Bedrijfsgegevens

Website: www.intersport.nl
Adres: Koninginneweg 1 3871JZ
Plaats: Hoevelaken
Telefoon: 0332532533

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

INTERSPORT
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
7 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1189 beoordelingen (12 maanden)
2612 beoordelingen (totaal)
22369 keer bekeken
88% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
43% (511)
38% (452)
9% (111)
6% (69)
4% (46)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Niet klantvriendelijk en ook niet goedkoop zoals wordt beweert.
Verbeterpunten
Klachten juiste manier afhandelen!
Arie
Arnhem

Gepubliceerd op: 06/12/2017
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Aardige medewerker
Verbeterpunten
Levertijd verkorten, communicatie verbeteren. De dame die me hielp aan de balie was erg aardig maar nam een aantal keer de telefoon op, aan het gesprek kon ik horen dat het een collega was die iets nodig had. Als klant vind ik het raar dat ik daar op moet wachten.
Thijs
Enschede

Gepubliceerd op: 29/11/2017
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Schoenen kwamen vrij snel.
Verbeterpunten
Terugstorten van geld (omdat schoenen te klein waren) is na weken nog steeds niet gebeurd. Waardeloos.
Klant

Gepubliceerd op: 29/11/2017
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
Wat is dit voor gekkigheid? Eerst duurt het ruim 1,5 week voordat mijn bestelling bezorgd wordt. Met een of ander excuus dat het wel is afgegeven bij de bezorger. Waar ik overigens zelf om moet bellen, waarna ik wederom slecht geïnformeerd wordt.
Nu heb ik mijn bestelling groot en deels geretourneerd al zeker 6 dagen terug en nog steeds geen bevestiging (behalve mijn DHL bewijs). Afterpay is ook nog steeds niet aangepast naar het nieuwe bedrag en over 3 dagen verloopt de factuur.

O ja, was ik nog vergeten. Volgens jullie website kan je bestellingen terugbrengen naar de winkel. Nou, dus niet. Jullie vestiging op de Coolsingel Rotterdam weigert pakketten aan te nemen aangezien het volgens hun veel langer zou duren omdat ze dan zelf langs het postkantoor moeten. Nou, lekkere service hoor. Intersport, nooit meer. Zorg eens dat het fatsoenlijk werkt, tenenkrommend dit.
Tom
Rotterdam

Gepubliceerd op: 26/11/2017
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 20/11/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Snelle levering !!!!
Verbeterpunten
Helaas beviel de jas die ik via de webshop bestelde niet, en kwam ik erachter dat retourneren in de winkel waar ik deze jas ook heb opgehaald. Niet mogelijk is ...Dat ik gekochte producten in de webwinkel enkel kan retourneren als ik deze opstuur. Dit is voor mij als klant heel erg omslachtig, en ik zal dus ook nooit meer iets bestellen uit de webwinkel als ik twijfel over het product. Puur omdat retourneren een beetje een gedoe is. Toen ik het product terug stuurde, kwam ik vervolgens erachter kom dat jullie 14 dagen hebben om terug te betalen.(dit vind ik als klant echt veel te lang) ( ik zou de webwinkel om deze reden ook nooit aanbevelen aan kennissen of vrienden . Terwijl ik de winkels van Intersport zelf ivm hun goede klantenservice weer wel zou aanbevelen )
s
Maastricht

Gepubliceerd op: 19/11/2017
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Goedkope shorts
Verbeterpunten
Geen gratis verzending, zelfs niet vanaf 50 Euro of ander bepaald bedrag
Gekozen voor levering in store. Gaat ook met DHL dus snap niet waarom dat dan wel gratis is
Andere persoon gevraagd om met ordervestiging en mijn id pakketje in winkel af te halen, en dat wordt geweigerd. Moet ik nogmaals naar de winkel
Als je een A merk bent profileer je dan als een a merk en zorg voor gratis levering. Pakketje had gewoon met PostNL door de brievenbus gekund voor de helft van het bedrag
JB
Voorburg

Gepubliceerd op: 18/11/2017
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Goede selectie producten
Verbeterpunten
Ik had iets anders besteld dan ik bezorgd kreeg
Klant

Gepubliceerd op: 17/11/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Verkeerde maat gekrkegen die ik besteld hebt
Klant

Gepubliceerd op: 16/11/2017
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Ruim assortiment
Verbeterpunten
Webshop en fysieke winkels en toch geen afstemming. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling was geleverd in de winkel. Eenmaal aangekomen lag t er niet,maar ze zouden me bellen als de bestelling binnen was. Kreeg ik een paar uur later een telefoontje, bestelling toch binnen. Kledingstuk was te groot. Retour via winkel, moest het in de originele plastic verzendtas worden aangeleverd!?!?! En je krijgt je geld niet in de winkel terug, maar het wordt via de rekening na controle bij de webshop terug gestord. Behoorlijk omslachtig allemaal en klant onvriendelijk allemaal.
Klant

Gepubliceerd op: 11/11/2017
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer