Website: http://www.jonico.nl
Adres: Strijkviertel 35B 3454PJ
Plaats: De Meern

Jonico Fietsmegastore is één van de grootste fietsenwinkels van Midden-Nederland, gevestigd in De Meern (Utrecht). Jonico Fietsmegastore heeft duizenden fietsen, onderdelen en accessoires direct uit voorraad leverbaar. Naast de Fietsmegastore heeft Jonico ook een webshop en eigen werkplaats

Jonico Fietsmegastore is erkend dealer van Gazelle, Jongerius Handmade Bicycles, Trek, Cube, Cannondale, Riese & Müller, QWIC, Urban Arrow, Cortina en vele andere topmerken.

U kunt bij Jonico Fietsmegastore gratis voor de deur parkeren!

Jonico Fietsmegastore

Pluspunten
goed en vakkundig geholpen
inruil oude fiets zou fijn zijn.
Jacqueline
De Meern

Gepubliceerd op: 10/08/2018

Superfijne fiets
Pluspunten
Verkooppersoneel
Bij nieuwe fiets < 1 jaar breekt fietsstandaard af. Dit ligt volgens werkplaatsmedewerker aan de gebruiker. Geef meerdere malen aan dat er niets los zat en dat het plotseling gebeurde. Wat ik als klant zei kon volgens hem niet waar zijn. Hij weigerde dit op te lossen omdat het hem dan geld kost! Jammer dat je bijna E1000 besteedt en voor een paar tientjes wordt behandeld als een klant die niet de waarheid spreekt. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Ik ben als consument zeer teleurgesteld in de after-sales. Wat is er binnen een jaar tijd met dit bedrijf gebeurd?
Antwoord Jonico Fietsmegastore
Beste Wim Vos (Wilfrid Donkers is overigens de naam die u bij ons in de winkel tijdens uw bezoeken gebruikte), ter verduidelijking wil ik graag benadrukken dat niet u zelf zoals u aangeeft maar uw zoon bij ons aan de balie stond met de gebroken standaard.

Uw zoon gaf aan dat de standaard al langere tijd los zat en wij hebben hem toen uitgelegd dat helaas dan naar verloop van tijd de bout afbreekt vanwege de druk die hier dan op komt bij een dubbele standaard.

Later bezocht u zelf onze winkel en gaf u aan dat de standaard nooit los gezeten heeft (uw zoon gaf aan van wel)

Wij hebben u inmiddels 2 keer benaderd om het op te lossen maar nog geen reacties op onze e-mails. Mag u bellen voor een afspraak. De koffie staat klaar, Groet John
Wim

Gepubliceerd op: 27/07/2018

Herenfiets Gazelle.
Pluspunten
Duidelijke uitleg over de verschillen in de fietsen en materiaal. Er wordt geluisterd en meegedacht over de wensen van de klant.
Meer informatie (op kaart) van de te verkopen fietsen.
Bert

Gepubliceerd op: 17/06/2018

Aankoop merk: 'Jongerius' / Hydro Comfort Disc Hybride XT
Pluspunten
Een Jongerius e bike gekocht. Super fiets. Nemen uitgebreid de tijd voor je en je kunt alles proberen. En, snelle levering.
AdK
Ijsselstein

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Jongerius ebike
Pluspunten
Je mag overal op fietsen om te testen, en ze nemen alle tijd voor informatie. Vriendelijk personeel.
De vraag naar de eigen Jongerius fietsen is kennelijk zo groot dat we bij aanschaf in mei tot augustus hadden moeten wachten op de levering van de herenfiets. Toen maar voor een kleur gekozen die op voorraad was.
Ellen

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Voor mij de Cannondale Tesoro damesfiets
Pluspunten
Vriendelijk personeel, met name Robin in mijn geval. Alleen niets gemeten en dus alleen op mijn verhaal afgegaan bij het bepalen van de framemaat. Is volgens mij goed gekomen :-)

Bij het afhalen had ik iemand anders, die wat zuinig was met uitleg van in te stellen onderdelen en het display. Moest overal naar vragen, maar dan volgde wel een prima uitleg.
Fiets was er eerder dan verwacht en ik kreeg keurig een mailtje én een sms dat ik hem kon komen ophalen. Hij stond al rijklaar gereed. Keurig netjes!

Superblij met mijn fiets. Misschien moet ik nog een paar mm veranderen aan mijn zithouding, maar daar willen ze vast wel naar meekijken. Belangrijk wegens lichamelijke problemen. En daar heeft Robin uitstekend over meegedacht. Heel erg fijn.

Leuke extra: het Bikers Café. En prima schone toiletten. Heel fijn als je om allerlei redenen wat langer bezig bent of op iemand zit te wachten. Koffietje erbij en geen punt.
Iets meer uitleg bij de verstelbare onderdelen. Hoe het werkt en tips etc. Maar verder niets op aan te merken.
Ineke

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Gazelle Orange c330 HMB e-bike
Pluspunten
E-bike gekocht. Tijdens het fietsen liep het achterspatbord aan.
Jonico vond de bevestiging (af fabriek) zodanig slecht dat zij zelf een betere bevestging hebben gemaakt.
Dat is pas service!

Rob
Odijk

Gepubliceerd op: 19/05/2018

E-bike garantie geval
Pluspunten
Winkel is groot
Antwoord Jonico Fietsmegastore
Beste Robert Markerink, het spijt ons dat wik niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Wij proberen onderhoudsbeurten altijd binnen 24 uur weer gereed te hebben. Hierbij zijn wij wel afhankelijk van de drukte in de winkel, vanwege de Mei vakantie is het extreem druk in onze winkel
en werken onze mannen keihard alles zo snel mogelijk weer klaar te hebben. Tevens zorgen wij voor een gratis leenfiets tijdens de reparatie. Ik zag dat uw fiets helaas was uitgelopen door deze drukte, omdat wij niet op kwaliteit willen inleveren was de fiets uiteindelijk de volgende dag om 10.30 uur gereed.

Kunnen wij een afspraak maken zodat wij onder het genot van een kop koffie kunnen bespreken dat u de volgende keer tevreden onze zaak verlaat? Gr John
Robert markerink

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Kreeg een duidelijk en heldere uitleg waarom de gemaakte afspraak qua fiets onderhoud uit was gelopen
Pluspunten
Winkel is groot

04/05/2018

Mijn elec fiets gebracht voor een beurt,vooraf gevraagd of de fiets in werkdag klaar zou zijn.Zou inderdaad 1 werkdag zijn.Fiets s morgens gebracht.....om 1730 zelf gebeld ...moest wachten op een sms ...niet gekregen dus....pas de volgende was mijn fiets klaar.Ik heb mijn fiets nodig voor mijn werk...baalde enorm.
Pluspunten
Ruim aanbod, hulpvaardig personeel, scherpe prijzen. Na aankoop geen probleem om de fiets beetje extra af te stellen, goede uitleg.

Marianne

Gepubliceerd op: 29/04/2018

Fitness bike
Pluspunten
Ruime keuze in fietsen. Alweer mijn tweede fiets bij Jonico gekocht na een goed advies van de vakbekwame en servicegerichte medewerker. Ook de aflevering verliep vlekkeloos.

Willeke
Vleuten