Website: http://www.jonico.nl
Adres: Strijkviertel 35B 3454PJ
Plaats: De Meern

Jonico Fietsmegastore is één van de grootste fietsenwinkels van Midden-Nederland, gevestigd in De Meern (Utrecht). Jonico Fietsmegastore heeft duizenden fietsen, onderdelen en accessoires direct uit voorraad leverbaar. Naast de Fietsmegastore heeft Jonico ook een webshop en eigen werkplaats

Jonico Fietsmegastore is erkend dealer van Gazelle, Jongerius Handmade Bicycles, Trek, Cube, Cannondale, Riese & Müller, QWIC, Urban Arrow, Cortina en vele andere topmerken.

U kunt bij Jonico Fietsmegastore gratis voor de deur parkeren!

Jonico Fietsmegastore

Pluspunten
goed en vakkundig geholpen
inruil oude fiets zou fijn zijn.
Jacqueline
De Meern

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Superfijne fiets
Pluspunten
Duidelijke uitleg over de verschillen in de fietsen en materiaal. Er wordt geluisterd en meegedacht over de wensen van de klant.
Meer informatie (op kaart) van de te verkopen fietsen.
Bert

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Aankoop merk: 'Jongerius' / Hydro Comfort Disc Hybride XT
Pluspunten
Een Jongerius e bike gekocht. Super fiets. Nemen uitgebreid de tijd voor je en je kunt alles proberen. En, snelle levering.
AdK
Ijsselstein

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Jongerius ebike
Pluspunten
Vriendelijk personeel, met name Robin in mijn geval. Alleen niets gemeten en dus alleen op mijn verhaal afgegaan bij het bepalen van de framemaat. Is volgens mij goed gekomen :-)

Bij het afhalen had ik iemand anders, die wat zuinig was met uitleg van in te stellen onderdelen en het display. Moest overal naar vragen, maar dan volgde wel een prima uitleg.
Fiets was er eerder dan verwacht en ik kreeg keurig een mailtje én een sms dat ik hem kon komen ophalen. Hij stond al rijklaar gereed. Keurig netjes!

Superblij met mijn fiets. Misschien moet ik nog een paar mm veranderen aan mijn zithouding, maar daar willen ze vast wel naar meekijken. Belangrijk wegens lichamelijke problemen. En daar heeft Robin uitstekend over meegedacht. Heel erg fijn.

Leuke extra: het Bikers Café. En prima schone toiletten. Heel fijn als je om allerlei redenen wat langer bezig bent of op iemand zit te wachten. Koffietje erbij en geen punt.
Iets meer uitleg bij de verstelbare onderdelen. Hoe het werkt en tips etc. Maar verder niets op aan te merken.
Ineke

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Gazelle Orange c330 HMB e-bike
Pluspunten
E-bike gekocht. Tijdens het fietsen liep het achterspatbord aan.
Jonico vond de bevestiging (af fabriek) zodanig slecht dat zij zelf een betere bevestging hebben gemaakt.
Dat is pas service!

Rob
Odijk

Gepubliceerd op: 19/05/2018

E-bike garantie geval
Pluspunten
Ruime keuze in fietsen. Alweer mijn tweede fiets bij Jonico gekocht na een goed advies van de vakbekwame en servicegerichte medewerker. Ook de aflevering verliep vlekkeloos.

Willeke
Vleuten

Gepubliceerd op: 17/03/2018

Gazelle Orange 7+ elektrische fiets
Pluspunten
Je kunt er snel terecht. Ze besteden aandacht aan je fietsprobleem. Er wordt meegedacht aan oplossingen. Je wordt zeer vriendelijk geholpen.
Voor nu .. geen idee. Ik ben tevreden!

Gepubliceerd op: 22/10/2017

Een mooie nieuwe elektrische fiets. Model 2018!! En ik kan er al op fietsen in 2017!! Nou ... is dat geen snelle service!!
Pluspunten
Goede service, test fietsen aanwezig, ongedwongen sfeertje !
Ga zo door
Annika Eggink
Vleuten

Gepubliceerd op: 19/10/2017

Tevreden, erg blij met mijn fiets Sparta Electr.
Pluspunten
Hier werken mensen heel klantvriendelijk en met goede professionaliteit met kennis van haar vaak, Een goede advies gekregen, maar ik heb genoeg ruimte gekregen om te kiessen. Toen ik ging mijn fiets ophalen alles was klaar en in orden.

Gepubliceerd op: 19/10/2017

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe fiets. Sinds drie weken geleden bij me. Goede kwaliteit en prijs.
Pluspunten
Klantgericht en deskundig. Ruime mogelijkheden om fietsen te testen.
Francis
De Meern