weken, daarna geen update. Bij navraag werd het 4 weken en zo schoof het steeds verder op. Voor mij eerste ervaring met dit bedrijf, maar volgende bestelling zal bij ander bedrijf zijn. Ik had meerdere dingen besteld. Ook wat wel op voorraad was werd niet eerder geleverd.
Dirk
Emmen

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Ottima azienda seria e veloce

mario nardelli
trento

Gepubliceerd op: 27/02/2019

Pluspunten

Ze leveren niet volgens afspraak en geven de klant het gevoel dat deze niet de waarheid spreekt. Vervolgens heel nonchalant te woord staan en niet leveren volgens afspraak. Nooit meer.
Yolanda

Gepubliceerd op: 17/02/2019

Pluspunten
Oplichter. Ik heb een product gekocht en daarna een bericht gekregen met informatie dat het is niet meer bestelbaar is. En in plaats van iets wat 30 keer duurder is had aangeboden. Ik zeg nee, dank je. Kijk ik in mijn rekening over paar uur, geen terug betaling. Schrijf ik aan, en krijg ik te horen dat hij verwacht het geld binnen een week op mijn rekening zal zijn.

Nederland

Gepubliceerd op: 07/02/2019

Pluspunten

Ze leveren niet volgens de voorwaarden op hun website. Als je dat meldt wordt er ook nog aan je getwijfeld. Bij dit bedrijf zal il niets meer bestellen.

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Ron
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten

product te laat in Griekenland aangekomen door PTT nieuwe besteld en later het te laat ontvangen onderdeel terug kunnen sturen en geld terug ontvangen, prima service.
Dennis
Groot-Ammers

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten

product veel te laat ontvangen op ons vakantieadres, waren al weer vertrokken met de camper, de camping heeft het veel te laat teruggezonden naar nederland. Toezegging bedrijf om de teruggestuurde weer in te nemen en een nieuwe te bestellen bij hen, gedaan maar nu wordt de teruggestuurde niet teruggenomen en het geld niet geretourneerd, ondanks de gedane toezegging. heel vervelend.

Groot-Ammers
05/01/2019

Pluspunten
Supersnel en supergoedkoop!!!

Stef
Herk-de-Stad

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
snelle leveringen
controleer eerst de verpakking of alles compleet is!!!
Antwoord KampeerPerfect
Beste,

Erg vervelend dat u slechte ervaring heeft met onze webshop. Wat ik kan lezen uit uw bestelling is dat mijn collega zijn best heeft gedaan om u klacht zo goed mogelijk te behandelen. omdat het artikel niet meer leverbaar is kunnen we helaas geen nieuw product opsturen en hebben u daarom een vergoeding aangeboden van 10%. U bent hiermee akkoord gegaan en neem uit u review aan dat u niet tevreden bent. Wij konden helaas niet mee gaan met de vergoeding die u ons aanbood, en boden u ook aan om anders het product te retourneren.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd benaderen!
Marieke
Banholt

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Snelle levering en vriendelijke mensen.

Juus Vos
Amersfoort