Website: https://www.kadobononline.nl
Adres: Abdijstraat 60 4816 JL
Plaats: Breda
Telefoon: 06 18502001

24 uur per dag online kopen en inwisselen bij meer dan 100 webwinkels, 60 belevenissen en meer dan 1.800 goede doelen.

Kadobon Online BV
7.7
7.6
8.1
8.2
8.2
7.5
7.6

Pluspunten
Na mail contact heeft kadobon-online.nl besloten om geen administratiekosten meer in rekening te brengen. Ik heb mijn 10€ teruggestort gekregen . Prima actie !
Weinig keus. Bol.com was voor mij de enige keuze. Moest wel 2.50€ betalen per 25€. Dat was dus voor mijn bon 10€, belachelijk

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Niet rechtstreeks bol.com
Waardeloos

05/01/2018

Pluspunten
Oplichters pur sang. Ik ben het volledig eens met een eerder geschreven review en adviseer hier nooit te bestellen!

Het lijkt of je uit een breed scala aan webshops kan kiezen, het enige dat echter gebeurt is het doorverkopen van kadobonnen van andere webshops met breking van administratiekosten. Het eigen assortiment is redelijk beperkt.
Degene die je de bon kado hebt gedaan krijgt zo dus een waardevermindering van zijn kado die de gever niet voor ogen had. Duidelijk verdienmodel maar in mijn ogen diefstal. Eens maar nooit meer.
Antwoord Kadobon Online BV
Beste mevrouw Stoute,
Wij vinden het heel spijtig om uw review te lezen en te horen dat u niet tevreden met Kadobon Online. Een goede service en tevreden klanten vinden wij namelijk heel belangrijk!

Wij werken er nog immer aan om het aanbod en de aangesloten webwinkels verder uit te breiden zodoende de klant nog meer productkeuze te bieden.
Mocht de ontvanger van een Kadobon Online toch geen passend cadeau kunnen vinden bij onze webwinkels, bieden wij als extra service het omwisselen van de Kadobon Online voor een Bol.com cadeaubon. Om dit mogelijk te maken vroegen wij voorheen een geringe vergoeding hiervoor. Vanaf heden is het echter wel mogelijk om kosteloos deze in te wisselen voor een Bol.com cadeaubon.
P. Dubbeldam, eigenaar.
Denise

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Florien

Gepubliceerd op: 11/01/2018
Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Supersnelle en effectieve klantenservice
Nvt

Gepubliceerd op: 10/01/2018
Jong stel <35 jaar
Pluspunten
Vlotte levering en goede communicatie.
Jammer dat ik moest bijbetalen voor het omwisselen van onze nationale trouwbon om deze bij bol.com te kunnen besteden.

De website was niet up to date. Het bedrijf waar we onze nationale trouwbon als eerste probeerden te gebruiken was al niet meer aangesloten. Echter stond deze nog wel als optie op de site.
Erik
Ermelo

Gepubliceerd op: 05/01/2018
Jong stel <35 jaar

De codes die wij ontvingen om bij bol.com te gebruiken werkten direct en waren vrij vlot gestuurd. 1 januari besteld en 3 januari ontvangen.
Pluspunten
Snel en erg makkelijk
niks

Gepubliceerd op: 01/01/2018

Gepubliceerd op: 27/12/2017
Gezin <35 jr
Pluspunten

kadobon vroeg in de ochtend besteld, 's middags nog niet geleverd. Begunstigde heeft bedrijf inmiddels verlaten. Ik heb dus de bon die ik in cc heb ontvangen naar haar thuisadres doorgemaild. Jammer
Antwoord Kadobon Online BV
Beste Elsbeth Verveld,

Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. U gaf aan dat de bon niet verstuurd zou zijn.

Dit is niet juist. De bon is direct verzonden naar de ontvanger met u in cc: en dat is tevens het bewijs van verzending.

We kunnen natuurlijk niet nagaan of de ontvanger de mail daadwerkelijk heeft gezien of dat deze wellicht in de spambox terecht is gekomen.

Met vriendelijke groeten,
Peter Dubbeldam