Website: www.kaarsenfakkels.nl
Adres: Nobelstraat 10 5051DV
Plaats: Goirle
Telefoon: 013-8502002

Kaarsenfakkels.nl de online webwinkel, voor particulier en bedrijf, met het grootste assortiment aan tuinfakkels, wasdoekfakkels, tuimel toortsen, vlamschalen, kaarsen, theelichtjes, waxinelichtjes, graflichten en graflantaarns van o.a. de merken Bolsius, Gouda en Iluminii. Ook voor het snel bedrukken van mooie geboorte, verjaardag, jubileum, trouw, rouw of promotionele relatiegeschenk kaarsen ben je bij ons op het juiste adres.

KaarsenFakkels.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Breed assortiment
Probeer je aan de beloofde levertijd te houden, nu kwam mijn zending (te) laat binnen.
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste, Wij versturen volgens afspraak echter kan er bij onze vervoerder altijd iets onvoorziens voorvallen. Hoe klein deze kans ook is, bij kopen op afstand dient de klant hier rekening mee te houden.
Rob
Ede

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
mooie produkten, vor een mooie prijs!
Wat er besteld wordt tot 2x toe, ook daadwerkelijk leveren en niet iets anders! Had boomstammen met klavertjevier besteld, krijg ik bloemen geleverd, opnieuw besteld, weer bloemen ontvangen ipv klavertjevier!
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste, Graag een email of telefoontje naar onze klantenservice dan wordt dit soort zaken altijd direct opgelost ten gunste van de klant. Melden op dit forum is inzake bovenstaande zinloos.
M
's Gravenmoer

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Pluspunten

Het omhulsel van de lantaarn was stuk. Het onderste gedeelte heb ik verwijderd.

Gepubliceerd op: 11/09/2018

Pluspunten
Goede communicatie en alle medewerking om de volgende dag voor bruiloft alles in huis te hebben. Echt snelle levering
Kwaliteit fakkels slecht. hebben maar 3 a 4 uur gebrand terwijl er 7 uur op de site stond( bij vol tankje) , sommige stokken van bamboe bij levering al stuk waardoor ze moeilijk in de grond te zetten waren. Bij de helft de windvanger gesmolten... vraag is of ze nog te hergebruiken zijn.
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste, De brandtijd van fakkels is afhankelijk van o.a. de kwaliteit olie die u gebruikt en de weersomstandigheden. Bij veel wind kan de brandtijd inderdaad flink verminderen. Bij normale weersomstandigheden is de brandtijd circa 7 tot 8 uur
Christine

Gepubliceerd op: 06/09/2018

Pluspunten
geen positieve noch negatieve punten
nee

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Prima levering en goed verpakt
De tuinfakkels vallen na een keer gebruik bijna uit elkaar. Zeer lastig te vullen.
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste, De fakkels zijn voorzien van een kindveilige sluiting. De dop indrukken en dan tegelijk losdraaien is de werkwijze om het reservoir te vullen

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Pluspunten
Snelle aflevering
1 schaalkaars was gebroken
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste relatie, Bij breuk dit direct na ontvangst per email of telefonisch aan ons melden zodat wij PostNL hierop kunnen aanspreken. Als deze procedure is opgestart leveren wij altijd een passende oplossing.
Tanja

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
snelle reactie op e-mails
kwaliteit geleverde producten laat te wensen over
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste relatie, Wij hebben uit coulance, na einde zichttermijn, reeds gebruikte producten omgeruild naar een andere kleur / uitvoering omdat u zich vergist had in de kleur. Nu is na meer dan een week gebruik de omruiling ook ineens niet meer naar uw zin? Helaas kunnen wij u niet meer verder helpen.
Jan

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten

Achteraf blijk ik veelste veel betaald te hebben voor een set van 3 led kaarsen. Dit is deels mijn eigen schuld natuurlijk. Jammer genoeg zijn de kaarsen kwalitatief ook zeer slecht. 1 wordt naar een dag al rood. Met dure baterijen toch maar 3 a 4 dagen ipv de beloofde 250 uur. Ook de kleuren zijn niet realistisch.
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Binnen de zichttermijn mogen bestelde producten retour gestuurd worden.

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
POSITIEF over snelle levering ,
teleurgesteld dat je veel geld moet betalen , mede door verzending, Zal het dus ook niet weer doen. Vroeger waren de drijfkaarsen groter goedkoper, en branden langer.

Antwoord KaarsenFakkels.nl
Spijtig dat de beoordeling gaat over "vroeger" en niet onze service
G.R. Stiekema
Kloosterburen