Website: http://www.jonico.nl
Adres: Strijkviertel 35B 3454PJ
Plaats: De Meern

Jonico Fietsmegastore is één van de grootste fietsenwinkels van Midden-Nederland, gevestigd in De Meern (Utrecht). Jonico Fietsmegastore heeft duizenden fietsen, onderdelen en accessoires direct uit voorraad leverbaar. Naast de Fietsmegastore heeft Jonico ook een webshop en eigen werkplaats

Jonico Fietsmegastore is erkend dealer van Gazelle, Jongerius Handmade Bicycles, Trek, Cube, Cannondale, Riese & Müller, QWIC, Urban Arrow, Cortina en vele andere topmerken.

U kunt bij Jonico Fietsmegastore gratis voor de deur parkeren!

Jonico Fietsmegastore

Pluspunten
Een Jongerius e bike gekocht. Super fiets. Nemen uitgebreid de tijd voor je en je kunt alles proberen. En, snelle levering.
AdK
Ijsselstein

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Jongerius ebike
Pluspunten
Je mag overal op fietsen om te testen, en ze nemen alle tijd voor informatie. Vriendelijk personeel.
De vraag naar de eigen Jongerius fietsen is kennelijk zo groot dat we bij aanschaf in mei tot augustus hadden moeten wachten op de levering van de herenfiets. Toen maar voor een kleur gekozen die op voorraad was.
Ellen

Gepubliceerd op: 13/06/2018

Voor mij de Cannondale Tesoro damesfiets
Pluspunten
Vriendelijk personeel, met name Robin in mijn geval. Alleen niets gemeten en dus alleen op mijn verhaal afgegaan bij het bepalen van de framemaat. Is volgens mij goed gekomen :-)

Bij het afhalen had ik iemand anders, die wat zuinig was met uitleg van in te stellen onderdelen en het display. Moest overal naar vragen, maar dan volgde wel een prima uitleg.
Fiets was er eerder dan verwacht en ik kreeg keurig een mailtje én een sms dat ik hem kon komen ophalen. Hij stond al rijklaar gereed. Keurig netjes!

Superblij met mijn fiets. Misschien moet ik nog een paar mm veranderen aan mijn zithouding, maar daar willen ze vast wel naar meekijken. Belangrijk wegens lichamelijke problemen. En daar heeft Robin uitstekend over meegedacht. Heel erg fijn.

Leuke extra: het Bikers Café. En prima schone toiletten. Heel fijn als je om allerlei redenen wat langer bezig bent of op iemand zit te wachten. Koffietje erbij en geen punt.
Iets meer uitleg bij de verstelbare onderdelen. Hoe het werkt en tips etc. Maar verder niets op aan te merken.
Ineke

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Gazelle Orange c330 HMB e-bike
Pluspunten
E-bike gekocht. Tijdens het fietsen liep het achterspatbord aan.
Jonico vond de bevestiging (af fabriek) zodanig slecht dat zij zelf een betere bevestging hebben gemaakt.
Dat is pas service!

Rob
Odijk

Gepubliceerd op: 19/05/2018

E-bike garantie geval
Pluspunten
Winkel is groot
Antwoord Jonico Fietsmegastore
Beste Robert Markerink, het spijt ons dat wik niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Wij proberen onderhoudsbeurten altijd binnen 24 uur weer gereed te hebben. Hierbij zijn wij wel afhankelijk van de drukte in de winkel, vanwege de Mei vakantie is het extreem druk in onze winkel
en werken onze mannen keihard alles zo snel mogelijk weer klaar te hebben. Tevens zorgen wij voor een gratis leenfiets tijdens de reparatie. Ik zag dat uw fiets helaas was uitgelopen door deze drukte, omdat wij niet op kwaliteit willen inleveren was de fiets uiteindelijk de volgende dag om 10.30 uur gereed.

