Website: http://jawieautoparts.nl
Adres: elsenpas 9 6640km
Plaats: beuningen

Jawie Autoparts in Beuningen is al 35 jaar een begrip dat staat voor service en kwaliteit op het gebied van jong gebruikte onderdelen van diverse auto merken. Samen met transporteur PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie laten bezorgen.

Jawie Autoparts

Pluspunten
In eerste instantie een minder positieve reactie geschreven tot de leverancier mij liet zien dat ik toch echt zelf de verkeerde zonneklep had besteld. Zij hadden totaal geen schuld...
Top bedrijf, prima service, snelle levering en fijne communicatie.
De website vind ik iets wat onduidelijk...misschien bij producten een linkje "In winkelmandje plaatsen"
Verder geen verbeterpunten.
Goedemiddag,

jammer dat u uw reactie niet heeft aangepast.
U heeft zelf via onze webshop de verkeerde kant zonneklep besteld. En als u op zaterdag na 13.00 (sluitingstijd) een email stuurt dan is het niet vreemd dat we maandagochtend pas contact met u opnemen. Wij hebben u dinsdag de juiste kant opgestuurd nadat we de verkeerde kant van u terug hadden ontvangen.
Mariel
Niiverdal

Gepubliceerd op: 02/06/2019

Pluspunten
Tot nu toe "nog" niet. Ik had een rechter zonneklep voor de hyundai i10 besteld en kreeg een vergeelde linker in huis. Tot op heden nog geen reactie op mijn mail gehad maar ik neem aan dat dat goed komt na het weekend.
Betere controle vóór verzenden bestelde artikel

Niiverdal
19/05/2019

Pluspunten
Overzichtelijke factuur, goede bereikbaarheid en vriendelijke communicatie.
De levertijd mag wel wat sneller.
Antwoord Jawie Autoparts
Helemaal mooi, we doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te bedienen, levertijden zijn eigenlijk standaard een dag, en helaas als het bezorgd moet worden moet er een route gemaakt worden en dat is soms wel even iets anders, we doen uitermate ons beste om alle klanten hun onderdelen snel te bezorgen, wij hopen u in de nabije toekomst dan ook nog eens te mogen helpen met een onderdeel van Jawie Autoparts
TW
Zwolle

Gepubliceerd op: 04/04/2019

Pluspunten
Reageren snel.
Slechte terugbetaler betaalde beschadigd
Kan niet geleverd worden.
Heb wel al betaald via idiaal,
Zit nu al 4 dagen te wachten op terugstorten geld.
Het is schijnbaar normaal om direct het geld te verlangen,maar als het fout gaat duurt het dagen voor je het geld terug krijgt.
Antwoord Jawie Autoparts
Beste klant dank voor uw reactie, allereerst kijken we naar mogelijkheden en tevens hebben wij zoals vele bedrijven een verwerkingstermijn, voor alsnog kunt u onze beoordelingen graag doornemen en doen wij ons best om een ieder tevreden te stellen, dat het bij u anders loopt kan ook zijn dat u geen geduld heeft, mocht u dan ook in de toekomst een onderdeel nodig hebben helpen wij u graag.
Na verwerking zal het geld uiteindelijk op uw rekening staan. wensen u dan ook het beste en dank voor het vertrouwen in onze organisatie.
Georg
Heerlen

Gepubliceerd op: 28/03/2019

Pluspunten
Er is mij gezegd dat het raam voor c1 100% goed is en dat de achterruitverwarming 100% goed is, maar de onderste helft van de verwarming werkt niet.
Antwoord Jawie Autoparts
We doen ons best om de producten te testen voor gebruik, we zouden het dan ook graag oplossen, de werking is soms niet te zien we hopen dan ook dat deze blijft werken en helpen graag aan een oplossing voor de toekomst.
Martijn
Zutphen

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
ik kwam bij toeval bij Jawie op de site. naar mijn idee praktisch en duidelijk welke donor auto is. Na ontvangst van het onderdeel had ik nog een paar vragen en die werden serieus en eerlijk beantwoord.
op het moment dat de betaalpagina in beeld komt had ik zoiets van is dit echt??? omdat het om een niet al te groot bedrag ging heb ik toch besteld. het werkt goed maar het kan een stuk proffesionelen. succes (daarom slechts 3 sterren)
Goedemiddag,

We hebben sinds kort de nieuwe website met webshop. Wij gaan kijken hoe we het nog beter kunnen aanpassen. Het moet niet nep overkomen voor de klanten. Heeft u de kapjes die we gratis hebben nagestuurd goed ontvangen?
N

Gepubliceerd op: 04/12/2018