Website: www.kamera-express.nl
Adres: Rietbaan 5 2908LP
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 (0)85 88 88 013

Kamera Express.nl

Pluspunten
Goede voorlichting.
Goede prijs/prestatieverhouding
Elly
Nieuw-Vossemeer

Gepubliceerd op: 23/01/2018

Pluspunten
Klantvriendelijk en goede service. Veel producten in huis waardoor alles te zien, voelen en testen is.
Zelfs na mijn aankoop nog wat advies gekregen over eventuele 2e hands lenzen door een andere verkoper die daar toevallig iets aan het opzoeken was.
De betreffende verkoper kon niet heel diep ingaan op al mijn vragen, navraag gedaan bij collega's die dat wel konden.
Pamela

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Fijne en complete foto winkel
Goede voorlichting en uitleg hoe het werkt.
Alle in en outs worden besproken.
Laagste prijs garantie wordt gelijk geregeld.
Top winkel

PWJ van Doorn
Leersum

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
goede voorlichting bij aankoop van fotocamera en accessoires.
Winkel Groningen: inrichting; balie met medewerkers aan het eind van de winkel met achter hun veel voorraad doet een beetje "magazijn achtig" aan
Hans
Kropswolde

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Zeer vakkundige kennis, nam de tijd om opties door te nemen. Een fjine klantenreis met een mooie Sony a6000 als nieuwe aanwinst
Ga zo door!
Nathalie
utrecht

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Hele goede service! Ze hebben mij goed geholpen met het uitzoeken van mijn volgende camera!

Anne Guit

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
We zijn goed geholpen. Veel kennis over camera's, er wordt rustig te tijd genomen om ons te helpen met alle vragen. Het had advies heeft leidt tot een camera en een set van lenzen dat perfect bij ont past
Weinig... erg goed bedrijf.
Daria

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Op zoek naar een camcorder voor mijn schoonvader. Keuze kwam zoals zo vaak al snel bij Kamera-express.nl. Ook dit keer geweldig geholpen door de klantenservice, zelf toen ik tussentijds een verandering aan wou brengen in de te leveren accessoire.

Videocamera zelf is van fantastische kwaliteit, filmen gaat erg simpel, beeld is helder en de videocamera stelde snel scherp, zelfs in situaties met weinig licht. Betreft de Sony HDR-CX625.

Levering was geweldig, begeleid door duidelijke communicatie. Ook het aanpassen van de order tussentijds was geen probleem.

De klantenservice van Kamera-express.nl heeft mij uitstekend geholpen om tot een keuze te komen welke videocamera te kopen. Ook de begeleiding rondom het bestelproces was erg professioneel.

Shiki

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Goede service, medewerkers hebben kennis van zaken, alles op voorraad, vriendelijke medewerkers.

Jolanda
Lent

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Vestiging Groningen: We hebben duidelijke uitleg gekregen en men nam de tijd om alles uit te leggen.

Karin