Bedrijfsgegevens

Website: www.kampeerperfect.nl
Adres: Krekenburg 7 3417MH
Plaats: Montfoort
Telefoon: 0348-474116

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

KampeerPerfect
totaal score
8.3
Prijs
8.6
Snelheid/Levertijd
8.2
Kwaliteit
8.8
Communicatie
8.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
8 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
107 beoordelingen (12 maanden)
413 beoordelingen (totaal)
16845 keer bekeken
91% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
60% (64)
27% (29)
4% (4)
3% (3)
7% (7)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Prijs is vergelijkbaar met andere internet aanbieders.
Verbeterpunten
Communicatie slecht. Levertijd zeer slecht. Op website levertijd 1-3 dagen, dat werd ongeveer 7 weken. Geen updates. Levertijd werd na bestelling 3 weken, daarna geen update. Bij navraag werd het 4 weken en zo schoof het steeds verder op. Voor mij eerste ervaring met dit bedrijf, maar volgende bestelling zal bij ander bedrijf zijn. Ik had meerdere dingen besteld. Ook wat wel op voorraad was werd niet eerder geleverd.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Dirk
Emmen

Gepubliceerd op: 16/03/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Ottima azienda seria e veloce
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
mario nardelli
trento

Gepubliceerd op: 27/02/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ze leveren niet volgens afspraak en geven de klant het gevoel dat deze niet de waarheid spreekt. Vervolgens heel nonchalant te woord staan en niet leveren volgens afspraak. Nooit meer.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Yolanda

Gepubliceerd op: 17/02/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Oplichter. Ik heb een product gekocht en daarna een bericht gekregen met informatie dat het is niet meer bestelbaar is. En in plaats van iets wat 30 keer duurder is had aangeboden. Ik zeg nee, dank je. Kijk ik in mijn rekening over paar uur, geen terug betaling. Schrijf ik aan, en krijg ik te horen dat hij verwacht het geld binnen een week op mijn rekening zal zijn.
Verbeterpunten
 
Klant
Nederland

Gepubliceerd op: 07/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ze leveren niet volgens de voorwaarden op hun website. Als je dat meldt wordt er ook nog aan je getwijfeld. Bij dit bedrijf zal il niets meer bestellen.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
 
Prijs
Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Ron
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 29/01/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
product te laat in Griekenland aangekomen door PTT nieuwe besteld en later het te laat ontvangen onderdeel terug kunnen sturen en geld terug ontvangen, prima service.
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Dennis
Groot-Ammers

Gepubliceerd op: 12/01/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
product veel te laat ontvangen op ons vakantieadres, waren al weer vertrokken met de camper, de camping heeft het veel te laat teruggezonden naar nederland. Toezegging bedrijf om de teruggestuurde weer in te nemen en een nieuwe te bestellen bij hen, gedaan maar nu wordt de teruggestuurde niet teruggenomen en het geld niet geretourneerd, ondanks de gedane toezegging. heel vervelend.
Kwaliteit
Communicatie
Snelheid/Levertijd

Groot-Ammers
05/01/2019

Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Supersnel en supergoedkoop!!!
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Stef
Herk-de-Stad

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
snelle leveringen
Verbeterpunten
controleer eerst de verpakking of alles compleet is!!!
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord KampeerPerfect
Beste,

Erg vervelend dat u slechte ervaring heeft met onze webshop. Wat ik kan lezen uit uw bestelling is dat mijn collega zijn best heeft gedaan om u klacht zo goed mogelijk te behandelen. omdat het artikel niet meer leverbaar is kunnen we helaas geen nieuw product opsturen en hebben u daarom een vergoeding aangeboden van 10%. U bent hiermee akkoord gegaan en neem uit u review aan dat u niet tevreden bent. Wij konden helaas niet mee gaan met de vergoeding die u ons aanbood, en boden u ook aan om anders het product te retourneren.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons altijd benaderen!
Marieke
Banholt

Gepubliceerd op: 03/12/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering en vriendelijke mensen.
Verbeterpunten
 
Prijs
Snelheid/Levertijd
Kwaliteit
Communicatie
Juus Vos
Amersfoort

Gepubliceerd op: 27/11/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer