Website: www.internetdrogisterij.nl
Adres: Turfweg 9 9665EZ
Plaats: Oude Pekela
Telefoon: 0857 920180

Internetdrogisterij.nl

Pluspunten
in eerste instantie de prijs, maar
de informatie op orderbevestiging en overige correspondentie, want : ik had gegoogled naar Prostavit Extra en daar was uw aanbieding op naar voren gekomen. Na de bestelling wilde ik nog checken of de omschrijving een het aantal per verpakking klopte, maar dit werd niet vermeld. Nu had ik deze verpakkingshoeveelheid nog niet eerder besteld. Dus toen het kwam vond ik er al weinig info op de doos staan, althans ook heel klein. Nu werkte de Prostavit Extra altijd heel goed. En nu had ik het idee dat het niets doet. Na het vergrootglas erbij, blijkt dit dus niet de Prostavit Extra te zijn ,maar de normale versie. Vandaar dat ik ze al zo goedkoop vond. Volgens mij heb ik hier niets aan, ik moet er nu nog 10 x per nacht uit.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Goedemorgen Martin, wat vervelend dat u nu niet het artikel heeft wat u wilde. Ik zie dat u een trio verpakking Prostavit heeft besteld, en niet de Prostavit extra. U kunt altijd binnen 2 weken verkeerd bestelde artikelen retourneren mits ongeopend. U kunt daarvoor even contact met ons opnemen, dan sturen we u een retour etiket toe. Nog een hele mooie dag gewenst!
Martin
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 07/10/2019

Pluspunten
Goede communicatie over zending
Zending kleiner verpakken, dan had hij door de brievenbus gepast....nu nodeloze kosten en extra wachttijd
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Goedemorgen Eddy, we verzenden uitsluitend met pakketpost omdat de zendingen dan te volgen, beschermd en verzekerd zijn. Alvast een heel mooi weekend gewenst!
Eddy
ZUTPHEN

Gepubliceerd op: 01/10/2019

Pluspunten
Weet niet. Ik heb dit beoordelingsverzoek ontvangen, nog voordat het product in huis was.
Ik betaal € 4,95 voor verzendkosten en verwacht dan ook dat de verzending behoorlijk verloopt. De bezorger van PostNL is op de aangekondigde tijd (zaterdag) echter niet langs geweest, maar heeft in plaats daarvan gemeld dat er niemand thuis was. Dat heet bedrog. Uiteindelijk is de zending pas op maandag bezorgd.
Internetdrogisterij moet nog maar eens nadenken over de bezorgdienst die het in de arm neemt.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Wat jammer dat er op deze manier vertraging is ontstaan. Ik zal uw klacht doorgeven aan PostNL.
W.K. Scholten
Lopik

Gepubliceerd op: 05/08/2019

Pluspunten
Snelle opvolging klantvraag
Foute levering
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Jammer dat je het verkeerde product hebt gekregen, nogmaals sorry daarvoor! Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen en herstellen. Nog een hele fijne dag gewenst Maarten!
Maarten
Vught

Gepubliceerd op: 23/06/2019

Pluspunten

Hoezo "Levering 1 - 3 werkdagen."???
- Bestelling geplaatst: 10/04/2019
- Status op 15/04/2019 om 18.00 u:
" Als uw pakket is afgeleverd bij de PostNL-locatie ziet u
hier de exacte bezorgtijd."
" Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in het
sorteerproces."
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Wow, een 3. Daar schrik ik van. Ik zie dat mijn collega zojuist op uw e-mail gereageerd heeft. Er wordt i.c.m. PostNL onderzoek gedaan naar de locatie van uw pakket en we verwachten snel een oplossing.
Christi-Ane Vanhoutte
B- 8501 Bissegem, Bissegemsestraat 127B

Gepubliceerd op: 29/04/2019

Pluspunten

Snelheid laat te wensen over
Hoi Ronny,

Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Zou u in een mail aan ons kunnen doorgeven waar het mis is gegaan. Ik zie namelijk dat we uw bestelling direct op dezelfde dag hebben verzonden. Ik hoor het heel graag.

Hartelijke groet Grietje van Koopjesdrogisterij

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten

Hoe kan ik nu al een beoordeling geven ????? Ik heb het pakje nog niet ontvangen !!! Het is nog steeds bij PostNl ..........
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Ojee, in dat geval wordt het inderdaad erg lastig om al een beoordeling te geven. Sorry dat u de mail eerder dan uw pakketje heeft ontvangen. Hopelijk ontvangt u snel het pakket naar volle tevredenheid.

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Goed geprijsd
Een aantal artikelen zonder reden niet geleverd, op mails wordt vervolgens niet gereageerd
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Dat klinkt niet goed David! Ik zie dat mijn collega op 24 januari op je mail gereageerd heeft en we twee producten nagestuurd hebben. Je hebt dit pakket op 26 januari in ontvangst genomen. Sorry als je wat langer op reactie hebt moeten wachten. Mocht het nu nog niet naar tevredenheid opgelost zijn dan hoor ik het natuurlijk graag!
David

Gepubliceerd op: 01/02/2019

Pluspunten
snel geleverd, levering compleet
Ik kon de datum van verzending niet wijzigen op postnl track & trace site, aangezien ik op het moment van bezorgen niet thuis zou zijn. Nu is uiteindelijk Het pakket voor mijn deur gedeponeerd. Ik was die dag pas om 23:30u thuis. Jan en alleman had het pakketje zo mee kunnen nemen...

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Groot assortiment
De Omschrijving van het produkt klopte niet. Magnetronsokken zouden losse inlegzolen hebben maar dat is niet hebt geval.

Gepubliceerd op: 30/12/2018