Jaloezieen.nl

Website: www.jaloezieen.nl
Adres: Burgemeester Loeffplein 70 B/C 5211 RX
Plaats: 's-Hertogenbosch
Telefoon: +31 73 851 47 41

Bij Jaloezieën.nl zijn we elke dag bezig om onze klanten de beste jaloezieën, rolgordijnen en plisségordijnen op maat te leveren voor de scherpste prijzen. Maar voor ons is dat slechts de eerste stap. Bij het leveren van maatwerkproducten is het namelijk van groot belang dat u kunt rekenen op professioneel advies en een klantenservice die met u meedenkt. We vinden dat we ons daarmee het beste kunnen onderscheiden van andere aanbieders in de markt. Daarom hebben de medewerkers van Jaloezieën.nl in sommige gevallen wel 35 jaar werkervaring in de zonweringsbranche. We hebben dus op al uw vragen een antwoord of een oplossing voor handen. Het is ons streven om van iedere klant een tevreden klant te maken en daar hebben we heel veel voor over. Om onze voortdurende focus op klantenservice en zekerheid voor klanten extra kracht bij te zetten, zijn we ook lid van Thuiswinkel Waarborg. Dan weet u zeker dat het goed zit. Als u vragen voor ons heeft of advies wilt over onze producten, neemt u dan gerust contact met ons op.

Jaloezieën.nl BV

Pluspunten
Alles weer perfect
Harry koomen
Enkhuizen

Jaloezie
Pluspunten
Snelle levering en goede kwaliteit.
H.j. de Jong
Rijnsburg

Jaloezieen
Pluspunten
Communicatie helder, uitzoeken jaloezieën op site duidelijk.
Anita
Amersfoort

Aanbeveling: Ja

50mm houten jaloezieën - LinDesign met koof.
Pluspunten
Afgelerverd binnen de aangegeven termijn. Erg netjes & degelijk verpakt.
Jaco

Aanbeveling: Ja

Ik had rolgordijnen besteld, en wat geleverd werd was vrijwel conform verwachting. Drie kleine minpuntjes:
1) de handleiding was niet correct en niet compleet:
a) een setje schroefjes en plugjes als (ik doe dit uit m'n hoofd, dus de bewoording was misschien anders) "noodzakelijk gereedschap" werd bestempeld. Moertjes en plugjes zijn geen gereedschap, en als ze noodzakelijk zijn, zouden ze meegeleverd moeten worden.
b) de steuntjes waartussen het rolgordijn gemonteerd moesten worden, zagen er in de handleiding heel anders uit dan in werkelijkheid. De montage was ook heel anders dan beschreven.
c) er waren wat plastic onderdeeltjes (C-vormige plastic schijfjes) meegeleverd waarvan niet duidelijk werd gemaakt wat ermee gebeuren moest.
2) er waren helemaal geen schroefjes meegeleverd, ook niet de schroefjes die volgens de handleiding meegeleverd zouden moeten zijn.

Deze minpuntjes vond ik geen groot probleem: de schroefjes heb ik voor een paar euro bij de lokale bouwmarkt gekocht, En de montage was dusdanig simpel dat het zelfs voor mij makkelijk te doen viel. Al ben ik wel nieuwsgierig naar de functie van die C-vormige plastic schijfjes...
Pluspunten
1 van de rolgordijnen hand allemaal kleine gaatjes aan de rechterkant in de stof. Werd direct een nieuwe opgestuurd! Top service!
Mick
Haarlem

Aanbeveling: Ja

Goed werkende website, duidelijke meetinstructies.
Pluspunten
Overzichtelijke en goed werkende site. Mooi en degelijk product. Snelle reactie via mail en adequaat herstel van onderdeel wat niet was geleverd.

Jaloezieën

Aanbeveling: Ja
Pluspunten
Heel handig om staaltjes aan te kunnen vragen! Jaloezie ziet er mooi uit. Wij zijn tevreden.
Gouda

Houten jaloezie
Pluspunten
Rolgordijnen van goede kwaliteit, geleverd volgens afspraak. Met op de website duidelijke instructies over meten.
Piet
Tuitjenhorn