Website: http://jawieautoparts.nl
Adres: elsenpas 9 6640km
Plaats: beuningen

Jawie Autoparts in Beuningen is al 35 jaar een begrip dat staat voor service en kwaliteit op het gebied van jong gebruikte onderdelen van diverse auto merken. Samen met transporteur PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie laten bezorgen.

Jawie Autoparts

Pluspunten

Op Internet geeft Jawie aan dat het spatbord vrij van roest is. Ook op foto's laten ze alleen de buitenkant zien. Omdat andere beschikbare spatborden bij collega's lichte roesvorming aan de binnenzijde hebben kies ik voor Jawie. Ook bij het telefonische contact wordt niets over de roestvorming vermeld. Als ik bij Jawie kom blijkt er wel degelijk sprake van roestvorming helaas kies ik op dat moment om het wel mee te nemen omdat ik er dan al zoveel tijd en kilometers in heb geinvesteerd! Thuis bij nader inspectie zelfs al doorgeroest en dat heeft Jawie niet gezien?
Of ik het spatbord ophaal of had laten bezorgen in beide gevallen was het geld verspild geweest.
Slechte en onbetrouwbare informatie naar een klant. Een bedrijf waar ik zeker geen zaken meer mee doe.
Antwoord Jawie Autoparts
Dank dat u even de tijd heeft genomen voor de beoordeling in te vullen, in uw geval hebben wij begrip we hebben dan ook te maken met voertuigen die in weer en wind buitenstaan, gebruikte onderdelen kunnen dan ook wel eens aanslag hebben aan delen van een voertuig, we doen ons uiterste best om dit alles in kaart te brengen en zoveel mogelijk te vermelden waar mogelijk, helaas is het met u anders gelopen hopen dan ook in de toekomst u toch eens van dienst te kunnen zijn, daar wij met alle zorg onze onderdelen leveren over geheel de wereld.
Het omrijden zoals u het aangeeft is een keus, we hebben een verzendoptie voor al onze onderdelen bij Jawie Autoparts!
Dijkstra
Goutum

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten

Heeft in dit geval niet eerlijke informatie gegeven. Het onderdeel zou vrij van roest zijn wat zeker niet het geval is. En dan laat je iemand 150 KM omrijden!

Goutum
23/03/2019

Pluspunten
Le phare a été très vite envoyé. Très sérieux.
L état extérieur du phare était impeccable. La fonction xénon adaptatif va tte bien.
Le feu de jour ne fonctionne pas. Si cette partie de phare ne fonctionne pas, il faut changer le phare complet. Mais comme j ai besoin de ce phare, je ne me renvois pas.
Antwoord Jawie Autoparts
Si les phares de la voiture diffèrent des réglages d’usine, il se peut que vous deviez apporter quelques modifications à la disposition du câble du phare.
Meschain

Gepubliceerd op: 19/03/2019