Kunnen wij een afspraak maken zodat wij onder het genot van een kop koffie kunnen bespreken dat u de volgende keer tevreden onze zaak verlaat? Gr John
Robert markerink

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Kreeg een duidelijk en heldere uitleg waarom de gemaakte afspraak qua fiets onderhoud uit was gelopen
Pluspunten
Winkel is groot

04/05/2018

Mijn elec fiets gebracht voor een beurt,vooraf gevraagd of de fiets in werkdag klaar zou zijn.Zou inderdaad 1 werkdag zijn.Fiets s morgens gebracht.....om 1730 zelf gebeld ...moest wachten op een sms ...niet gekregen dus....pas de volgende was mijn fiets klaar.Ik heb mijn fiets nodig voor mijn werk...baalde enorm.
Pluspunten
Ruim aanbod, hulpvaardig personeel, scherpe prijzen. Na aankoop geen probleem om de fiets beetje extra af te stellen, goede uitleg.

Marianne

Gepubliceerd op: 29/04/2018

Fitness bike
Pluspunten
Ruime keuze in fietsen. Alweer mijn tweede fiets bij Jonico gekocht na een goed advies van de vakbekwame en servicegerichte medewerker. Ook de aflevering verliep vlekkeloos.

Willeke
Vleuten

Gepubliceerd op: 17/03/2018

Gazelle Orange 7+ elektrische fiets
Pluspunten
Vakkundige uitleg, er wordt goed geluisterd naar het budget en persoonlijke eisen.
Snelle levertijd en ook niet moeilijk doen mocht je terug willen komen van je keuze.
Dit gebeurde met mij, ik had moeite om te kiezen uit een Cube en Trek. de keuze werd een cube, na enkele dagen kwam ik toch terug om mijn keuze, inmiddels was de fiets al afgemonteerd maar werd zonder probleem omgezet naar de trek.
misschien de werkplaats mag wat groter, heeft niks te maken met levertijden en kwaliteit. maar ziet er gewoon wat klein uit voor zo`n grote zaak.
van de graaf
utrecht

Gepubliceerd op: 09/02/2018

race fiets trek
Pluspunten
Ruim aanbod, sterke prijzen (goede aanbiedingen). Vriendelijk personeel. Dit was voor mij voldoende om een ritje van 400km van-en-naar Jonico te maken vanuit België. Telefonisch fiets besteld via Jon, wat via de website niet lukte vanuit België. Na telefoontje meteen factuur ontvangen en fiets gereserveerd. Dijk van een fiets, indrukwekkende winkel met coffee corner. Jonico blijft zeker op de radar staan.
De 5-sterren liggen voor het grijpen, als jullie deze 2 sterren ook nog binnenhalen:
1.) Bij afhaling is een andere instelling XT Di2 via wireless niet gelukt met het aanwezige personeel en materiaal. Er is dan ook nog naar Shimano gebeld voor hulp, wat me niet echt indrukwekkend overkwam, voor een wireless product dat als easy to use wordt gemarket. Na een goed uur wachten op de Di2-aanpassing heb ik het niet meer over het gratis servicepakket gehad, want ik had nog een terugrit van 2 uur voor de boeg.
Het vriendelijke personeel maakte heel wat goed, maar hier liggen dus wel wat verbeterpunten voor Jonico om het helemaal waar te maken.
2.) Webshop alleen beschikbaar vanuit Nederland, niet mogelijk voor België. Dit bleek ook pas bij de betaling via de webshop, tot dan liep alles normaal, en de opties voor België konden ook gewoon ingegeven worden. Pas in de betalingsmodule bleek dat alleen (lokale) Nederlandse banken geselecteerd konden worden. Hier is nog extra markt te halen voor Jonico aan de goede voorwaarden: zeker eens bekijken (andere NL megastores lukt wel on-line vanuit België).
Mike Fancy Mountainbike
Vlaams-Brabant

Gepubliceerd op: 20/11/2017

Cube Reaction GTC One Di2
Pluspunten
Goede sfeer. mooie inrichting, lekkere koffie.
Personeel vergat enkele accessoires waardoor ik extra lang moest wachten.Geen echte duidelijke uitleg over de verstelbare stuurpen.
Rolanda Jongeriud
Harmelen