Website: http://www.kalenderwereld.nl
Telefoon: +31 (0)6 25130326

Kalenderwereld
20508 keer bekeken

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
snelle behandeling en aflevering

Mevr. de Jong

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Groot aanbod
Levertijd versnellen, duurt te lang voor het soort artikel.

Gepubliceerd op: 04/03/2019

Pluspunten
Door mijn fout werd levering op verkeerd adres bezorgd; Kalenderwereld heeft er voor gezorgd dat levering alsnog op juiste adres plaats heeft gevonden, met hoge klantgerichtheid! Prima!

Deventer

Gepubliceerd op: 03/03/2019

Pluspunten
Prachtige kalender.

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Krisje
Merksplas

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Na 1 x niet thuis moet je je pakketje ophalen

Gepubliceerd op: 28/02/2019

Pluspunten
doet wat het beloofd
kan zo niets bedenken
P.J.O. de Leeuw-Visser
NUNSPEET

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
Leuke kalender en snelle levering, tevens goede verpakking.
Myriam
Reeuwijk

Gepubliceerd op: 10/02/2019

Pluspunten
Vriendelijke en welwillende mevrouw die op mijn vraag in de 2e mail een duidelijk antwoord gaf.
Communicatie! Je kan een mail sturen maar op 1e mail (9/1) nooit een antwoord gehad. Uiteindelijk 2e mail gestuurd (18/1) waarop wel direct en vriendelijk antwoord.
Mijn pakje is 28/12 besteld en stond 3/1 klaar maar door fout nooit verzonden want stond als 'verstuurd' genoteerd; kan gebeuren maar niet fijn.
Na 2e mail opnieuw als 'te verzenden' gezet. Krijg dan van 2 verschillende leveranciers (DHL en Bpost) mail dat ze komen leveren wat zeer verwarrend is.
Verpakking van verzending blijkt waardeloos. Mijn notitieboekje zat in karton gewikkeld waarbij de beide zijkanten open zijn zodat het boekje gemakkelijk verwijderd, nat of beschadigd kan worden. Bovendien was de plakband die moest voorkomen dat het boekje uit de verpakking kan schuiven los. Mijn boekje was helemaal vochtig! Nu maar hopen dat de bladzijden niet krom trekken. Een gesloten envelop of een plastic hoesje rond het product is echt wel een minimum als je het zo blootgesteld aan de lucht verstuurd. Bovendien is het niet fijn dat iedereen zomaar kan zien wat ik besteld heb.
Misschien kunt u de leverancier eens aanspreken op het feit dat ze zeggen op een bepaalde dag te komen maar dan niet komen. En dan op de dag dat ze leveren niet aanbellen (zoals wel door henzelf gezegd in hun mail) maar het in de brievenbus droppen die buiten staat. Zo zit je de hele tijd onnodig te wachten. Jammer, geen fijne ervaring bij mijn 1e bestelling.
Een teleurgestelde klant.

Gepubliceerd op: 04/02/2019