Website: www.kamera-express.nl
Adres: Rietbaan 5 2908LP
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 (0)85 88 88 013

Kamera Express.nl

Pluspunten
Personeel neemt de tijd voor je en is kundig. Is er zeker niet op uit je meer uit te laten geven dan je budget. Komt wel beargumenteerd met alternatieven waaraan je zelf niet had gedacht of welke mogelijkheden je zelf niet wist.
Een enkele verkoper doet wat minderwaardig over Nikon of Canon. Nee, alleen met Rollei of Hasselblad kan je echt goede foto's maken. Jammer.
Dirk
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
snelle levering en uitgebreide uitleg door de verkoper. zeer tevreden voor een scherpe prijs.

olaf
spaubeek

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Heel vriendelijke en deskundige bediening. De verkoper nam alle tijd om mij te informeren over de Panasonic camera. Ik ga er zeker naar terug.

John
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Goeie service, personeel met verstand van zaken. Ben goed geadviseerd en heb mede hierdoor een prachtig objectief aangeschaft bij kameraexpress.
Het nadeel van de goede service en dat het personeel de tijd voor je neemt is dat er soms wel een wachtrij ontstaat in de winkel maar dit neem ik voor lief gezien de goede service
Jeroen
Amstelveen

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Klantvriendelijke website. Duidelijke omschrijving van producten en vlotte levering. Volgende dag keurig verpakt en geleverd zoals aangegeven.
Ton

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Uitstekende service. Zondagavond bleek dat mijn lens niet was verzonden. maandag gebeld en alsnog met spoedservice maandag afgeleverd op hun kosten
Peter van Leeuwen
Sas van Gent

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Vriendelijk personeel, weten erg veel over de camera's en kunnen je helpen de juiste keuze te maken.
Niet genoeg lenzen op voorraad
Fabienne

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Super klantenservice, goed advies gekregen over camera en prijsgarantie heeft ook goed gewerkt!

Natasha

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Personeel met kennis, goed te woord gestaan en geholpen.
Het was fijn geweest als ze de camera na aankoop mee uit konden leggen. Helaas was het hier te druk voor, ik denk dat de winkel hier niets aan kan verbeteren. Ze hebben me verteld dat ik altijd op een rustig moment terug mag komen.
Deborah Swaans
TILBURG

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Compact camera gekocht met een extra pakket, het tasje was er niet maar toch een passende aanbieding gemaakt. Perfect geregeld. 2e Accu was niet op voorraad in de winkel, deze is de andere dag per post opgestuurd. TOP SERVICE

Leo
Boxtel