Bedrijfsgegevens

Website: www.kabelshop.nl
Adres: Machineweg 19 1394AS
Plaats: Nederhorst den Berg
Telefoon: 0294720875

Uw online kabelshop, voor alle kabels en meer!

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Kabelshop.nl
totaal score
9.4
Communicatie
9.4
Snelheid/Levertijd
9.6
Betrouwbaarheid
9.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
5 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
560 beoordelingen (12 maanden)
1695 beoordelingen (totaal)
14996 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
83% (464)
16% (89)
1% (7)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 12/08/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Super snelle verzending!!!!!
sávond's laat besteld, de volgende dag om 14:00 uur afgeleverd.
Verbeterpunten
nog niet
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
L.R.Stolk
VELSEN-NOORD

Gepubliceerd op: 10/08/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
9
Pluspunten
snelle service
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Mia
De Mortel

Gepubliceerd op: 10/08/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Dick
Maarssen

Gepubliceerd op: 10/08/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
10
Pluspunten
Sowieso valt de prijs erg mee! Daarnaast ben ik positief verrast over de latere afhandeling. Er zijn mijn weinig bedrijven die zich zo bezig houden met de ervaring van de klanten en er zoveel aan doen om alles alsnog voor elkaar te krijgen.
Verbeterpunten
Twee ventilatoren besteld die uiteindelijk niet geleverd konden worden. Na twee keer bellen besloten de bestelling te annuleren. Een dag later ben ik opnieuw gebeld door kabelshop.nl met een oplossing waardoor ik alsnog kan genieten van een fris briesje. De eerste communicatie liet nog te wensen over, blijkbaar vanwege de stormloop op ventilatoren, maar de nazorg is uitmuntend! Verbeterpunt zou dus zijn om mensen eerder op de hoogte te stellen van vertragingen, alsook een voorraadindicatie beter in de gaten te houden voor klanten in de webshop.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Dion
Tilburg

Gepubliceerd op: 08/08/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Prijs
Verbeterpunten
Maandag twee ventilatoren besteld, met het idee dat deze de volgende dag geleverd konden worden ('Voor 23:59 besteld, morgen in huis'). Na geen bericht van kabelshop.nl de volgende dag zelf gebeld, waar ik te horen kreeg dat vanwege drukte mijn bestelling een dag vertraging zou oplopen maar dat ze nu echt verstuurd zouden gaan worden.
Dag erna nog niks binnen gekregen. Nogmaals gebeld waar men mij niet wist te vertellen wanneer er dan wel geleverd kon worden. Als tegemoetkoming kon ik een ander model voor dezelfde prijs krijgen (een model wat goedkoper was ten tijde van mijn originele bestelling). Al met al dus geen goede ervaring met deze club.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid

Tilburg
25/07/2018

Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
9
Pluspunten
Ik was op zoek naar een goedkope 40cm ventilator, welke (door de hitte) bijna nergens meer te krijgen was. Volgens de website van Kabelshop.nl zou de ventilator bij hen nog wél op voorraad zijn.

Dus, nieuwe account aangemaakt en mijn eerste bestelling geplaatst. Later die avond werd ik gebeld omdat de ventilator toch niet op voorraad bleek te zijn. Balen! Er zou binnen twee dagen een nieuwe partij geleverd worden door de leverancier.

Op de tweede dag werd ik weer gebeld; helaas, de ventilator kunnen we niet leveren... enigszins verbaasd vroeg ik hoe dat kon waarna blijkbaar wel een zwarte ventilator (ik had een witte besteld) geleverd kon worden. Prima, dan maar een zwarte.

De dag erna stond de pakketbezorger aan de deur met de ventilator. Tijdens het in elkaar zetten bleek dat de behuizing beschadigd was en een rubberen pootje ontbrak, waardoor de ventilator niet stabiel kon staan. Een fout van de fabrikant, niet van Kabelshop.nl.

Verdorie, wat een gedoe, dacht ik enigszins boos. Zoveel dingen die fout liepen en dat bij een eerste bestelling!

Je zou onderhand zeggen, dit moet wel een heel slechte beoordeling worden. Het is de klantenservice van Kabelshop.nl die deze situatie dusdanig netjes heeft opgelost, dat ik eigenlijk alleen maar positief kan zijn!

Na contact met de klantenservice werd namelijk kosteloos een nieuwe ventilator opgestuurd; de ventilator die ik al in huis had hoefde niet eens retour! De dag erna stond de pakketbezorger alweer voor de de
Verbeterpunten
Wellicht handig om een live-voorraadindicatie toe te voegen aan de webshop, zodat dit soort situaties niet meer voorkomen.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 04/08/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 15/07/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Klant

Gepubliceerd op: 15/07/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
snelle en correcte afhandeling
Verbeterpunten
geen
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Paul
Neer

Gepubliceerd op: 11/07/2018
Aanbeveling: ja

Eerste keer klant
10
Pluspunten
Snelle levering, tegen een goede kwaliteit prijs verhouding
Verbeterpunten
 
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Betrouwbaarheid
Roland
Arnhem

Gepubliceerd op: 11/07/2018
Aanbeveling: ja

Vaker klant geweest
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer