Website: http://joarz.com
Adres: Palmstraat 24 1015 HS

JOARZ

Pluspunten
Hele snelle actie/reactie
Prachtige produkten, mooie keuze!
Materiaal is helemaal top, ligt heerlijk zacht en voelt zijdeluxe aan! Ik ben echt heel erg tevreden over de producten, wil niet meer anders!
Ik sta te popelen om nog meer prachtige diepzwarte kleuren in de collectie te zien ;-)
Finntage
Grave

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
Mooi, kwalitatief product.

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
Duurzaam, luxe
Ik vind het deken net iets te crispy. Maakt veel geluid als je beweegt.
Antwoord JOARZ
Bedankt voor je recensie! - crispy is iets waar wij juist naar streven omdat dit het bed een fris en schoon gevoel geeft en wat wordt gerealiseerd door de hoge draaddichtheid. Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten ;-)
Wander-Lust

Gepubliceerd op: 19/01/2018

Pluspunten
Top producten en super levering! Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en de service en ik kan het iedereen aanraden!

Erik

Gepubliceerd op: 17/01/2018

Pluspunten
leuke aanbieding van Egyptisch katoen
het is echt niet beter of hetzelfde als Egyptisch katoen. daarnaast kreukt het enorm en ben ik verplicht om te strijken, omdat zelfs uithangen tot niets leidt. zeer teleurstellend product. ik had zoveel beter verwacht na een recensie in de krant.
Antwoord JOARZ
Bedankt voor je recensie, Marcella. Als je Egyptisch katoen percal 300 TC koopt, krijg je exact het zelfde effect. Egyptisch katoen is niks meer dan een katoensoort met een lange vezel, onze katoensoort is identiek. Het verschil in gevoel zit hem in de weving; katoensatijn bijvoorbeeld kreukt minder en is soepeler, maar wij geven de voorkeur aan percal: dat wordt naar verloop van tijd alleen maar beter en mooi. Tevens voelt het frisser en luchtiger aan. Vanwege de hoge draaddichtheid (omdat de draden zo dicht op elkaar geweven zijn) en dunne garen is het kreukgevoelig (net als overhemden bijvoorbeeld).
Marcella

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
Zeer professioneel!

Jim
Wassenaar

Gepubliceerd op: 15/01/2018

Pluspunten
- Goede kwaliteit beddengoed! Het slaapt echt heerlijk koel en de stof voelt zo lekker crispy aan, net alsof je slaapt in een hotel;
- Het beddengoed blijft mooi. Ook na een aantal keer wassen;
- De bestelling wordt snel geleverd; en
- De verpakking van het beddengoed ziet er leuk en hip uit. Dus leuk om te krijgen en geven als cadeau aan jezelf of iemand anders.
Een idee bedenken waardoor je hoeslaken beter om je matras blijft zitten. Ieder willekeurig hoeslaken met elastiek kruipt op een gegeven moment omhoog, misschien is er iets anders te bedenken op de elastiek wat dus beter blijft zitten.
Antwoord JOARZ
Hoi Caroline, bedankt voor je mooie recensie en jouw tip. Inmiddels zijn onze hoeslakens voorzien van elastiek rondom waardoor ze goed op hun plaats blijven! We liepen zelf namelijk ook tegen dat probleem aan. Liefs, JOARZ
Caroline

Gepubliceerd op: 12/01/2018

Pluspunten
super goede service! prachtige packaging, heerlijk beddengoed :)

IMA

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Kwaliteit product erg goed, gemakkelijke bestelflow en snelle levering.
Assortiment zou breder mogen.
Antwoord JOARZ
Bedankt voor je recensie, Chris. Er zullen in de toekomst nog kleuren en prints bij komen; echter focussen wij ons op kwaliteit. Door het assortiment niet te breed te maken kunnen wij onze prijzen laag houden.
Chris

Gepubliceerd op: 11/01/2018

Pluspunten
Snel en persoonlijk contact, uitstekende kwaliteits/prijs verhouding, eerlijke reclame
Sabine