Website: www.kaarsenfakkels.nl
Adres: Nobelstraat 10 5051DV
Plaats: Goirle
Telefoon: 013-8502002

Kaarsenfakkels.nl de online webwinkel, voor particulier en bedrijf, met het grootste assortiment aan tuinfakkels, wasdoekfakkels, tuimel toortsen, vlamschalen, kaarsen, theelichtjes, waxinelichtjes, graflichten en graflantaarns van o.a. de merken Bolsius, Gouda en Iluminii. Ook voor het snel bedrukken van mooie geboorte, verjaardag, jubileum, trouw, rouw of promotionele relatiegeschenk kaarsen ben je bij ons op het juiste adres.

KaarsenFakkels.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten
Snel geleverd
De juiste producten zenden. Ik had 2st. Fakkelolie besteld en kreeg 2st. Lampenolie bij de fakkels..
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Zoals enkele keren aan u proberen uit te leggen zijn lampenolie en fakkelolie hetzelfde product met dus een gelijke werkzame stof. Enkel de benaming in de volksmond verschilt. Zo worden tuinfakkels worden ook weleens olielampen genoemd.
Robert
Westerbork

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Pluspunten

1. Minder snel geleverd dan op de website aangegeven.
2. Beschadigde artikelen ontvangen. Bij melding aan het bedrijf krijg ik als antwoord dat het bij het betreffende product vaker voorkomt. Het product mag geruild of geretourneerd worden, maar verzendkosten zijn dan hoger dan de prijs van het product was. Hierop heeft het bedrijf niet meer gereageerd.
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste, U zult begrijpen dat wij eerst een foto moeten ontvangen of het product retour moeten hebben om u een passende oplossing te bieden. € 1,49 terugstorten of goederen zomaar naar u opsturen, zonder dat wij het kunnen beoordelen, is natuurlijk niet mogelijk. De bestelling is netjes aangeleverd op de vooraf aangegeven datum volgens de track trace van Postnl

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
assortiment
Volgens mij is het bij wet verboden om in Nederland producten aan particulieren aan te bieden ZONDER BTW
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste, alle prijzen staan natuurlijk, zoals wettelijk verplicht, inclusief 21% btw op onze website vermeld
carel
den bosch