Website: http://www.jonico.nl
Adres: Strijkviertel 35B 3454PJ
Plaats: De Meern

Jonico Fietsmegastore is één van de grootste fietsenwinkels van Midden-Nederland, gevestigd in De Meern (Utrecht). Jonico Fietsmegastore heeft duizenden fietsen, onderdelen en accessoires direct uit voorraad leverbaar. Naast de Fietsmegastore heeft Jonico ook een webshop en eigen werkplaats

Jonico Fietsmegastore is erkend dealer van Gazelle, Jongerius Handmade Bicycles, Trek, Cube, Cannondale, Riese & Müller, QWIC, Urban Arrow, Cortina en vele andere topmerken.

U kunt bij Jonico Fietsmegastore gratis voor de deur parkeren!

Jonico Fietsmegastore
8.1
12099 keer bekeken

Pluspunten
Je mag overal op fietsen om te testen, en ze nemen alle tijd voor informatie. Vriendelijk personeel.
De vraag naar de eigen Jongerius fietsen is kennelijk zo groot dat we bij aanschaf in mei tot augustus hadden moeten wachten op de levering van de herenfiets. Toen maar voor een kleur gekozen die op voorraad was.
Ellen

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Voor mij de Cannondale Tesoro damesfiets
Pluspunten
Ruim aanbod, hulpvaardig personeel, scherpe prijzen. Na aankoop geen probleem om de fiets beetje extra af te stellen, goede uitleg.

Marianne

Gepubliceerd op: 29/04/2018

Fitness bike
Pluspunten
Vakkundige uitleg, er wordt goed geluisterd naar het budget en persoonlijke eisen.
Snelle levertijd en ook niet moeilijk doen mocht je terug willen komen van je keuze.
Dit gebeurde met mij, ik had moeite om te kiezen uit een Cube en Trek. de keuze werd een cube, na enkele dagen kwam ik toch terug om mijn keuze, inmiddels was de fiets al afgemonteerd maar werd zonder probleem omgezet naar de trek.
misschien de werkplaats mag wat groter, heeft niks te maken met levertijden en kwaliteit. maar ziet er gewoon wat klein uit voor zo`n grote zaak.
van de graaf
utrecht

Gepubliceerd op: 09/02/2018

race fiets trek
Pluspunten
Goede sfeer. mooie inrichting, lekkere koffie.
Personeel vergat enkele accessoires waardoor ik extra lang moest wachten.Geen echte duidelijke uitleg over de verstelbare stuurpen.
Rolanda Jongeriud
Harmelen

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Stadsfiets van Jongerius
Pluspunten
Snelle service ook bij probleem
2 krachten die regelmatig informatie moesten inwinnen naar aanleiding van vragen
Erik Reuterink
Zeist

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Spirt hybride fiets
Pluspunten
Vriendelijke mensen en een goede service

Tilly
Vleuten

Gepubliceerd op: 16/11/2017

2 ebikes
Pluspunten
Jonico heeft veel soorten fietsen staan en fietsliefhebbers die je in de winkel helpen.
Ze denken actief met je mee en je kan een rondje door de zaak fietsen om te proberen.
Je moet soms wel even wachten voordat je geholpen wordt.

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Stadsfiets
Pluspunten
Hele vriendelijke en enthousiaste mensen met verstand van (race)fietsen en een eerlijke mening over wat goed voor je is.
Ik kwam er thuis achter dat ik een andere maat fiets had gekregen dan ik dacht dat ik had gekocht. Dat is uiteindelijk helemaal rechtgezet, maar mijn tip is: zorg dat zoiets echt niet kan gebeuren door maten van fietsen heel duidelijk te vermelden waar een fabrikant dat wellicht niet heeft gedaan.
Bart

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Racefiets
Pluspunten
Goede service, veel probeer fietsen, veel kennis en directe actie wanneer er iets aan de fiets veranderd moet worden (stuur omdraaien, zadel hoger etc)
Jorien
Montfoort

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Een fijne fietsenwinkel met veel keuze en goede hulp.
Pluspunten
zeer vriendelijk personeel en ze weten veel/ er is veel ter zake doende vakkennis over fietsen.
Fijn als personeel laat weten dat ze je als klant gezien hebben en aangeven wanneer je geholpen wordt.
mirjam
utrecht