Website: www.internetdrogisterij.nl
Plaats: Oude Pekela
Telefoon: 0857 920180

Internetdrogisterij.nl

Pluspunten
Levering niet compleet, wel betaald. Waarom wordt het te veel betaalde bedrag niet direct teruggestort? Dit is niet correct.
H
Haelen

Gepubliceerd op: 02/05/2020

Pluspunten
Prijzen zijn oke
Een week wachten op je bestelling is echt te lang

Gepubliceerd op: 27/04/2020

Pluspunten
Makelijk bestellen online.
Geen reactie op e-mails. Alleen autoresponder dat ik geen antwoord krijg op vragen over levertijden.

Het is oké om langer te duren met een bestelling, maar geef in ieder geval een update over waar je bent.

Al twee weken wachten op de bestelling. Andere online drogisterijen hebben niet zo'n lange wachttijd en zijn meer rechttoe rechtaan in de communicatie.

Ik wil mijn geld terug
Ju

Gepubliceerd op: 10/04/2020

Pluspunten
Bestellen ging prima.Site is overzichtelijk.
Helaas door corona drukte krijg ik geen antwoord op mijn email en kan ik ook geen telefonisch contakt krijgen.
Wij hebben enkel een deel van onze bestelling ontvangen.
Ik heb geen idee waneer de rest van onze bestelling bezorgd gaat worden.
Tania
Hoorn

Gepubliceerd op: 04/04/2020

foutief product geleverd
Geen reactie op klachtmail
Jan
Nijverdal

Gepubliceerd op: 03/04/2020

Pluspunten
Snel
Ik heb niet de hele bestelling ontvangen en ze reageren niet op mijn e-mail
Patricia
Vriescheloo

Gepubliceerd op: 21/03/2020

Pluspunten
Werd in ieder geval aangeboden om het kosteloos terug te sturen
Als je zegt dat je mail verstuurd zorg dan dat het ook echt gebeurd. Het is heel raar dat ik wel mail krijg van jullie over de bestelling en 1 met een track en trace code, maar niet die waarbij een track en trace code bij zit met daarbij de melding dat de helft niet geleverd wordt. Daarbij had ik dan de keuze willen hebben of ik de hele bestelling had willen hebben. Nu zou de thee duurder zijn door de verzendkosten als dat ik zelf naar de winkel ga.
Het is nu weer afwachten of ik de mail met retourbon krijg die er beloofd is.
Als er iets niet geleverd kan worden, prima, begrip voor, maar zorg dat je de zaken erom heen goedop orde hebt.

Gepubliceerd op: 16/03/2020

Pluspunten

Omschrijving op internet niet duidelijk. Je denkt dat je 2 extra filters krijgt maar het is er maar één. Ruikt naar misleiding.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Goedemiddag! Ik zie dat mijn collega u telefonisch had gesproken. Het is de bedoeling dat u 1 apparaat met 2 filters heeft ontvangen. Mocht dit toch niet kloppen horen we dat graag natuurlijk, dan gaan we het met u oplossen. Nog een fijne dag!

Gepubliceerd op: 28/01/2020

Pluspunten
niet beloven wat ze doen
als jullie zeggen voor zolaat besteld de andere dag binnen dan moeten jullie dat ook nakomen
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Goedemiddag. Zou u een screenshot willen sturen van waar u dit heeft gelezen? We zouden graag willen weten waar u dat heeft gelezen want onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen zoals vermeld op onze website. Uw pakketje is op de 3e werkdag afgeleverd bij de buren zie ik.

Gepubliceerd op: 24/12/2019

Pluspunten
Makkelijk te bestellen
Sneller leveren. Ik heb zondag de bestelling geplaatst. Het is nu donderdag en ik heb de bestelling nog niet ontvangen.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen, uw pakket is bij ons maandag verzonden. Dinsdag heeft de postbode u niet aangetroffen net als woensdag. Het pakketje is woensdag dan ook bij de buren afgegeven. U kunt de bestelling volgen via de toegezonden Track&Trace code.

Gepubliceerd op: 28/11/2019