Website: www.justsmokegreen.nl
Adres: Planetenweg 43 2651JB
Plaats: Berkel en Rodenrijs
Telefoon: +31(0)6 50 296 809

Just Smoke Green

Pluspunten
Kan nog niet oordelen heb nog niks binnen
natascha
leiden

Gepubliceerd op: 28/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Ik kreeg een mail dat de betaling binnen was
Een mail sturen van wanneer ongeveer m'n pakketje komt, want ik heb nogsteeds geen reactie wanneer m'n pakketje ariveerd.
Niels
Udenhout

Gepubliceerd op: 19/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Nette levering, goede prijs
Werd aangegeven 1 dag levertijd. Op site stond 'verzonden' maar had nog geen verzendbevestiging ontvangen. Pas na paar dagen (en navraag) ontving ik de verzendbevestiging. Hierdoor wat langer moeten wachten op product. Geen ramp maar niet de info die op site stond.

Gepubliceerd op: 14/06/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Zeer snelle levering
Betere/snellere communicatie a.u.b. Van de 9 liquits waren 5 over de datum. Drie dagen geleden en vandaag hierover een mail verstuurd en tot nu toe geen reactie mogen ontvangen
Isa

Gepubliceerd op: 17/05/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Ik heb nu voor de derde keer CBD olie besteld. Product netjes geleverd en zoals beschreven.
Ik beveel ze aan omdat ik tevreden ben over het product, en heb dit reeds aan vrienden aanbevolen. Maar als ik het ergens anders vind voor hetzelfde prijs ga ik dat toch proberen (lees verbeterpunten)
Op de website staat gratis bezorging binnen de EU. Misleidend, het is niet zo. De eerste keer dat ik bestelde klopte dit wel, tweede keer werden wat verzendkosten in rekening gebracht en de derde keer nog hogere verzendkosten. Heb 2 keer contact hierover gezocht, zonder antwoord. Ik koos dus voor aflevering op servicepunt van postNL (nog steeds niet gratis), het pakketje werd afgeleverd zonder vermelding van mijn naam, alleen het adres van het postkantoor! Gelukkig woon ik in een dorp en ze kennen me en was ik net op tijd voordat ze het retour afzender stuurde.
Dus tip: geen valse reclame; antwoord chat berichten en emails, wat zorgvuldiger zijn met namen vermelden op het pakket.
M
BE

Gepubliceerd op: 18/04/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Bereikbaar, vriendelijk
Ff mailtje als bestelling later komt

Gepubliceerd op: 18/04/2019
Aanbeveling: Ja
Geen contact mee te krijgen! Mail, retour aanmelding.. Gewoon geen antwoord! Meteen de laatste keer geweest.
Debbie
Soesterberg

Gepubliceerd op: 03/04/2019
Aanbeveling: Nee
Pluspunten
Snel geleverd
Correctie op betaald bedrag niet bij incasso bekend dus volledig bedrag betaald wacht dus op terug gave
M
beek gem. berg en dal

Gepubliceerd op: 25/03/2019
Pluspunten
De verpakking mag wel nutraal.
Een telefoon nr waar iemand op bereikbaar is, zou fijn zijn.
Zit nu met een product waar ik niks mee kan.
Na honderden euros bestellen. Verwacht ik meer hulp bij een vraag.
Kok
Zwolle

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: Ja
Pluspunten
...
Producten zijn vaak op
Levering laat op zich wachten
Waren in het begin beter
En een top service dat laat nu wat te wensen over

Gepubliceerd op: 14/03/2019