Website: http://www.jonico.nl
Adres: Strijkviertel 35B 3454PJ
Plaats: De Meern

Jonico Fietsmegastore is één van de grootste fietsenwinkels van Midden-Nederland, gevestigd in De Meern (Utrecht). Jonico Fietsmegastore heeft duizenden fietsen, onderdelen en accessoires direct uit voorraad leverbaar. Naast de Fietsmegastore heeft Jonico ook een webshop en eigen werkplaats

Jonico Fietsmegastore is erkend dealer van Gazelle, Jongerius Handmade Bicycles, Trek, Cube, Cannondale, Riese & Müller, QWIC, Urban Arrow, Cortina en vele andere topmerken.

U kunt bij Jonico Fietsmegastore gratis voor de deur parkeren!

Jonico Fietsmegastore

Pluspunten
Winkel is groot
Antwoord Jonico Fietsmegastore
Beste Robert Markerink, het spijt ons dat wik niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Wij proberen onderhoudsbeurten altijd binnen 24 uur weer gereed te hebben. Hierbij zijn wij wel afhankelijk van de drukte in de winkel, vanwege de Mei vakantie is het extreem druk in onze winkel
en werken onze mannen keihard alles zo snel mogelijk weer klaar te hebben. Tevens zorgen wij voor een gratis leenfiets tijdens de reparatie. Ik zag dat uw fiets helaas was uitgelopen door deze drukte, omdat wij niet op kwaliteit willen inleveren was de fiets uiteindelijk de volgende dag om 10.30 uur gereed.

Kunnen wij een afspraak maken zodat wij onder het genot van een kop koffie kunnen bespreken dat u de volgende keer tevreden onze zaak verlaat? Gr John
Robert markerink

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Kreeg een duidelijk en heldere uitleg waarom de gemaakte afspraak qua fiets onderhoud uit was gelopen
Pluspunten
Winkel is groot

04/05/2018

Mijn elec fiets gebracht voor een beurt,vooraf gevraagd of de fiets in werkdag klaar zou zijn.Zou inderdaad 1 werkdag zijn.Fiets s morgens gebracht.....om 1730 zelf gebeld ...moest wachten op een sms ...niet gekregen dus....pas de volgende was mijn fiets klaar.Ik heb mijn fiets nodig voor mijn werk...baalde enorm.
Pluspunten
Ruim aanbod, sterke prijzen (goede aanbiedingen). Vriendelijk personeel. Dit was voor mij voldoende om een ritje van 400km van-en-naar Jonico te maken vanuit België. Telefonisch fiets besteld via Jon, wat via de website niet lukte vanuit België. Na telefoontje meteen factuur ontvangen en fiets gereserveerd. Dijk van een fiets, indrukwekkende winkel met coffee corner. Jonico blijft zeker op de radar staan.
De 5-sterren liggen voor het grijpen, als jullie deze 2 sterren ook nog binnenhalen:
1.) Bij afhaling is een andere instelling XT Di2 via wireless niet gelukt met het aanwezige personeel en materiaal. Er is dan ook nog naar Shimano gebeld voor hulp, wat me niet echt indrukwekkend overkwam, voor een wireless product dat als easy to use wordt gemarket. Na een goed uur wachten op de Di2-aanpassing heb ik het niet meer over het gratis servicepakket gehad, want ik had nog een terugrit van 2 uur voor de boeg.
Het vriendelijke personeel maakte heel wat goed, maar hier liggen dus wel wat verbeterpunten voor Jonico om het helemaal waar te maken.
2.) Webshop alleen beschikbaar vanuit Nederland, niet mogelijk voor België. Dit bleek ook pas bij de betaling via de webshop, tot dan liep alles normaal, en de opties voor België konden ook gewoon ingegeven worden. Pas in de betalingsmodule bleek dat alleen (lokale) Nederlandse banken geselecteerd konden worden. Hier is nog extra markt te halen voor Jonico aan de goede voorwaarden: zeker eens bekijken (andere NL megastores lukt wel on-line vanuit België).
Mike Fancy Mountainbike
Vlaams-Brabant

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Cube Reaction GTC One Di2
Pluspunten
Vriendelijk personeel, behulpzaam en duidelijke uitleg.
5 sterren afleverservice, extra's niet gemonteerd bij het afhalen van de fiets. Wel direct opgelost, maar had klaar moeten staan.

Gepubliceerd op: 06/08/2017

Nieuwe fiets inclusief extra's.