Website: www.justsign.nl
Adres: Gotland 21 2548WG
Plaats: Den Haag

JustSign bedrukt de cadeaus van jouw keuze tegen een zeer concurrerende prijs. Bij ons vind je voor iedere gelegenheid een passend cadeau waaraan je zelf een naam, tekst of afbeelding kunt toevoegen. Of het nu gaat om T-shirts, hoodies, klokken, babyslabbers, shotglaasjes, teenslippers of een computermuis, wij maken er iets unieks van.

Slechte bedrukking van potten, waardoor het cadeaugehalte daalt tot onder 0
Antwoord Justsign
Jammer dat sommige klanten denken dat een enkele stuks de digitale druk van een boek evenaren. Het gaat hier om handgemaakt keramiek met een opdruk door Sublimatie.
De kwaliteit was perfect en is met vlag en wimpel door onze kwaliteitscontrole gekomen.
Uitgeverij Gottmer
Haarlem

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Snelle en keurige levering

M. van der Wal / KPN

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Bedankt voor deze score.
Geen pluspunten en geen verbeterpunten.
Top,

Willem
Enschede

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Top
Robert de Graaf

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Bedankt voor deze score.
Geen pluspunten en geen verbeterpunten.
Top,

Sofie

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Snelle service. Producten zijn mooi bedrukt

Frank

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten

Hele teleurstellende ervaring en bijzonder onprofessioneel. Een paar jaar geleden een hele positieve ervaring gehad, vandaar dat ik hier weer terugkwam. De bordjes die ik ditmaal ontving waren van slechte kwaliteit (afbeelding was wazig-ik begrijp niet waarom dit ├╝berhaupt was verstuurd). Vervolgens heb ik veel moeite moeten doen om mijn geld terug te krijgen, ik kreeg zelfs de vraag of ik akkoord ging met gedeeltelijke restitutie vanwege de moeite aan hun kant. Heel bizar en ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden. De communicatie liep niet prettig en onprofessioneel.
Antwoord Justsign
Niet altijd is alles wat het lijkt.
Van tevoren is aangegeven dat het plaatje niet de kwaliteit heeft. Dat was het enige exemplaar wat er was. Na een proefdruk op het scherm zijn de borden gedrukt. Achteraf is de klacht gekomen dat het niet wat er van verwacht werd. Dat vinden wij altijd jammer.
Wij hebben meerdere pogingen gedaan om de klant tevreden te stellen. Blijkbaar is het niet mogelijk om iedereen tevreden te stellen.
Tegen de leveringsvoorwaarde in en ook wettelijk niet nodig hebben wij toch maar het complete bedrag terug gestort. Wederom om een poging te doen om de klant tevreden te stellen.
Erg jammer om dan twee weken na terugbetaling alsnog deze beoordeling te ontvangen.
Suzan

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Pluspunten
Mijn opdracht was behoorlijk gecompliceerd met ca. 25 verschillende teksten die op een schort gedrukt moesten worden. JustSign heeft enorm meegewerkt en geadviseerd. Het resultaat is FANTASTISCH! Dus ik beveel ze van harte aan.

Patricia de Jonge - Netwerk in Gastronomie en Gastvrijheid
Barendrecht

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Mooie website en erg veel verschillende mogelijkheden! Gunstige prijzen ook.
Baby shirt ook met lange mouwen
Antwoord Justsign
Baby shirts met lange mouw wordt binnenkort toegevoegd. Zodra deze op voorraad zijn, zullen ze verschijnen.
Lukas
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, product ziet er goed uit, precies wat was verwacht.

Jeanette

Gepubliceerd op: 25/08/2018