Website: http://www.jonico.nl
Adres: Strijkviertel 35B 3454PJ
Plaats: De Meern

Jonico Fietsmegastore is één van de grootste fietsenwinkels van Midden-Nederland, gevestigd in De Meern (Utrecht). Jonico Fietsmegastore heeft duizenden fietsen, onderdelen en accessoires direct uit voorraad leverbaar. Naast de Fietsmegastore heeft Jonico ook een webshop en eigen werkplaats

Jonico Fietsmegastore is erkend dealer van Gazelle, Jongerius Handmade Bicycles, Trek, Cube, Cannondale, Riese & Müller, QWIC, Urban Arrow, Cortina en vele andere topmerken.

U kunt bij Jonico Fietsmegastore gratis voor de deur parkeren!

Jonico Fietsmegastore

Pluspunten
Ruime keuze in fietsen. Alweer mijn tweede fiets bij Jonico gekocht na een goed advies van de vakbekwame en servicegerichte medewerker. Ook de aflevering verliep vlekkeloos.

Willeke
Vleuten

Gepubliceerd op: 17/03/2018

Gazelle Orange 7+ elektrische fiets
Pluspunten
Vakkundige uitleg, er wordt goed geluisterd naar het budget en persoonlijke eisen.
Snelle levertijd en ook niet moeilijk doen mocht je terug willen komen van je keuze.
Dit gebeurde met mij, ik had moeite om te kiezen uit een Cube en Trek. de keuze werd een cube, na enkele dagen kwam ik toch terug om mijn keuze, inmiddels was de fiets al afgemonteerd maar werd zonder probleem omgezet naar de trek.
misschien de werkplaats mag wat groter, heeft niks te maken met levertijden en kwaliteit. maar ziet er gewoon wat klein uit voor zo`n grote zaak.
van de graaf
utrecht

Gepubliceerd op: 09/02/2018

race fiets trek
Pluspunten
Ruim aanbod, sterke prijzen (goede aanbiedingen). Vriendelijk personeel. Dit was voor mij voldoende om een ritje van 400km van-en-naar Jonico te maken vanuit België. Telefonisch fiets besteld via Jon, wat via de website niet lukte vanuit België. Na telefoontje meteen factuur ontvangen en fiets gereserveerd. Dijk van een fiets, indrukwekkende winkel met coffee corner. Jonico blijft zeker op de radar staan.
De 5-sterren liggen voor het grijpen, als jullie deze 2 sterren ook nog binnenhalen:
1.) Bij afhaling is een andere instelling XT Di2 via wireless niet gelukt met het aanwezige personeel en materiaal. Er is dan ook nog naar Shimano gebeld voor hulp, wat me niet echt indrukwekkend overkwam, voor een wireless product dat als easy to use wordt gemarket. Na een goed uur wachten op de Di2-aanpassing heb ik het niet meer over het gratis servicepakket gehad, want ik had nog een terugrit van 2 uur voor de boeg.
Het vriendelijke personeel maakte heel wat goed, maar hier liggen dus wel wat verbeterpunten voor Jonico om het helemaal waar te maken.
2.) Webshop alleen beschikbaar vanuit Nederland, niet mogelijk voor België. Dit bleek ook pas bij de betaling via de webshop, tot dan liep alles normaal, en de opties voor België konden ook gewoon ingegeven worden. Pas in de betalingsmodule bleek dat alleen (lokale) Nederlandse banken geselecteerd konden worden. Hier is nog extra markt te halen voor Jonico aan de goede voorwaarden: zeker eens bekijken (andere NL megastores lukt wel on-line vanuit België).
Mike Fancy Mountainbike
Vlaams-Brabant

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Cube Reaction GTC One Di2
Pluspunten
Goede sfeer. mooie inrichting, lekkere koffie.
Personeel vergat enkele accessoires waardoor ik extra lang moest wachten.Geen echte duidelijke uitleg over de verstelbare stuurpen.
Rolanda Jongeriud
Harmelen

Gepubliceerd op: 19/11/2017

Stadsfiets van Jongerius
Pluspunten
Snelle service ook bij probleem
2 krachten die regelmatig informatie moesten inwinnen naar aanleiding van vragen
Erik Reuterink
Zeist

Gepubliceerd op: 18/11/2017

Spirt hybride fiets
Pluspunten
Vriendelijke mensen en een goede service

Tilly
Vleuten

Gepubliceerd op: 16/11/2017

2 ebikes
Pluspunten
Jonico heeft veel soorten fietsen staan en fietsliefhebbers die je in de winkel helpen.
Ze denken actief met je mee en je kan een rondje door de zaak fietsen om te proberen.
Je moet soms wel even wachten voordat je geholpen wordt.

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Stadsfiets
Pluspunten
Hele vriendelijke en enthousiaste mensen met verstand van (race)fietsen en een eerlijke mening over wat goed voor je is.
Ik kwam er thuis achter dat ik een andere maat fiets had gekregen dan ik dacht dat ik had gekocht. Dat is uiteindelijk helemaal rechtgezet, maar mijn tip is: zorg dat zoiets echt niet kan gebeuren door maten van fietsen heel duidelijk te vermelden waar een fabrikant dat wellicht niet heeft gedaan.
Bart

Gepubliceerd op: 27/10/2017

Racefiets
Pluspunten
Goede service, veel probeer fietsen, veel kennis en directe actie wanneer er iets aan de fiets veranderd moet worden (stuur omdraaien, zadel hoger etc)
Jorien
Montfoort

Gepubliceerd op: 24/10/2017

Een fijne fietsenwinkel met veel keuze en goede hulp.
Pluspunten
Je kunt er snel terecht. Ze besteden aandacht aan je fietsprobleem. Er wordt meegedacht aan oplossingen. Je wordt zeer vriendelijk geholpen.
Voor nu .. geen idee. Ik ben tevreden!

Gepubliceerd op: 22/10/2017

Een mooie nieuwe elektrische fiets. Model 2018!! En ik kan er al op fietsen in 2017!! Nou ... is dat geen snelle service!!