Website: http://jawieautoparts.nl
Adres: elsenpas 9 6640km
Plaats: beuningen

Jawie Autoparts in Beuningen is al 35 jaar een begrip dat staat voor service en kwaliteit op het gebied van jong gebruikte onderdelen van diverse auto merken. Samen met transporteur PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie laten bezorgen.

Jawie Autoparts

Pluspunten
netjes en vriendelijk behandeld

henk
wamel

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Snelle reactie op de aangevraagde order , nette prijs ,

Antwoord Jawie Autoparts
Wilt u een goed advies kom dan met uw voertuig naar Appelman, daar treft u een vakkundig advies en tevens uitvoer van uw reparatie, bij dit bedrijf staat ook de klant in de zon en kan zorgeloos verder rijden met het onderdeel van Jawie Autoparts dit treft het weer buitengewoon mooi, dus we blijven zakendoen in de toekomst.
Jack Appelman / Jack Appelman Autoservice
Opmeer

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
vriendelijk verzorgd communicatief

Antwoord Jawie Autoparts
Communicatief en eerlijkheid richting de klant dat schept duidelijkheid en een band met je klant, niet zomaar wat verkopen maar ook tijd in je producten steken, fijn dat je even een reactie hebt achter gelaten.
Arjen
Emst

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Antwoord Jawie Autoparts
Mooi wat de Car Professionals maken, daae kan je terecht voor het uitvoeren van je reparatie en tevens betrouwbaar, wij werken graag met jullie samen en ook altijd weer welkom voor een onderdeel bij Jawie Autoparts te Beuningen

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Snel en vriendelijk

Antwoord Jawie Autoparts
Ook in Hoogeveen weer helemaal blij met onze onderdelen fijn om te zien dat we met Jawie autoparts weer iedereen op de weg houden door het gehele land. dank voor je reactie.
Garage
Hoogeveen

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Le phare a été très vite envoyé. Très sérieux.
L état extérieur du phare était impeccable. La fonction xénon adaptatif va tte bien.
Le feu de jour ne fonctionne pas. Si cette partie de phare ne fonctionne pas, il faut changer le phare complet. Mais comme j ai besoin de ce phare, je ne me renvois pas.
Antwoord Jawie Autoparts
Si les phares de la voiture diffèrent des réglages d’usine, il se peut que vous deviez apporter quelques modifications à la disposition du câble du phare.
Meschain

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Goede informatie en snelle levering

Antwoord Jawie Autoparts
We doen ons best en u bedankt voor de tijd om hier even een bericht te plaatsen daar zijn we blij mee, we zien u dan ook graag weer terug daar wij u ook op de weg willen houden met uw voertuig.
Karina
Hoogkarspel

Gepubliceerd op: 18/03/2019

Pluspunten
Snelle levering, goed verpakt.
Opname maken over het te demonteren onderdeel.
Antwoord Jawie Autoparts
Zeer mooi plan alleen niet uitvoerbaar daar we de producten goedkoop vermarkten en aders zouden we de hoofdprijs moeten vragen voor een cameraman die demontage filmpjes zou moeten vastleggen, in tegendeel wel een leuk suggestie dank voor je mening.

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Goede aanbieding, makkelijke communicatie.
Betere omschrijving staat van product in de offerte.
Antwoord Jawie Autoparts
omschrijvingen zijn niet altijd makkelijk te vinden daar er zoveel onderdelen zitten in een voertuig, en zeker tegenwoordig, je staat er van te kijken als leek heb je geen idee wat er allemaal in zit tegenwoordig, de voertuigen worden vol gedrukt met sensoren en dat is een hoofdstuk apart, gelukkig helpen wij de klant en staan met deskundig advies altijd klaar.

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Snelle en correcte levering
Nvt
Antwoord Jawie Autoparts
Ook weer een snelle reactie van een snelle betaler fijn dat het kan en fijn dat het allemaal snel kan tegenwoordig de technieken staan voor niets en we helpen onze klanten graag, we zien u dan ook graag terug als klant in onze winkel.
Marco
Apeldoorn