Website: www.intersporttwinsport.nl

Intersport Twinsport
8.1
8.2

Pluspunten

Als iets op de website staat, je betaalt en krijgt een bevestiging, dan verwacht je dat het product er ook is. Dat dat later niet het geval blijkt zou in deze tijd toch niet meee hoeven. Nu maar afwachten of ik mn geld terug krijg. Balen!
Antwoord Intersport Twinsport
Beste Joost, onze excuses. Helaas komt het wel is voor dat een artikel ontbreekt. Wij maken namelijk gebruik van de voorraad van onze winkels. Het kan dus voorkomen dat iets wordt misplaatst of gestolen. Hopelijk kunnen we je in de toekomst beter van dienst zijn. Ik zie daarnaast dat je voor achteraf betalen hebt gekozen en je factuur is verwijderd. Je hoeft dus geen zorgen te maken over de terugbetaling, aangezien je voor achteraf betalen hebt gekozen en wij dit bedrag nog niet binnen hadden. Met sportieve groet, Intersport Twinsport

Gepubliceerd op: 18/09/2018

Pluspunten
Ik ben uiterst vriendelijk geholpen door de dame bij Intersport Tilburg Pietervredeplein. Zij had nog enkele goede tips.
geen,
C.C.H. Jansen

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Chantal
Purmerend

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Vriendelijk en behulpzame klantenservice
Ondanks behulpzaamheid geen bevredigende oplossing. Verkeerde artikel was geleverd en ook veel later dan gepland. Klantenservice gaf aan zsm juiste artikel te gaan leveren, want was nog op voorraad. Toen kreeg ik automatische mail dat het niet op voorraad was en het artikel niet geleverd kon worden. Kortom: veel te verbetering in inpakken van bestelling en vervolgens verwachtingen management!!
Antwoord Intersport Twinsport
Beste Krista, wij vinden het vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad. Wij proberen onze voorraad altijd up-to-date te houden. Bedankt voor je feedback en wij hopen je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
Krista
Amersfoort

Pluspunten

Geen track & trace gekregen onduidelijke en vertraagde levering

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Gratis verzending bij 25 euro.
Kleding netjes in verpakken en niet verkreukeld in een verzendzak stoppen. Snelheid verzending is oké. Maar andere sportwinkel bedrijven zijn sneller. En als je een mailtje stuurt krijg je misschien een week later antwoord. Dus mail communicatie is zo goed als niet. Bellen gaat goed. De app en het punten systeem lijkt bij mij niet te werken.. maar het is ook verwarrend met zo veel verschillende Intersport bedrijven met verschillende logins.
Leroy

Gepubliceerd op: 15/09/2018

Pluspunten
Ik ben telkens netjes geïnformeerd over de status van mijn bestelling en ze hebben de retourzending ook snel verwerkt en terugbetaald. Heel fijn!
Helen
Barneveld