Website: www.internetdrogisterij.nl
Telefoon: 0857 920180

Internetdrogisterij.nl

Niet geleverd !
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Gelukkig is uw pakket inmiddels terecht, het bleek bij de buren te zijn afgeleverd Een fijn weekend!
Serge
Antwerpen

Gepubliceerd op: 27/09/2019

Pluspunten
Goede prijs/kwaliteit en klantenservice reageert elke keer snel
Klantenservice beantwoord vragen inhoudelijk slecht en luistert niet naar de klant, wellicht veroorzaakt door ( interne) eis van snelheid van reageren op klantvragen.
Volstrekt onbegrijpelijk dat de klant moet betalen ( verzendkosten) voor een verzending waarom hij niet had gevraagd en redelijk onbegrijpelijk dat de klant niet tegemoet worden gekomen voor alle moeite en ongemak die is ervaren.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Goedemiddag Paul, omdat het oorspronkelijke pakket bij ons retour is gekomen hebben we gelijk een nieuw pakket verzonden. We hebben daarvoor geen extra kosten berekend, u heeft gewoon betaald voor de oorspronkelijke bestelling en niets extra. Vervelend dat uw pakket vertraging heeft opgelopen door extreme drukte bij PostNL. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Sorry voor het ongemak!
Paul

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
Het bestelde product was de verkeerde maat, het formaat was veel te groot. En de informatie omtrent de correcte maat is onduidelijk en niet aanwezig.
Dus ik heb €17 weggegooid.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Goedemiddag Mitchell, wat vervelend dat het product niet aan je verwachting voldoet! Ik zie dat je maat L hebt besteld. Ik stuur je even een mailtje hoor.
Mitchell

Gepubliceerd op: 26/06/2019

Pluspunten

Ik vind het niet kunnen dat ie geen contact met mij hebben opgenomen en ik al 4 dagen berichten ontvang van post nl dat me pakketje tussen 12:00/14:30 ontvang. Wat er nooit is van gekomen super slechte service nooit meer.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Wat vervelend! Toch is het niet zo heel raar, onze levertijd is tussen 1 en 3 werkdagen. Door het Pinksterweekend komen daar al 3 dagen bij die geen werkdagen zijn. Wij hebben zelf gewoon doorgewerkt maar onze leveranciers en PostNL niet. PostNL kampte ook met een enorme achterstand die nog steeds niet is weggewerkt. Daar hebben wij helaas totaal geen invloed op.
Sa

Gepubliceerd op: 23/06/2019

08/06/2019

Pluspunten
Goede adequate klantenservice medewerker(s), echt heel goed!
Goed assortiment en goed geprijsd
Zou een ander distributiebedrijf zoeken, immers kwaliteit van huidig verzendhuis PostNL is bedroevend. En dan betaal je ook nog verzendkosten....., waarvoor?
En dan nog uit te zoeken waar je al betaalde pakket inclusief bezorgkosten blijft, eerst PostNL bellen na lang wachten daarna Internetdrogisterij bellen. Wie is er nu verantwoordelijk.? Daarnaast jammer dat Internetdrogisterij al een tevredenheidsenquete stuurt ZONDER te verifiëren of de klant de bestelling al in huis heeft.
Afijn, ik ga ervan uit dat Internetdrogisterij bij Post.nl nog wel geld terug krijgt aangezien het kwaliteitsniveau niet wordt gehaald en verder dat ze logischerwijs aan de klant terug gaat betalen.
Antwoord Internetdrogisterij.nl
Heel vervelend inderdaad Paul, ik zie dat er een nieuw pakket zo snel mogelijk uw kant op komt. Fijn dat u nog wel blij met ons bent! Bedankt voor de reactie en nog een hele mooie dag!
Paul

Gepubliceerd op: 18/06/2019

Pluspunten
Goede adequate klantenservice medewerker(s), echt heel goed!
Goed assortiment en goed geprijsd

04/06/2019

Pluspunten
Geen, heb mijn bestelling niet aangekregen

Antwoord Internetdrogisterij.nl
Wow, ik schrik enorm van uw cijfer, Kristel. Inmiddels heeft u uw pakket opgehaald bij de PostNL afhaallocatie waar uw pakket afgeleverd is, zie ik. Fijn dat u uw pakket toch nog in goede orde ontvangen heeft.
Kristel Vermeulen
Halle dorp 84 bus 3 2980 Halle zoersel

Gepubliceerd op: 29/04/2019

Pluspunten
Géén
Ronduit schandalig !
Over-verpakking ingedeukt en verpakking van de ROQ-producten ook helemaal ingedeukt ; het was de bedoeling om deze producten als geschenk aan te bieden .. waardeloos dus ..
De verpakking werd gewoon onder de klink van de voordeur 'geperst', en zo hebben we de bestelling thuis aangetroffen ..
Hallo Dany,

Ik heb u gebeld, maar kreeg u helaas niet aan de lijn. Heel vervelend dat u uw bestelling zo heeft ontvangen! Er is een mail naar u onderweg en natuurlijk gaan we dit oplossen!! Komt goed!

Hartelijke groet,
Fajona
Internetdrogisterij
Dany
Herent (België)

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Pluspunten
sorry nog geen bestelling ontvangen
dringend leveren
Lille België

Gepubliceerd op: 10/01/2019

Nieuwegein

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten

Bevestiging van bestelling kwam pas na een paar uur. Beloofde bevestiging van verzending kwam helemaal niet. Komt chaotisch over en je weet niet waar je op kan rekenen. Ik zou niet nog een keer bestellen.
Goedendag,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Zou u in een mail willen uitleggen waar het mis is gegaan? U mag dit mailen naar klantenservice@droginet.nl Dan ga ik mijn uiterste best doen om het voor u op te lossen.

Hartelijke groet,
Grietje