Website: www.kampeerperfect.nl
Plaats: Montfoort

KampeerPerfect
7.9
7.6

Pluspunten
Ik had een onderdeel nodig voor mijn gaskachel dus telefonisch contact opgenomen. Gelukkig hebben de medewerkers veel kennis van zaken, dus snel het juiste onderdeel gevonden.

Volgende dag ontving ik het onderdeel in huis. Topservice!

Rien
De Jong

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering, goede producten en vriendelijk te woord gestaan. Kom hier zeker terug!

Jacqueline

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Vriendelijke geholpen en goed geadviseerd door de medewerkers in mooie showroom met alles wat je verwacht in een kampeerwinkel
Zelf opblaasbaar bed besteld en werd verrast door snelle telefoontje dat deze al binnen was!

Smit
Burgh-Haamstede

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten

Bestel hier geen onderdelen! Ten eerste doen ze op de webshop alsof product op voorraad is maar na betaling krijg je te horen dat het nog wel twee maanden kan duren. Daarn reageren ze niet op e-mails. Tot drie keer toe aparte email ontvangen met nieuwe leverdata, maar als je de eerste keer daar op reageert per e-mail krijg je geen reactie maar gewoon weer een andere leverdatum.. en na twee maal telefonisch contact vertelt Nicolai doodleuk dat hij geen e-mails leest. Pas na 3x bellen (e-mails werken niet) wordt de order geannuleerd. Gelukkig wordt geld na drie dagen teruggestort (bij anderen bleek dat niet zo snel te gaan).

Gepubliceerd op: 18/05/2019

Pluspunten
Mooie winkel, correct personeel

Gepubliceerd op: 17/05/2019

Pluspunten
Super vriendelijk geholpen, kennis van zaken.

Al met al fijne winkel om te komen.
Aanrader!

D Engel
Ijsselstein

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Aankomend weekend gaan wij op vakantie met onze camper naar de Moezel. Tijdens het inpakken kwamen mijn partner en ik erachter dat ons luchtbed lek was. Via Google kwamen we bij kampeer perfect. De website zag er duidelijk uit en al snel kwamen wij bij het grote assortiment aan luchtbedden. Je kan hier je producten gemakkelijk online bestellen maar omdat we de luchtbedden liever even wilde testen besloten we de volgende dag direct langs de showroom te gaan. Allereerst kwamen we in een prachtige autoshowroom waardoor we dachten dat we verkeerd zaten. Al snel zagen we dat de showroom van kampeer perfect met de tram naar boven was. Daar werden vriendelijk begroet door een medewerker die ons uiteindelijk had voorzien van informatie over de luchtbedden. De medewerker was uiterst professioneel, had verstand van zaken en dacht goed mee met onze wensen. Het product was op voorraad waardoor we het gelijk mee konden nemen. Per toeval was er bij kampeer perfect ook een autowerkplaats van dezelfde eigenaar. 1 van de remlichten van onze camper was defect. Na we dit hadden aangegeven ging de medewerker gelijk weer in actie. De auto met camper werd de werkplaats ingereden, we kregen een lekkere kop koffie en na 20 minuten stond de auto weer gereed. Een zekering was defect. Door de uitstekende service kon eindelijk onze vakantie naar de Moezel beginnen. Hoe efficiƫnt, het bedrijf heeft alles in 1 om je voor te bereiden op een optimale kampeervakantie.
Zodra je de showroom binnenloopt, is aan de linkerzijde een trap naar de showroom van kampeer perfect. Dit is niet direct zichtbaar.
C. Horst
Oudewater

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Deskundig en vriendelijk team.
Ga zo door!
Bianca
Oudewater

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Aardig en deskundig personeel

Frank
Utrech

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Prima geholpen

Leo
Wateringen