Website: www.JuniorHockey.nl
Adres: Flight Forum 2500 5657dz
Plaats: Eindhoven

Wie is JuniorHockey.nl?

JuniorHockey.nl is de eerste internetwinkel ter wereld die zich gespecialiseerd heeft in het online verkopen van junior hockeybenodigdheden. We verkopen uitsluitend A-merken en laten hiermee zien dat we veel waarde hechten aan kwalitatief goede producten. Door als enige hockeyspecialist het Thuiswinkel Waarborg keurmerk te voeren bewijzen we jou dat we service en betrouwbaarheid hoog in het vaandel hebben staan.

Wat, hoe en waarom?

Het idee voor JuniorHockey.nl is ontstaan uit het feit dat we een toenemende vraag signaleerden naar een goed vindbare webwinkel in junior hockeybenodigdheden. Te vaak hoorden we dat jullie niet meteen konden vinden waar jullie op dat moment naar op zoek waren. Aan dat zoeken is hopelijk een einde gekomen doordat JuniorHockey.nl er is.

De allerbelangrijkste reden is echter dat wij net als jij een grote passie hebben voor de sport hockey. Wij zijn voortdurend op zoek naar de mooiste, nieuwste en meest hippe spullen op hockeygebied. Voor zowel de beginnende hockeyer als de de wat meer ervaren hockeyer hebben we een ruim aanbod aan producten.

JuniorHockey.nl

Pluspunten
prima spullen, nette prijzen. Goede communicatie direct na bestelling en (het leek) snelle opvolging (zie verbeterpunten)
ik had vier artikelen besteld alle vier op voorraad. Drie van de artikelen werden keurig de dag erop bezorgd en één artikel de dag erna pas. Onduidelijk waarom én bijzonder onhandig want juist dat ene artikel had ik de dag erop nodig en had ik, achteraf, beter in de winkel kunnen kopen... Dat het artikel een dag later kwam heb ik niet van juniorhockey.nl vernomen maar moest gewoon blijken. Vandaar de 6 voor communicatie.
Antwoord JuniorHockey.nl
Goedemiddag,

Bedankt voor de recensie. U heeft de order op 29-10 geplaatst en wij hebben de order in 2 delen op 29-10 verzonden. Helaas is er vertraging ontstaan bij Postnl waardoor zij 1 order 1 dag later bezorgd hebben. Onze excuses voor dit ongemak. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
T.
omg. Amsterdam

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten

Geen minpunten tot nu toe te benoemen. Hopelijk lang en zonderproblemen plezier van de hockeystick te hebben.

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten
Bestelling kwam helaas niet. Gelukkig na een mailtje netjes in orde gemaakt.

Floor
Enkhuizen

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
-??
Vorige week vrijdag een hockeystick besteld.....is nog steeds niet geleverd. Geen bericht, niets te zien bij PostNL, daar staat dat hij nog in het sorteerprogramma zit??? Ik begin me zorgen te maken

Enkhuizen
19/10/2018

Marc

Gepubliceerd op: 02/11/2018

Pluspunten
Wij hebben sponsorpakken laten maken welke snel en exact volgens voorgave zijn geleverd. Een echte aanrader!

Mike / Tajima Europe BV
Helmond

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Bram

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten

Overlapping mailverkeer, telefoonverkeer enz.! Afhandeling per bestelnummer en opmerkingen, telefoonverkeer, voorstellen enz. noteren per bestelling/dossier, gegevens waarop men dan kan terugvallen! Zo weet een 'ander' personeelslid aan de telefoon waarover het gaat, waarover de klant het heeft!
Dinsdag 23/10: Aan de communicatie kan nog gewerkt worden, de interne communicatie, MAAR jullie WERKEN WEL PROBLEEMOPLOSSEND voor de klant!!! Is uiteindelijk HELEMAAL GOED GEKOMEN.
Pascale
Overpelt

Gepubliceerd op: 26/10/2018

Overpelt
12/10/2018

Pluspunten
Uitgebreide collectie
Scherp geprijsd
Gebruiksvriendelijke website