Website: http://www.jouwveilingen.nl/
Adres: Ondernemingsweg 2b 2404HN
Plaats: Alphen aan den Rijn

JouwVeilingen.nl B.V

Pluspunten
Hele goeie service
petra
den haag

19/02/2017

Pluspunten
Leuke site met veel verschillende veilingen of flashsales. Heb de artikelen van de door mij gewonnen veilingen nog niet binnen en kan dus niet veel zeggen over de kwaliteit, snelheid, service etc. etc.
Resterende tijd zou nog wel wat groter/duidelijker/prominenter zichtbaar mogen worden weergegeven.
Leeuwarden

18/02/2017

Pluspunten
Toen eenmaal de mogelijkheid On te betalen zich aandiende,prompt betaald,
Uw webknop betaal nu werkt niet,na I loggen om je uit bij de mededeling u heeft niets in uw winkelwagen,klacht,waardoor onmogelijk vgewonnen veiling kavel te betalen,sorry
Hilversum

12/02/2017

Pluspunten
super leuk hoe je op dingen kan bieden top site!!
geen tegenvallers
joey
baflo

06/02/2017

Pluspunten
Gewoon vlot leveren
Henk Boer
Hoogeveen

03/02/2017

Pluspunten
die heb ik al verstuurt
Als de site ,,jouwveilingen,, door een internetstoornis bij dait bedrijf, en er loopt net een veiling met de biedingen, dan moet vlgs mij de veiling en het bieden stopgezet worden. Ik was op een zeer gewild object aan het bieden toen de site uitviel. Dat duurde zeker anderhalf uur. Toen ik opnieuw ging kijken was mijn object al weg zonder dat ik de kans kreeg een tegenbod te doen. Ik vind dit niet kunnen en niet mogen. Na elke uitval van de site moet de veiling pas na twee uren verder gaan wanneer het probleem is opgelost.
E.J.Vrolijks
Wolfheze

30/01/2017

Pluspunten
reactie op tijd ontvangen na veiling
G.Eskes
Vorden

28/01/2017

Pluspunten
Ik vind het heerlijk mijn spullen en gadgets bij Jouw veilingen te kopen. De leveringen zijn eigenlijk altijd naar verwachting,en in het algeem ook vrij snel. Er is goed overleg mogelijk, ook met de aanbieders onderling. Bij een defect of storing is een retour of terug storting keen enkel probleem. Tof mensen ga zo door en ik blijf klant. Zelfs als ik door verblijf elders even niet in staat ben op tijd te voldoen, is het iets later betalen geen probleem. Bedankt Rutger en jullie medewerkers voor al jullie wek.
Nog meer variatie en de mogelijkheid om na een bieding meer dan 1 artikel van het bestelde product te kopen voor het geboden bedrag.
Johannes Legeer
Ugchelen

27/01/2017

Pluspunten
Een heel tevreden klant ben ik
Doe zo verder
Anita
Beringen

23/01/2017

Pluspunten
Verloopt eerlijk,
Mia
Blankenberge