Website: www.intersporttwinsport.nl

8.2
7.8
8.2

Pluspunten

Ik heb een pakket retour gezonden. Geen bericht ontvangen en geen geld ontvangen.
Schijndel

Gepubliceerd op: 25/05/2019

Pluspunten
Tevens gelijk sparen voor korting, super!!

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Positieve ervaring

Robert
ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
Wanneer je iets besteld hebt, word je goed op de hoogte gehouden en snelle verzending!
Ik vind de website via mijn telefoon niet fijn werken. De zoekfunctie kan beter, terug naar resultaten lukt meestal niet.
Mara
Waalwijk

Gepubliceerd op: 24/05/2019

Pluspunten
gratis verzenden en retourneren, snelle levering, snelle retourverwerking en snelle retourbetaling. het is jammer dat de bestelde schoenen niet bevielen qua pasvorm, maar dat ligt niet aan de winkel.

Jeanette
Westkapelle

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Mooie artikelen en snelle levering
Nvt
Mark
Terneuzen

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Chille aanbieding
Wat is Twinsport? Is dat een merk? Is vrij nietszeggend voor 99.99% van Nederland lijkt me
Art
Veenendaal

Pluspunten

Eerst duurde het lang voordat de bestelling binnenkwam. Eenmaal geleverd was de helft van de bestelling maar verzonden. Na een belletje is het andere deel ook op de post gedaan, bij ontvangst bleek dat een herhaling te zijn van het al ontvangen deel. Slechte communicatie omtrent levertijden.
Antwoord Intersport Twinsport
Hi Arno,
Wij vinden het vervelend om dit te lezen. Helaas zaten wij tijdens uw bestelling in een actieperiode en is levertijd 3 tot 5 werkdagen. Dit hebben groot op de website gezet, omdat meerdere klanten aangaven dit nergens te zien staan. Dit is voor ons een les geweest. Daarnaast vind ik het erg vervelend dat u de verkeerde schoen heeft ontvangen en niet tegelijkertijd. Dit is niet hoe wij normaal werken. Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
Ab
Leusden

Pluspunten

zondag besteld en pas op donderdag geleverd. Staat iets anders op de website. Ergens in hele kleine lettertjes staat dat als je meerdere artikelen besteld de levertijd omhoog gaat naar een paar werkdagen. Raar. Dan kun je dus beter 4 x een los artikel bestellen, dan is het er wel de volgende dag. Moet je de volgende keer wel de juiste maten leveren en niet iets anders dan besteld.
Antwoord Intersport Twinsport
Hi Jacco,
Wij vinden het erg vervelend om dit te horen. Op dat moment zaten wij in een actie periode en dat houdt in dat we een levertijd van 3 tot 5 werkdagen hanteren. U bestelde op de laatste dag van deze periode en daarom was de button met de extra levertijd al van de website afgehaald. Onze excuses hier voor. Wij hopen jou in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
Jacco