Website: www.kaarsenfakkels.nl
Adres: Nobelstraat 10 5051DV
Plaats: Goirle
Telefoon: 013-8502002

Kaarsenfakkels.nl de online webwinkel, voor particulier en bedrijf, met het grootste assortiment aan tuinfakkels, wasdoekfakkels, tuimel toortsen, vlamschalen, kaarsen, theelichtjes, waxinelichtjes, graflichten en graflantaarns van o.a. de merken Bolsius, Gouda en Iluminii. Ook voor het snel bedrukken van mooie geboorte, verjaardag, jubileum, trouw, rouw of promotionele relatiegeschenk kaarsen ben je bij ons op het juiste adres.

KaarsenFakkels.nl

Terug naar alle beoordelingen

Pluspunten

1. Minder snel geleverd dan op de website aangegeven.
2. Beschadigde artikelen ontvangen. Bij melding aan het bedrijf krijg ik als antwoord dat het bij het betreffende product vaker voorkomt. Het product mag geruild of geretourneerd worden, maar verzendkosten zijn dan hoger dan de prijs van het product was. Hierop heeft het bedrijf niet meer gereageerd.
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste, U zult begrijpen dat wij eerst een foto moeten ontvangen of het product retour moeten hebben om u een passende oplossing te bieden. € 1,49 terugstorten of goederen zomaar naar u opsturen, zonder dat wij het kunnen beoordelen, is natuurlijk niet mogelijk. De bestelling is netjes aangeleverd op de vooraf aangegeven datum volgens de track trace van Postnl

Gepubliceerd op: 02/03/2018

Pluspunten
assortiment
Volgens mij is het bij wet verboden om in Nederland producten aan particulieren aan te bieden ZONDER BTW
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste, alle prijzen staan natuurlijk, zoals wettelijk verplicht, inclusief 21% btw op onze website vermeld
carel
den bosch

Gepubliceerd op: 08/02/2018

Pluspunten
op tijd geleverd
er zat geen lampenolie bij de fakkels. We wilden deze gebruiken voor een event op school en daar stonden we... we hebben de fakkels niet kunnen gebruiken en lijkt me ook gevaardlijk om rond kleuters te gebruiken. Jullie hadden dit wel even kunnen vermelden op voorhand...
Antwoord KaarsenFakkels.nl
Beste L. De Schamphelaere, Je beoordeling en verbeterpunt verbaast ons ten zeerste? Er staat expliciete bij de omschrijving van de tuinfakkels dat deze zonder olie geleverd worden en dat je die dus zeker niet moet vergeten erbij te bestellen. Onze klanten zijn zelf verantwoordelijk hoe, waar en wanneer zij de goederen gebruiken. Advies over het gebruik van fakkels kun je altijd bij ons, voor aanschaf, inwinnen. Deze service staat bij ons erg hoog in het vaandel. Natuurlijk kan ik je teleurstelling begrijpen maar uiteindelijk ben je hier zelf schuldig aan. Overigens heb je als klant altijd nog de mogelijkheid om niet gebruikte goederen binnen 14 dagen terug te sturen.
Liesbeth

Gepubliceerd op: 05/12/2017