Website: http://www.jetjesenjobjes.nl/shop
Adres: Liesbeth Tilanusplein 21 5122 BH
Plaats: Rijen

Welkom bij Jetjes & Jobjes,!

De trendy party en trouw deco shop van Nederland!

Onze collecties komen uit Amerika, Australiƫ, Europa, kortom uit de hele wereld. Ben je op zoek naar de laatste deco trends dan ben je bij ons aan het goed adres.

Wat je in ons assortiment kunt vinden? Wat eigenlijk niet! honeycombs, taartplateaus, pompoms, photobooth props, slingers, confetti, ballonnen, folieballonnen, mason jars, goody bags

En bestel je voor 14:00? Dan wordt je bestelling de zelfde dag aangeboden bij POST NL.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om ze te vragen via whats app, email of via een telefoontje!

Bedankt alvast voor je bezoek aan mijn winkel!

Brigitte
www.jetjesenjobjes.nl

Jetjes & Jobjes

Pluspunten
Volgens degene die het heeft ontvangen is het een cadeautje om uit te pakken! Je word netjes op de hoogte gehouden over de status van je bestelling. Perfecte levering!

Laura
Schaijk

Gepubliceerd op: 20/10/2018

Beste Esther,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn er super trots op! Hier doen we het allemaal voor :-)

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Snelle afhandeling
Betere communicatie post.nl bij te laat geleverde producten.
Beste Soumay,

Super bedankt, dat je de tijd hebt genomen om ons een review te geven en nog een mooie review ook!!! We zijn er super trots op! Hier doen we het allemaal voor :-)

Veenendaal

Gepubliceerd op: 07/10/2018

Pluspunten
Snelle levering mooie producten

Beste Marga,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn er super trots op! En uiteraard heel veel plezier met je party goodies!

Marga

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Beste N,

Wow, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn er super trots op! Hier doen we het allemaal voor :-)

Gepubliceerd op: 02/10/2018

Pluspunten
Leuk bedrijf met leuke moderne spullen. Leuke thema voor alle gelegenheden. Bezorgen gaat ook super snel. Een van mijn favoriete site. Echt een aanrader.

Beste D,

Silvy

Gepubliceerd op: 28/09/2018

Pluspunten
Leveren zeer snel, goede klantenservice, producten zoals verwacht
Beste Amke,

Lieve groetjes,
Norali

Gepubliceerd op: 23/09/2018

Pluspunten
Snelle service, leuke spullen.
Wat duidelijker erbij zetten wanneer jezelf nog iets moet doen aan de versiering.
Beste P,

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen voor jouw review. We begrijpen volkomen wat je bedoeld en zullen dit zeker meenemen in het verbeteren van onze website.

Voor nu wensen we je veel plezier met je bestelling en wellicht tot een volgende keer!

Nathalia
Burgerveen

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, echter dacht ik witte Bathmen ballonnen te hebben besteld , kreeg ik transparant ballon
Beter aan geven qua kleur
Beste Sara,

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen voor jouw review. We begrijpen volkomen wat je bedoeld. Het staat weliswaar in de product omschrijving dat de ballonnen transparant zijn, maar het kan zeker altijd duidelijker.

We hebben dit nu aangepast. Jammer dat we niet helemaal aan je verwachtingen konden voldoen.

Sara alie
Lelystad

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Mooi, breed en trendy assortiment
Er werd snel contact opgenomen na het inspreken van de voicemail en servicegericht gehandeld!
Beste H,

Wow, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn er super trots op!

Hier doen we het allemaal voor :-)

Lieve groetjes,
Angeique Horst