Website: www.kaarsenfakkels.nl
Adres: Nobelstraat 10 5051DV
Plaats: Goirle
Telefoon: 013-8502002

Kaarsenfakkels.nl de online webwinkel, voor particulier en bedrijf, met het grootste assortiment aan tuinfakkels, wasdoekfakkels, tuimel toortsen, vlamschalen, kaarsen, theelichtjes, waxinelichtjes, graflichten en graflantaarns van o.a. de merken Bolsius, Gouda en Iluminii. Ook voor het snel bedrukken van mooie geboorte, verjaardag, jubileum, trouw, rouw of promotionele relatiegeschenk kaarsen ben je bij ons op het juiste adres.

KaarsenFakkels.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
geen positieve noch negatieve punten
nee

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Prima levering en goed verpakt
De tuinfakkels vallen na een keer gebruik bijna uit elkaar. Zeer lastig te vullen.
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste, De fakkels zijn voorzien van een kindveilige sluiting. De dop indrukken en dan tegelijk losdraaien is de werkwijze om het reservoir te vullen

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Pluspunten
Snelle aflevering
1 schaalkaars was gebroken
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste relatie, Bij breuk dit direct na ontvangst per email of telefonisch aan ons melden zodat wij PostNL hierop kunnen aanspreken. Als deze procedure is opgestart leveren wij altijd een passende oplossing.
Tanja

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
snelle reactie op e-mails
kwaliteit geleverde producten laat te wensen over
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste relatie, Wij hebben uit coulance, na einde zichttermijn, reeds gebruikte producten omgeruild naar een andere kleur / uitvoering omdat u zich vergist had in de kleur. Nu is na meer dan een week gebruik de omruiling ook ineens niet meer naar uw zin? Helaas kunnen wij u niet meer verder helpen.
Jan

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten

Achteraf blijk ik veelste veel betaald te hebben voor een set van 3 led kaarsen. Dit is deels mijn eigen schuld natuurlijk. Jammer genoeg zijn de kaarsen kwalitatief ook zeer slecht. 1 wordt naar een dag al rood. Met dure baterijen toch maar 3 a 4 dagen ipv de beloofde 250 uur. Ook de kleuren zijn niet realistisch.
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Binnen de zichttermijn mogen bestelde producten retour gestuurd worden.

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
POSITIEF over snelle levering ,
teleurgesteld dat je veel geld moet betalen , mede door verzending, Zal het dus ook niet weer doen. Vroeger waren de drijfkaarsen groter goedkoper, en branden langer.

Antwoord KaarsenFakkels.nl
Spijtig dat de beoordeling gaat over "vroeger" en niet onze service
G.R. Stiekema
Kloosterburen

Gepubliceerd op: 02/01/2018

Pluspunten
Het pakket kwam op tijd
Juiste informatie over de grootte van de kaars de foto meer op het formaat van de kaars. Tekst goed foto vind ik van niet!
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Rustiek kaars 100/50 betekent 100 mm hoog en diameter van 50 mm. Ook staat dit meerdere malen omschreven in de product omschrijving en titel. De foto's op de website zijn de foto's die wij krijgen van onze leverancier Bolsius
Grimmelt
Z.O Beemster

Gepubliceerd op: 31/12/2017

Pluspunten
Het pakket kwam op tijd
Juiste informatie over de grootte van de kaars

Z.O Beemster
17/12/2017

Pluspunten
Snelle verzending
Kwaliteit is niet top.
Th v Doorn
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 29/12/2017

Pluspunten
bestellen gaat makkelijk en snel
De kaarsen vielen in het echt tegen en van de waxinelichtjes was de brandtijd iets van 2 uur, wel heel erg weinig.
Antwoord KaarsenFakkels.nl
De waxinelichtjes zijn van Bolsius en moeten toch echt wel tot 3 รก 4 uur branden. Als kaarsen in de tocht staan dan branden ze iets minder lang.
Birgit
Amerongen

Gepubliceerd op: 29/12/2017

Pluspunten
Vermelding materiaal kaarsen: was, stearine of parafine
Jan
Riel