Website: http://www.jonico.nl
Adres: Strijkviertel 35B 3454PJ
Plaats: De Meern

Jonico Fietsmegastore is één van de grootste fietsenwinkels van Midden-Nederland, gevestigd in De Meern (Utrecht). Jonico Fietsmegastore heeft duizenden fietsen, onderdelen en accessoires direct uit voorraad leverbaar. Naast de Fietsmegastore heeft Jonico ook een webshop en eigen werkplaats

Jonico Fietsmegastore is erkend dealer van Gazelle, Sparta, Batavus, Giant, Trek, Cube, Cannondale, Cortina en vele andere topmerken.

U kunt bij Jonico Fietsmegastore gratis voor de deur parkeren!

Jonico Fietsmegastore

Pluspunten
Vriendelijk geholpen en in alle rust een fiets kunnen uitzoeken (en kunnen uitproberen op de binnenbaan). Ik weet niet of dat op drukke dagen ook zo goed gaat, maar bij mij ging het op een donderdagmiddag uitstekend.
Op accessoires die je samen met de fiets koopt krijg je 10% korting.
Ik mis wat aanwijzingen bij de fiets. Niet hoe ik er op moet rijden, maar zaken als bandenspanning, instelling van de zadelhoogte en dergelijke had ik graag op papier gehad in een gebruiksaanwijzing (van de fabrikant) of desnoods een folder van Jonico.
Erik Joling

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Een Trek Dublin Five fiets.
Pluspunten
Mijn fiets maand geleden bij Jonico aangeschaft. Na wat proefritjes op enkele fietsen gekozen voor de Batavus gps zonar fiets. Janine heeft mij prima geholpen en nam de tijd. Grote voorraad fietsen en je wordt goed geholpen. Aanrader.

Jasper
Frankrijk

Gepubliceerd op: 14/08/2017

Batavus zonar gps met allerlei accessoires.
Pluspunten
Zeer goede service. Ik kon de fiets die ik wilde maar nog voor moest sparen, alvast bestellen en ophalen plus betalen als ik het geld had. Kreeg nog leuke korting ook. Bij het ophalen heb ik 1,5 uur onverdeelde aandacht gekregen voor juist instellen van de fiets en aanvullend advies. Erg tevreden.

Jits

Gepubliceerd op: 13/08/2017

Batavus Wayz E-go Active
Pluspunten
Zeer vriendelijk, behulpzaam. Kreeg een goed advies bij aanschaf van mijn nieuwe fiets.

Ad
De Meern

Cyclo cross fiets
Pluspunten
Wij waren op zoek naar sportieve toerfietsen. We zijn bijzonder vakkundig geholpen door een mevrouw bij Jonico en hebben een hele goede keus gemaakt voor twee Trek X500 fietsen.
Bij 1 fiets ontbrak het pompje. Maar die kan ook zo ophalen. Verder uitstekend.
EF van Weenen
Beesd

Twee Trek X500 fietsen
Pluspunten
Je wordt goed geholpen en geadviseerd. Vriendelijk personeel.
Weet zo even geen verbeterpunten. Dit was mijn eerste aankoop bij Jonico en is alles is goed verlopen.
Jennifer de Groot
Lopik

Gepubliceerd op: 10/08/2017

Ik heb een moederfiets van Jonico zelf gekocht. Uiteraard ook gefietst op een Gazelle, maar ik vond de moederfiets van Jonico veel lekkerder fietsen. Heb inmiddels al wat kilometers afgelegd en ben zeer tevreden!
Pluspunten
Goed advies tijdens aankoop
Snelle aflevering
Geen advies uitleg of handleiding tijdens aflevering
Harry
Nieuwegein

Cube stereo 120 mtb
Pluspunten
goede en deskundige uitleg ,neem alle tijd voor je En er is altijd een bakje koffie of thee voor de klant
mis het gewicht van de fiets op het kaartje
p.g.van den ijssel
benschop

Gepubliceerd op: 09/08/2017

trek E bike
Pluspunten
- Duidelijke uitleg
- Doet wat men beloofd
- Levert sneller dan afspraak

Gepubliceerd op: 08/08/2017

Aanschaf nieuwe fiets
Pluspunten
Vriendelijk en correct geholpen tijd genoeg om proef ritjes te maken op verschillende fietsen 1 v/d fietsen was niet afgeleverd we kregen voor 3 weken een leenfiets mee
meer uit leg over meerdere fietsen
Kees en Bea
De Meern