Bedrijfsgegevens

Website: www.internetdrogisterij.nl
Adres: Turfweg 9 9665EZ
Plaats: Oude Pekela
Telefoon: 0857 920180

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Internetdrogisterij.nl
totaal score
8.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
533 beoordelingen (12 maanden)
747 beoordelingen (totaal)
7952 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
68% (362)
20% (104)
5% (26)
3% (15)
5% (26)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Levering niet compleet, wel betaald. Waarom wordt het te veel betaalde bedrag niet direct teruggestort? Dit is niet correct.
H
Haelen

Gepubliceerd op: 02/05/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Prijzen zijn oke
Verbeterpunten
Een week wachten op je bestelling is echt te lang
Klant
Arnhem

Gepubliceerd op: 27/04/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Makelijk bestellen online.
Verbeterpunten
Geen reactie op e-mails. Alleen autoresponder dat ik geen antwoord krijg op vragen over levertijden.

Het is oké om langer te duren met een bestelling, maar geef in ieder geval een update over waar je bent.

Al twee weken wachten op de bestelling. Andere online drogisterijen hebben niet zo'n lange wachttijd en zijn meer rechttoe rechtaan in de communicatie.

Ik wil mijn geld terug
Ju
Amsterdam

Gepubliceerd op: 10/04/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Bestellen ging prima.Site is overzichtelijk.
Verbeterpunten
Helaas door corona drukte krijg ik geen antwoord op mijn email en kan ik ook geen telefonisch contakt krijgen.
Wij hebben enkel een deel van onze bestelling ontvangen.
Ik heb geen idee waneer de rest van onze bestelling bezorgd gaat worden.
Tania
Hoorn

Gepubliceerd op: 04/04/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
foutief product geleverd
Geen reactie op klachtmail
Jan
Nijverdal

Gepubliceerd op: 03/04/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Snel
Verbeterpunten
Ik heb niet de hele bestelling ontvangen en ze reageren niet op mijn e-mail
Patricia
Vriescheloo

Gepubliceerd op: 21/03/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Werd in ieder geval aangeboden om het kosteloos terug te sturen
Verbeterpunten
Als je zegt dat je mail verstuurd zorg dan dat het ook echt gebeurd. Het is heel raar dat ik wel mail krijg van jullie over de bestelling en 1 met een track en trace code, maar niet die waarbij een track en trace code bij zit met daarbij de melding dat de helft niet geleverd wordt. Daarbij had ik dan de keuze willen hebben of ik de hele bestelling had willen hebben. Nu zou de thee duurder zijn door de verzendkosten als dat ik zelf naar de winkel ga.
Het is nu weer afwachten of ik de mail met retourbon krijg die er beloofd is.
Als er iets niet geleverd kan worden, prima, begrip voor, maar zorg dat je de zaken erom heen goedop orde hebt.
Klant

Gepubliceerd op: 16/03/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Omschrijving op internet niet duidelijk. Je denkt dat je 2 extra filters krijgt maar het is er maar één. Ruikt naar misleiding.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Goedemiddag! Ik zie dat mijn collega u telefonisch had gesproken. Het is de bedoeling dat u 1 apparaat met 2 filters heeft ontvangen. Mocht dit toch niet kloppen horen we dat graag natuurlijk, dan gaan we het met u oplossen. Nog een fijne dag!
Klant

Gepubliceerd op: 28/01/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
niet beloven wat ze doen
Verbeterpunten
als jullie zeggen voor zolaat besteld de andere dag binnen dan moeten jullie dat ook nakomen
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Goedemiddag. Zou u een screenshot willen sturen van waar u dit heeft gelezen? We zouden graag willen weten waar u dat heeft gelezen want onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen zoals vermeld op onze website. Uw pakketje is op de 3e werkdag afgeleverd bij de buren zie ik.
Klant

Gepubliceerd op: 24/12/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Makkelijk te bestellen
Verbeterpunten
Sneller leveren. Ik heb zondag de bestelling geplaatst. Het is nu donderdag en ik heb de bestelling nog niet ontvangen.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen, uw pakket is bij ons maandag verzonden. Dinsdag heeft de postbode u niet aangetroffen net als woensdag. Het pakketje is woensdag dan ook bij de buren afgegeven. U kunt de bestelling volgen via de toegezonden Track&Trace code.
Klant

Gepubliceerd op: 28/11/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer