Website: http://jemappelle.nl
Adres: Lage Brink 96 7317bd
Plaats: Apeldoorn

Je m'appelle

Pluspunten
Kwalitatief goede kleding voor een goede prijs.
Communicatie. Het zou prettig zijn om een berichtje te ontvangen als je bestelling is vertraagd.
Mariël
Kronenberg

Gepubliceerd op: 12/05/2019

Pluspunten
Super leuke communicatie via de mail, erg origineel. De broek die ik besteld heb zit super.

Fleur
Zaanstad

Gepubliceerd op: 29/04/2019

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Niets anders als positieve woorden over dit bedrijf! Allereerst is de manier van aanspreken en klant benadering erg leuk en spontaan. De bestelling was erg snel binnen, en toen bleek dat ik de verkeerde maat van een jurkje had besteld, was dit ook super snel opgelost. Dezelfde dag werdt er nog een nieuw jurkje verzonden, dankzij de super snelle retour service. De kleren zijn ook van erg mooie kwaliteit.

Daphne Zwart
Zaandam

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Super mooie en kwalitatief goede kleding. Lekkere lange broekspijpen, goede pasvorm. Super vriendelijke klantenservice en vooral heel erg leuk verpakkingsmateriaal! Ik ben fan

Gepubliceerd op: 01/03/2019

Pluspunten
Hele mooie kleding!
Aangenaam verrast over de mail wisseling en op de hoogte houden van je bestel proces. Ga er zeker vaker bestellen

Den haag

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
2x besteld en niet teleurgesteld . Leuke kleding en opgestuurd in een hele leuke doos met leuke tekst. Werd er echt blij van.

Petra Smulders
Helmond

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Erg leuke kleding en super duurzaam merk met betaalbare prijzen!
Dit mag zeker opgepikt worden in de groene wereld!

Gepubliceerd op: 30/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, kleding voelt prettig aan, fijne stoffen.
Helaas moest ik de bestelde items retourneren. Ik ben 1.63 en vond de jurkjes in mt 36 toch wat te ruim en te lang. Dit merk is geschikt voor de wat grotere vrouw.
Iris

Gepubliceerd op: 19/10/2018

Pluspunten
Ik was een beetje aan het snuffelen op de website, had iets uitgezocht en dacht: toch maar niet. Toch even de reviews bekeken en.... ja toen werd ik uiteraard heel nieuwsgierig! Leuke bezorger, persoonlijke mailtjes, mooie verpakking. Mijn nieuwsgierigheid was gewekt, top marketing! En idd, ik ontving mijn pakje en het gebeuren eromheen was een klein feestje. En de kleding is ook nog eens helemaal naar verwachting! Je m’appelle, me too!!!! Mariëlle
Misschien dat het terugstorten wat sneller gaat. Ik wilde eigenlijk in 1 x door naar mijn nieuwe bestelling
Mariëlle
Noordwijk