Website: http://www.junai.nl
Adres: Pekelwerk 38 9663AW
Plaats: Nieuwe Pekela

Junai.nl is uw online winkel voor alle benodigdheden voor uw huis- en boerderijdieren, erf, stal en buitenleven.

JUNAI
19417 keer bekeken

Miranda van der Vlist - Rooda
HAARLEM

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Verzending duurde, ondanks dat er aangegeven was dat het product al onderweg was, eigenlijk nog wel heel lang. Voor de rest prima bedrijf!

Nancy

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
n v t
Wacht nog steeds op 1 product .
v d Meer
Wijckel

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Graag in het vervolg een boordeling vragen na levering
NOG NIETS ONTVANGEN !!!!
Beste Henri.

Dat klopt, u heeft ten onrechte te snel een uitnodiging gekregen om te beoordelen. Deze uitnodiging had na verzending pas moeten komen. Het artikel dat u besteld heeft kende een levertijd van 3 werkdagen zoals te lezen bij het product. U ontvangt uw bestelling morgen in huis waardoor dit op de 3e werkdag uit komt. Hopelijk wilt u de moeite nemen uw review het herschrijven. Hartelijk dank en graag tot een volgende keer!
Henri Soetaert
3110 Rotselaar Belgie

NOG NIETS ONTVANGEN !!!!

3110 Rotselaar Belgie
21/10/2018

Pluspunten
Ik heb helemaal niks ontvangen. 16€ verspild? Waar zijn de beloofde vlo kill pillen?
Kom je beloftes na. Er stond voor 22:00 besteld morgen in huis. We zijn al een week verder en heb niks gekregen.
Betse Jayda,

Uiteraard is uw geld niet verspild! Bij uw bestelling stond bij de vlokill een levertijd van 1 tot 5 werkdagen vandaar dat deze nog niet verzonden is. Het voor 22:00 uur dezelfde dag verzonden geldt uiteraard alleen bij artikelen die wij op voorraad hebben.

Inmiddels hebben wij contact gehad en alles opgelost naar uw wens, de bestelling is geannuleerd, hopelijk wilt u uw oordeel heroverwegen. Graag tot een volgende keer, waarbij wij graag laten zien dat als een product de levertijd op voorraad kent voor 22 uur besteld ook echt dezelfde dag verzonden is.

Pluspunten

Alleen met toeleveranciers in zee gaan, die de beloofde afspraken waar kunnen maken.
LS,

Dank voor uw review, soms zit het inderdaad tegen, in dit geval duurde het inderdaad erg lang voordat wij onze bestelling binnen kregen waarvoor nogmaals onze excuses.
Giethoorn

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten
Nadat het product niet op voorraad bleek te zijn, contact gehad en bestelling kunnen annuleren. Daarna gelijk het aankoop bedrag retour ontvangen.

MMS
Zwolle

Pluspunten

Geld al afgeboekt, maar product nog steeds niet ontvangen.

Zwolle
20/10/2018

Pluspunten
Vriendelijke communicatie.
Duidelijkheid over levertijd. Had op 2 oktober bestelling geplaatst en zou de volgende dag komen. Werd vervolgens steeds aan t lijntje gehouden met de opmerking dat de levering n week zou opschuiven. De laatste boodschap was dat de levering waarschijnlijk pas eind oktober zou komen. Heb de bestelling toen geannuleerd.
Beste Mariska,

Het is inderdaad heel vervelend, wij kennen het gevoel, wij zitten ook met smart op de levering te wachten en elke keer is het weer later. Kortom wij begrijpen u volledig, wij hebben precies het zelfde vanuit de fabriek. Onze excuses dat het zo gelopen is!
Mariska
Heerhuhugowaard

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Product was niks mis mee, makkelijk dat je achteraf kan betalen
Betere communicatie over de levertijd. Geef bij producten die niet voorradig zijn niet de optie van same day delivery, dit scheelt een hoop verwarring. Het zou daarnaast fijn zijn om een betere inschatting van de levertijd te ontvangen, zoals een track en trace code die ook daadwerkelijk de dag van ontvangst aangeeft.

Pluspunten

The item was out of stock, so I never received it. Notice of this came too late, as well.
Dear Eero,
As told we didn't know about the stock problem at our supplier. As shown on our website, we didn't have any stock ourself (the shipping time shown on our website was 1 - 3 days instead of in stock) but there should be stocked at our supplier. We cancelled your order the next day immediately (and refunded your money) after our supplier told us about the stock difference and the fact they could not deliver. We are very sorry we could not deliver your order and hope to show you next time cases like these are incidents.
Eero
NL