Adres: Gotland 21 2548WG
Plaats: Den Haag

JustSign bedrukt de cadeaus van jouw keuze tegen een zeer concurrerende prijs. Bij ons vind je voor iedere gelegenheid een passend cadeau waaraan je zelf een naam, tekst of afbeelding kunt toevoegen. Of het nu gaat om T-shirts, hoodies, klokken, babyslabbers, shotglaasjes, teenslippers of een computermuis, wij maken er iets unieks van.

Justsign

Pluspunten
Prima kwaliteit van producten aangeleverd

N
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 10/12/2017

Pluspunten
Goede communicatie, perfect assortiment
Geen. Goede producten de juiste service
Willem

Gepubliceerd op: 08/12/2017

Pluspunten
Echt een supergoed bedrijf
Gerard

Gepubliceerd op: 02/12/2017

Pluspunten
Bezorgdatum en tijd kiezen, geen verzendkosten, goede klantvriendelijkheid
Kwaliteit-prijs verhouding is niet optimaal (maar dat wordt grotendeels gecompenseerd met de verzendkosten)

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Pluspunten
snelle service
De site werkte niet goed mee. Het liep steeds vast. Moeilijk om waar te nemen hoe groot de afbeelding op het product zou worden.

Gepubliceerd op: 01/12/2017

Pluspunten
Goede communicatie
Na een email dat het plaatje te klein was, is het toch goed gekomen. Kwaliteit boven verwachting .
Super goed product en super kwaliteit ondanks te kleine afbeelding

Wilma

Gepubliceerd op: 21/11/2017

Pluspunten
Goede communicatie
Snelle reacties
Snelle levertijd
Wij hebben 12 mokken besteld en deze zijn op tijd geleverd.

Echter, de foto en het logo zijn beide zeer scheef gedrukt. De kwaliteit van de foto's is zeer slecht, ook al is de foto die is geupload van goede kwaliteit.

De tekst die we eraan toegevoegd hebben is ook uitgelopen en deels onleesbaar.

Hoewel er goed en snel gereageerd wordt op berichten, heeft dit bedrijf helaas geweigerd om verantwoordelijkheid te nemen voor deze slecht geproduceerde producten. Dit verbaasd mij, want de reviews op deze website zijn overwegend positief en ik had dan ook verwacht dat er beter met onze klacht zou zijn omgegaan.

Wij hebben nu dus 12 onbruikbare mokken en zijn uitgeweken naar een andere producent die de mokken snel en kwalitatief hoogwaardig heeft geleverd, tegen een lagere prijs.
Antwoord Justsign
Beste Mensen,

Deze klant heeft zelf niet bij ons besteld, maar treed op voor een ander. De mokken zijn correct van kwaliteit. Het gaat deze klant om korting wat ze probeert los te krijgen door te dreigen met een slechte beoordeling. Nou laten wij ons niet bedreigen en zetten deze beoordeling live met deze opmerking. Wees gewaarschuwd. Bij onze administratie is de naam en het email beschikbaar.

Team Justsign.nl
Barbara
Leiden

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Mooie website, helder en overzichtelijk.
Duidelijke communicatie zeer behulpzaam aan de telefoon.
Uiteindelijk product is prachtig geworden.

Hellas
Archangelos

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Makkelijk en prettig benaderbaar
Er zitten wat bugs in hun site, maar wanneer je deze meldt, worden ze snel verholpen.
Antwoord Justsign
Willem,
Bedankt voor je beoordeling.
De kleine foutjes zitten met name in de werkplek en Internet Explore van grote bedrijven die alles met beveiliging dicht zetten.
Wij testen de 10 meest gebruikte internet browsers op diverse platformen (Windows diverse versies, OS diverse versies, Android, iPhone, etc)

Daarom zijn wij ook erg blij met de interactie met onze klanten. Zo kunnen we alle aandachtspunten goed oppakken.

Groet,

Team Justsign.nl
Willem Kamps
Leidschendam

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Zeer snel met beantwoorden van vragen. Mooi product goede opdruk
Robert
Venlo