Website: https://www.kadobononline.nl
Adres: Abdijstraat 60 4816 JL
Plaats: Breda
Telefoon: 06 18502001

24 uur per dag online kopen en inwisselen bij meer dan 100 webwinkels, 60 belevenissen en meer dan 1.800 goede doelen.

Kadobon Online BV
7.8
6.3
7.8
9.5
7.5

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

De bestelling is pas na 2 ┬Ż week geleverd. Slechte communicatie: Dat er omstandigheden zijn waardoor een product niet geleverd kan worden, snap ik. Maar waarom krijg ik dit pas op 4 en uitgebreider op 11 januari te horen?
Antwoord Kadobon Online BV
Door de onvoorziene grote interesse in duurzame producten, kregen wij een groot aantal bestellingen van de Nationale Groene Kadobon te verwerken. Hierdoor is er helaas vertraging ontstaan bij onze, veelal buitenlandse, duurzame leveranciers. Uw bestelling hebben wij daardoor niet tijdig en naar belofte kunnen bezorgen.

Wij bieden u hiervoor onze excuses aan en we zullen onze uiterste best doen om uw openstaande bestelling alsnog z.s.m. uit te leveren. Indien blijkt dat uw bestelling niet meer leverbaar is, wordt u hier per e-mail over geïnformeerd voor een passend alternatief. Ook hebben we hier melding gemaakt op onze website.

Gepubliceerd op: 11/01/2019
Particulier