Website: www.internetdrogisterij.nl
Adres: Turfweg 9 9665EZ
Plaats: Oude Pekela
Telefoon: 0857 920180

Internetdrogisterij.nl

Pluspunten
snel en correct
sneller handelen bij eventuele problemen die een klant aangeeft zoals in mijn geval een t.h.t probleem met geleverde goederen waar ik nu nog niks van gehoord heb omdat het" ordernummer"wordt gevraagd terwijl alles volgens mij bekend is
Perry Burg

Gepubliceerd op: 28/05/2020

Pluspunten
Goede prijzen
Voordat je gaat bestellen vermelden dat de levering langer duurt. Ik kreeg dat pas erna. En na 1,5 week pas dat er iets niet leverbaar was en daarna werd de rest pas opgestuurd.
Zat er vervolgens wat verkeerds van een ander merk bij, zonder overleg of melding, waar ik dus al 2 weken op had gewacht. Telefonisch niet bereikbaar, terug gemaild, maar na 2 weken nog geen antwoord. Toen maar weer gebeld, vriendelijke mevrouw aan de lijn; zou het juiste product opsturen gratis en de andere mocht ik houden. Werd al een paar dagen later bezorgd, maar exact weer hetzelfde als de 1e keer... En nu zijn we al een maand verder en heb ik nog mijn producten niet allemaal wat ik besteld had
N

Gepubliceerd op: 01/05/2020

Pluspunten
Verzending vond sneller plaats dan verwacht.
2 mini verpakkingen zaten in een veel te grote doos vol met plastic verpakkingsmateriaal, echt belachelijk. Koop kleinere doosjes in als dit jullie kleinste maat nu is.

Gepubliceerd op: 19/04/2020

Pluspunten
Dit is eerste bestelling. Heb nog geen pakketje ontvangen
Actuele informatie over leveringen. Aanbevelen? Eerst afwachten hoe dit afloopt.
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 14/04/2020

Pluspunten
Het bestelde product is geleverd.
Het product is geleverd 6 dagen na plaatsten van de bestelling. Er wordt 1-3 dagen beloofd en anders wordt er contact opgenomen, dat is niet gebeurd. Zou graag de mogelijk willen hebben om aan te geven dat als ik niet thuis ben, het pakje ook bij de buren afgegeven mag worden, en als dat niet mogelijk is, dan zou ik graag aan willen geven dat ik het pakket zelf wel af kom halen van een verzamelpunt. Er iets niets frustrerender dan een briefje in de bus, u was niet thuis, met een code en verder niets….
Steven

Gepubliceerd op: 25/03/2020

Pluspunten
Het product was goed verpakt.
Het duurde erg lang voordat ze het product aangekomen was bij PostNL
Anonymus

Gepubliceerd op: 21/03/2020

Pluspunten
Snelle en zorgeloze levering
De flessen Icelandic water kwamen aan in een doos die zowat uit elkaar viel. Totaal niet stevig en de bezorger heeft zich hierover ook uitgesproken.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Wat vervelend dat uw pakket zo bij u is afgeleverd! Dat is zeker niet de bedoeling. We zullen dit met de inpakafdeling bespreken. Mochten er flessen kapot zijn laat u het dan even weten? Sorry voor het ongemak!
R.B.

Gepubliceerd op: 27/02/2020

Pluspunten
De bode was na het aanbellen al direct door gelopen naar de buren om het daar af te leveren, terwijl ik in 10 seconden al aan de deur was. Het buurmeisje zag hem komen en was al naar de deur gelopen. De bode weigerde het pakket bij mij af te leveren zoals overeen gekomen. Meldt u dat ik het pakket geweigerd heb. Onjuist. Het buurmeisje was getuige en wilde het voor mij bij Postnl aangeven maar dat is mijn taak. Ben de hele middag bezig geweest om contact met Postnl. te krijgen. Toen ik meer dan 10 minuten in de wacht stond kreeg ik contact. Zou door verbonden worden maar het contact werd verbroken.
In tel. contact met was voor u de zaak afgedaan. Niet netjes. U heeft postnl de opdracht gegeven en het was netjes geweest als u de levering weer op de rails had gezet. Dit was de korte versie. R.v.d. Kamp
Over Postnl had ik al eerder klachten. Eerder al bij de buren afgegeven terwijl ik thuis was. De laatste maal had ik een briefje op de deur gedaan met de tekst: Ik ben thuis. Toch door gelopen en al afgegeven.Ik ben altijd thuis als ik iets besteld heb en volg track and trace. Het gaat nog wel ovr medicijnen en dat moet u als drogist toch aanspreken? R.v.d.Kamp.
Aanbevelen? Niet zolang dit niet is opgelost.Dus voorlopig nee.
Ordernummer 3154678. Barcode: 3SDLGS2369985
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Wat vervelend! Het is inderdaad bij ons bekend en we hebben hierover een klacht ingediend bij PostNL. Excuses voor het ongemak!
R.v.d.Kamp

Gepubliceerd op: 20/02/2020

Pluspunten
Snelle levering en heldere communicatie over bestelling en levering.
Ik vond (op mijn telefoon) de site wat rommelig en veel diverse producten door elkaar staan.
Fleur

Gepubliceerd op: 18/02/2020

Pluspunten
Besteld en snel geleverd
Wij troffen het pakje aan op de grond voor de voordeur.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Wat vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We zullen dit melden bij PostNL. Excuses voor het ongemak!
Edwin
Gouda