Website: http://www.jouwveilingen.nl/
Adres: Ondernemingsweg 2b 2404HN
Plaats: Alphen aan den Rijn

JouwVeilingen.nl B.V

Pluspunten
Ze beiden veel aan wat aantrekkelijk lijkt voor het oog.
Zou fijn zijn als spullen daadwerkelijk ook geleverd worden met de verhoging er boven op.
Roberto
Venlo

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Vandaag weer een leuk artikel ontvangen. Prima levering.
Je moet eigenlijk altijd het recht hebben om als consument een levering van een veiling artikel te kunnen annuleren. Om wat voor reden dan ook. Dat kan wel bij de meeste, hier niet.
Rob Vulker
Enter

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
Veel leuke artikelen die je voor een laag bedrag direct kan kopen of je doet mee aan de dagelijkse veilingen waarbij de spanning van het wel of niet winnen van een product verslavend kan werken,
Het enige verbeterpunt voor mij is dat wanneer een klant een email stuurt naar een bedrijf ivm gewonnen of aangekocht artikel jouwveilingen hier een copy van krijgt zodat ze altijd op de hoogte zijn van wat er speelt.
Simone
Brecht

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Goed overzicht van de producten, evenals biedingen. Mogelijkheid om een kettingbieding te doen!
De onduidelijke manier om de openstaande rekening te betalen! via winkelwagen word ik niet doorverwezen naar IDEAL of naar VISA!
Soms mag de uitleg wel eens beter b.v. bij ......... eye ...... blijkt uiteindelijk oogschaduw te zijn. Vooral bij elektronica houdt de uitleg nauwelijks iets helders over!
Per product aangeven welke aantallen er worden aangeboden; nu scroll je eerst 350 producten door om tot de conclusie te komen dat er maar één stuk of b.v. bij /havana 5 stuks blijken te zijn.
P.
Zutphen

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Het bieden op de site ging goed en vlot. Betaling ging gemakkelijk en wacht nu nog op mijn pakketje.
Tot nu toe geen.
Tomas
Roelofarendsveen

Gepubliceerd op: 22/11/2018

H

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
mooie veiling overzichtelijk en toegankelijk voor iedereej

ronald
losser

Gepubliceerd op: 18/11/2018

Pluspunten
Goeie deals. Snelle levering
Had in de flash sale een aantal producten besteld waar ik niets mee bleek te kunnen. Heb ze via een vrij onduidelijke manier wel kunnen retourneren, maar toen bleek het retourbedrag van een van die producten niet te kloppen.
Ik heb toen in een e-mail om opheldering gevraagd, dit was hun antwoord: “De verzendkosten die wij hebben betaald om de artikelen naar u toe te sturen zitten hier uiteraard niet bij gezien de reden van retour is geweest dat u niet tevreden was over de artikelen.”

Dit is ten eerste in strijd met de Europese en Nederlandse wetgeving, en bovendien in strijd met HUN EIGEN ALGEMENE VOORWAARDEN.
Ik heb ze hier om 08:45 ‘s morgens keurig even op gewezen met een aantal citaten uit hun eigen algemene voorwaarden en uit de wettelijk bepaalde richtlijnen voor kopen op afstand, maar helaas.. na een hele dag wachten geen reactie.
Beschamend..

Citaat uit de richtlijnen voor kopen op afstand van de RIJKSOVERHEID waar ze zelf in hun algemene voorwaarden naar verwijzen:
"U heeft een herroepingsrecht. Dit betekent dat u minimaal 14 werkdagen de tijd heeft om zonder opgave van redenen de koop terug te draaien. De enige kosten die de leverancier daarvoor mag rekenen, zijn de verzendkosten voor het terugsturen van het product. Heeft u al betaald? Dan moet de verkoper het bedrag binnen 30 dagen terug betalen."
Update na reactie van Jouwveilingen.nl

Dit is serieus hun letterlijke reactie:
"Beste Daniel, Dank voor jouw vermakelijke review. Wat vervelend dat je zelf een aantal artikelen hebt besteld waar je achteraf geen 1 artikel van kon gebruiken. Juist om exact de reden die jezelf al aangeeft (van alles bestellen en dan alles weer terug sturen omdat je het toch niet kon gebruiken) is het gelukkig NIET zoals jij stelt bij wet geregeld dat wij dan ook nog eens de retourkosten moeten betalen. Dus het is inderdaad zo dat jij zelf deze kosten moest betalen! Wij zijn daarom ook erg blij dat je hier zelf even komt aangeven dat je misbruik hebt gemaakt van de Daily Discount en van alles voor een ander zn neus hebt weggekaapt en vervolgens alles weer wilde terug sturen! Bedankt voor je verhaal in ieder geval! Vr.gr. JouwVeilingen B.V”

Als Jouwveilingen.nl mijn 'vermakelijke review' iets beter had gelezen, hadden ze bergrepen dat het ging over DE VERZENDKOSTEN DIE ZIJ HEBBEN BETAALD OM DE DE ARTIKELEN NAAR MIJ TOE TE STUREN en NIET de retourkosten. En die verzendkosten moeten dus volgens de wet terugbetaald worden, de retourkosten neem ik voor lief en daar heb ik dan met geen woord over gerept.

Schofterige reactie van laag niveau. Zeer onprofessionele houding.
Antwoord JouwVeilingen.nl B.V
Daniel
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
Goeie deals. Snelle levering

Beschamend..

Leeuwarden