Website: http://www.jetjesenjobjes.nl/shop
Adres: Liesbeth Tilanusplein 21 5122 BH
Plaats: Rijen

Welkom bij Jetjes & Jobjes,!

De trendy party en trouw deco shop van Nederland!

Onze collecties komen uit Amerika, Australiƫ, Europa, kortom uit de hele wereld. Ben je op zoek naar de laatste deco trends dan ben je bij ons aan het goed adres.

Wat je in ons assortiment kunt vinden? Wat eigenlijk niet! honeycombs, taartplateaus, pompoms, photobooth props, slingers, confetti, ballonnen, folieballonnen, mason jars, goody bags

En bestel je voor 14:00? Dan wordt je bestelling de zelfde dag aangeboden bij POST NL.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om ze te vragen via whats app, email of via een telefoontje!

Bedankt alvast voor je bezoek aan mijn winkel!

Brigitte
www.jetjesenjobjes.nl

Jetjes & Jobjes

Pluspunten
Leuke producten en snelle levering. L

Gepubliceerd op: 23/05/2018

Pluspunten
Gemakkelijk in de bestelling en een snelle levering. Door te zoeken naar het prod

Jeanne
Dommelen

Gepubliceerd op: 21/05/2018

Pluspunten
nette vlotte levering, duidelijke website , netjes verpakt

Arina

Gepubliceerd op: 28/04/2018

Pluspunten
Mooie website, mooie spulletjes, snelle verzending, snelle feedback via de mail en goede services na aanleiding van een verkeerd bezorgt artikel.
Geen!
Beste Memurre,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn er super trots op! Hier doen we het allemaal voor :-)

Lieve groetjes,
Manon

Gepubliceerd op: 10/04/2018

Geen!

Bergschenhoek
10/04/2018

Pluspunten
prima op tijd bezorgt en goede kwaliteit.

Beste Corrie,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn er super trots op! En uiteraard heel veel plezier met je party goodies!

corrie
alkmaar

Gepubliceerd op: 04/04/2018

Beste Jolien,

Jolien
Leopoldsburg

Gepubliceerd op: 28/03/2018

Pluspunten
Zeer goed, attent, snel en creatief! Gewoon lekker een kinky bedrijf voor mom's with power!

Beste Alda,

TwoChange
Nieuw Milligen

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Snelle en goede service

Beste D,

Wow wat een mooie beoordeling! We zijn er super trots op. Veel plezier met je bestelling en tot een volgende keer!
Daisy
MIJDRECHT

Gepubliceerd op: 27/03/2018

Pluspunten
Duidelijke website en een nette afhandeling van de producten.
De klant laten weten wanneer hun product wordt verzonden.
Beste Bram,

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. We zijn er super trots op! En bedankt voor de tip! Normaliter verstuurd het systeem een automatische email wanneer je bestelling is aangeboden bij POST.NL met hierin je persoonlijke track & trace nummer. Dit is dus niet gebeurd, onze excuses hiervoor! We hebben het probleem inmiddels opgelost. Uiteraard wensen we je heel veel plezier met je party goodies!

Gepubliceerd op: 25/03/2018

Pluspunten
Snelle levering, mooie producten!

Beste Lesley,

Lesley