Website: http://jawieautoparts.nl
Adres: elsenpas 9 6640km
Plaats: beuningen

Jawie Autoparts in Beuningen is al 35 jaar een begrip dat staat voor service en kwaliteit op het gebied van jong gebruikte onderdelen van diverse auto merken. Samen met transporteur PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie laten bezorgen.

Jawie Autoparts

Pluspunten
Ik zou je willen adviseren om je onderdelen niet hier te halen.

Via onderdelenlijn.nl een luchtrooster besteld voor een Golf 5.
Dit luchtrooster bestaat uit 2 delen die aan elkaar bevestigd zitten door middel van plastic clipjes, deze clipjes (een stuk of 10) waren allemaal afgebroken.

Het product heb ik teruggestuurd met de vraag of ik een vervangend onderdeel kan krijgen of een creditering kan ontvangen.
De volgende dag werd ik opgebeld dat de desbetreffende clipjes door mijn toedoen waren afgebroken terwijl dit al het geval was bij levering.

Ze bleven stug volhouden (telefonisch en per mail) dat ik deze had afgebroken, daarop heb ik de foto's bekeken is goed bekeken die op onderdelenlijn.nl stonden en wat blijkt?
Ook daar waren ze al afgebroken, de fout van mij dat mij dit niet opgevallen was. Ik heb ze deze foto's toegestuurd en de gebreken met rood gemarkeerd en maar blijven volhouden
dat het mijn schuld was. Ik heb het zo duidelijk zwart op wit staan dat het niet door mijn toedoen is gebeurd, de tunnelvisie is zwaar aanwezig.

Foto 1 (hoe deze stond op de onderdelenlijn en te koop werd aangeboden)

Foto 2: (hoe het product hoort te zijn)

Je ziet gewoon duidelijk dat het product al beschadigd werd aangeboden, helaas willen ze geen tegemoetkoming doen.

Dit bedrijf verdient geen kans van bestaan.
Antwoord Jawie Autoparts
Denk dat het verstandig is als een klant een onderdeel besteld zelf eerst eens gaat lezen hoe iets gedemonteerd moet worden, en niet alvorens lipjes gaat afbreken van de onderdelen die nieuw binnenkomen, de klant heeft dan ook van het rooster de verkeerde montage voorschriften ter hand genomen en niet de instructie opgevolgd, vervolgens probeert de klant dan ons wijs te maken dat we een goed verkopen wat al beschadigd was voordat het verkocht werd.
Wij van Jawie Autoparts zijn deskundig in het demonteren van onderdelen, ons demontage personeel zijn vakbekwame monteurs met ervaring in de branche.
Helaas zijn veel producten van kunststof dat ken voordelen maar ook veel nadelen.
Producten worden zorgvuldig door ons gecontroleerd.

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten

Bestelling gedaan onmiddellijk betaald na 5 dagen gebeld wachtrij dus maar een mail gestuurd waar mijn producten blijven.
Antwoord: Dit product was al reeds verkocht en ik had dit kunnen weten want ze hadden mij gebeld maar omdat ik niet oppakte en niet teruggebeld had wist ik het nog niet.
Nagekeken in mijn telefoon nooit gebeld door dit bedrijf en ook geen mail gehad over de fout of wat er mis was gegaan.
Mail gestuurd dat dit niet waar was maar geen antwoord meer.
Een foutje kan geen probleem maar wees gewoon eerlijk.
Nooit weer dus.
Antwoord Jawie Autoparts
De levering kon geen doorgang vinden doordat het artikel al meerdere malen is verkocht en de online voorraad niet was bijgewerkt, dus de bestelling kwam samen met andere binnen, bij uw volgende aankoop bieden wij u 10% korting op een eventueel ander onderdeel met als referentie het ID nummer van KiyOh.
Wel hebben de zaak gecrediteerd en heeft u uw geld terug gehad.

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Geen!!!!
Wanneer je een product terug stuurt, wordt je zomaar afgerekend met €25 kosten. Zonder blik of blozen word dit berekend naar de consument. Zeer onvriendelijk en oneerlijk bedrijf.
Antwoord Jawie Autoparts
Jawie Autoparts heeft een groot aantal onderdelen, als klanten verkeerd bestellen hebben wij daar helaas veel werk mee om het te verwerken derhalve worden er kosten door berekend.
Verzendkosten zijn altijd voor rekening van de klant ( Stiba Voorwaarden)dit is bij velen niet anders, wat klanten vergeten is de verpakking en tevens de tarieven van de post steeds hogen liggen.
Wij leveren artikelen voor scherpe prijzen, daar staat wel tegenover dat de klant goed moet lezen en op nummers moet letten voor zij bestellen.
daarbij hebben wij overal foto's van onze onderdelen genomen zodat de klant dubbel kan checken of deze overeen komt met het onderdeel van ons..

en als het dan nog fout gaat zitten wij met dubbele verwerkings- kosten....

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Verkeerde onderdeel ongestuurd. Moest zelf achteraan bellen. Moest zelf de verzendkosten betalen om product terug te sturen!
Volgens Jawie Parys moet je jouw ‘klanten’ doodnormaal oplichten! Ik citeer;

“Echter is het dan ook verstandig om deze te verhalen op de klant waar u het onderdeel voor besteld daar het zijn of haar verzoek is om het voertuig weer in orde te maken op deze manier belast u de klant en niet uw onderneming iets om even mee te nemen als u meerdere bestellingen moet doen om onderdelen te verkrijgen.’

Na het posten van een negatieve reactie meteen opgebeld met de mededeling om mijn beoordeling weg te halen! Schandalig dat bedrijven z’n werkwijze hanteren!
Controle check voordat onderdelen verzonden worden
Beste meneer Reza.

wij hebben u de verzendkosten netjes terug betaalt.
helaas heeft u onze email's niet ter harten genomen.
waarin wij samen contact hebben gehad en onze excuses hebben aangeboden voor het misverstand van het plakken van de verzend etiketten op de 2 door elkaar gehaalde dozen.

we versturen gemiddeld 40 a 50 pakketten per dag dus de kans is niet uitgesloten dat het een x mis gaat... we zijn tenslotte mensen en geen robots.

naar telefonisch overleg heeft u het gesprek onderbroken door de horen er op te leggen.. dit vinden wij zeer jammer...

maar des ondanks zien we u graag weer terug
voor een volgende onderdeel.

nogmaals excuses en tot de volgende keer,

m.v.g. Team Jawie Autoparts.
M
Zwolle

Gepubliceerd op: 20/02/2019

Controle check voordat onderdelen verzonden worden

Zwolle
06/02/2019

Pluspunten
GEEN!
Niet liegen om je producten te verkopen.

Eerlijk zijn over je producten
Antwoord Jawie Autoparts
Wel weer jammer, we doen ons best om iedereen tevreden te stellen, helaas lukt het niet altijd.
een goed advies kan daarom altijd helpen en sprekende mensen kunnen geholpen worden, helaas zijn er ook mede aardbewoners die een andere denkwijze hebben.
Eustacia

Gepubliceerd op: 14/02/2019