Website: http://www.jouwsportzaak.nl/
Adres: Koninginneweg 1 3871JZ
Plaats: Hoevelaken

Jouwsportzaak.nl

Pluspunten

Informatie over levering! Na twee weken uiteindelijk zelf gebeld. Toen werd het product uiteindelijk geleverd. Een volgend product is nu niet meer leverbaar. Jammer. Ik kom hier niet meer terug.
Ingrid
Leusden

Gepubliceerd op: 05/10/2017

Pluspunten

Mails/klacht beantwoorden van klanten.
Niet op een site zetten voor 8 uur besteld volgende dag in huis en het niet kunnen waarmaken
Kim
Lent

Gepubliceerd op: 15/08/2017

Pluspunten
Zwembroek te klein kan hem nergens terug brengen omdat er code bij zit , naar de winkel in l dam gegaan een nieuwe gekocht maar kon niet gelijk verrekend worden dat is overal wel iets beter geregeld . Dus nooit meer .

Gepubliceerd op: 13/07/2017

Pluspunten
Tot twee keer toe de verkeerde maat geleverd + verkeerde informatie over het product op de site.
Er staat op de site dat de slipper (Reef grom rover) tm maat 31 een hielbandje zou hebben, dit is echter maar tm maat 25/26 zo. Na twee keer een verkeerde levering m'n zoontje moeten teleurstellen en de slippers ergens anders besteld.
Linda
Hattem

Gepubliceerd op: 11/06/2017

Pluspunten

Blauwe schoenen gekocht volgens foto, ze waren fel paars.
Robert
Dordrecht

Gepubliceerd op: 13/03/2017

Pluspunten

Graag aangeven of de maat ruim valt of niet bij het product.
Luis
Ede

Gepubliceerd op: 24/02/2017

Pluspunten

Leveren zo als op de site staat aan gegeven

Gepubliceerd op: 22/02/2017

Pluspunten

Voetbalschoenen laten maken na slechts een paar keer dat ze zijn gedragen. Aangezien ik achteraf, dezelfde avond de bon toch gevonden had, ben ik met de 2 bonnen (van de schoenen zelf en de bon van de schoenmaker) naar de winkel gegaan. Als zij de schoenen naar de schoenmaker gebracht zouden hebben zou het onder de garantie vallen, nu ik zelf geweest ben, en ze dus een loopje naar de schoenmaker bespaard heb, niet. Heel vreemd!! voor mij een reden om niet meer naar deze winkel te gaan.
Antwoord Jouwsportzaak.nl
Beste Corrine, jammer dat u met de winkel, die ook aangesloten is bij Jouwsportzaak.nl, een vervelende ervaring hebt gehad. Helaas kunnen wij niet beoordelen hoe e.a. exact is verlopen. Deze winkel staat normaal bekend als een winkel die service hoog in het vaandel heeft staan. Wij hopen dat er toch een goede oplossing geboden kan worden. Met vriendelijke groeten, Jouwsportzaak.nl
Corrine
Maassluis

Gepubliceerd op: 26/01/2017

Pluspunten
Zet de volgende keer er duidelijk bij of iets voor volwassenen is of kinderen. Blijkbaar heb ik een kinderbril gekocht waar ik dus niks aan heb
Antwoord Jouwsportzaak.nl
Beste klant, wij hebben geprobeerd contact met u te krijgen om e.a. op te lossen maar hebben helaas geen reactie mogen ontvangen. Service staat bij ons hoog in het vaandel en zoeken daarbij naar goede oplossingen. Met vriendelijke groeten Jouwsportzaak.nl

Gepubliceerd op: 13/01/2017