Website: www.kamera-express.nl
Adres: Rietbaan 5 2908LP
Plaats: Capelle aan den IJssel
Telefoon: +31 (0)85 88 88 013

Kamera Express.nl

Pluspunten
Uitstekende uitleg over keuze van de juiste lens, in alle rust geholpen, terwijl de winkel op het punt van sluiten stond. Ik kom graag terug als ik mijn lenzen set wil uitbreiden.

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Kijken specifiek naar je wensen
Probeer wat meer je best doen de klant te begrijpen ookal weet de klant de precieze vaktermen niet.
Joyce

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Vakkundig personeel, goede service, vriendelijk.
We kochten een Canon Powershot G7X MkII als aanvulling op onze Nikon D3200 die we een jaar of 6 geleden ook bij Camera Express hadden gekocht.

Michel

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Vakkundig en het personeel weten waarover zij praten. Geven goed advies over de beste camera die bij je past. Nemen de tijd voor je, al is het in de winkel druk.
Paul
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
correcte service en uitleg over producten

Hassan
Brecht

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Ik reeds verschillende fototoestellen, lenzen en accessoires gekocht bij Kamera Express en steeds is alles snel en correct geleverd geweest. Ook is het aangeboden gamma van producten zeer uitgebreid zodat ik steeds mijn materiaal vind aan een zeer correcte prijs.

Luc
Vilvoorde

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Kamera Express heeft een duidelijke website. De Winkel heeft ook veel demomateriaal en verschillende producten op voorraad.
Bij mijn eerste bezoek aan de winkel wist de verkoper niets van het gewenste product en deed geen moeite. Was niet enthousiast en begreep mijn koopsignalen niet. Bij mijn tweede bezoek was de (andere) verkoper commercieel, maar ook niet enthousiast. Deze persoon begreep wel mijn koopsignalen en heeft mij 'oké' geholpen.
Jeroen
Zwolle

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Zeer vakkundig advies waar ook uitgebreid de tijd voor genomen wordt.
Vandaag de Nikon P1000 ontvangen. Een prachtige camera voor zijn geld. Prachtige opnames.
geen.
Igno
Heesch

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
uiterst deskundige en geduldige begeleiding van mijn aankoop door de verkoper in de winkel
niet waargenomen
daan