Website: https://www.internet-bikes.com/
Adres: Rootven 18 5531MB
Plaats: Bladel
Telefoon:

Internet-Bikes.com

Pluspunten
Niet noodzakelijk de goedkoopste optie op het internet, maar zeker ook niet de duurste. Veel voordeliger dan kopen bij een stenen winkel in ieder geval. Ik koos internet-bikes vanwege hun "op dezelfde dag verzenden" voorwaarde. En inderdaad, snelle levering naar Belgie. Op donderdag 2 buitenbanden en binnenbanden besteld en de volgende dag, vrijdag, geleverd via BPost. Er heeste eerst wat verwarring omdat er op de site vermeld staat dat er zou verzonden wordt met DHL. Na de bestelling werd een bevestigingsmail gestuurd van de aankoop en een informatieve email van BPost dat ze een pakje verwachtte van internet-bikes. BPost liet initieel weten dat het pakje niet de volgende dag zou geleverd worden, maar pas op zaterdag?? :-( Gelukkig werd dit later aangepast in de track and trace, en werd het pakket effectief de volgende dag geleverd. Dus, top, maar zorgde even voor enige twijfels/boosheid.
Voor verzendingen naar Belgie, toch iets duidelijkere leveringsvoorwaarden meegeven, zoals BPost, ipv DHL. Alles bleek toch in orde te zijn en de beloofde leverdatum was na gekomen.
Gert
Mechelen

Gepubliceerd op: 20/01/2018

Pluspunten
Prima service iets niet geleverd 1 mail en alles nog geleverd .
zonder problemen .

Wim
Hellendoorn

Gepubliceerd op: 30/12/2017

Pluspunten
Helaas valt er nog niets positiefs te melden.
Ga met een goed transportbedrijf in zee die de klant niet onnodig uren laat wachten. Uiteindelijk doet u een leveringsbelofte aan de klant en bent u daarvoor verantwoordelijk.
Als er aangeven wordt dat het bestelde op vrijdag tussen 14.00 en 18.00 uur geleverd wordt is dit al ongunstig omdat wij als bedrijf om 17.00 uur sluiten. De bezorger van DHL is die dag om 11.15 uur al in het bezit van het pakket.Als er dan om 18.00 uur nog niets geleverd is, er door ons gebeld wordt met de transporteur en deze geeft aan dat het bestelde voor 18.30 uur beslist geleverd wordt is dat heel vervelend. Als er door ons na 18.30 uur wederom met de transporteur DHL gebeld word om te vragen waar het pakje blijft en deze zegt ijskoud dat de levering pas de volgende dag plaats zal vinden dan slaan op de vrijdagavond de stoppen een beetje door.
Zakendoen met internet-bikes is dus geen succes al zullen ze ongetwijfeld de verantwoordelijkheid afschuiven op een ander.
Antwoord Internet-Bikes.com
We hebben met de klant en DHL contact gehad en dit netjes opgelost met de klant.
Alex
Oude-Tonge

Gepubliceerd op: 29/12/2017

Pluspunten
Echte snelle levering

Gepubliceerd op: 09/11/2017

Pluspunten

Wees telefonisch bereikbaar zo kan je geen klachten behandelen door mail verkeer onpersoonlijk
Antwoord Internet-Bikes.com
We hebben met de klant contact opgenomen om deze bestelling retour te laten komen. Uiteraard lossen we dit snel en goed op.

Gepubliceerd op: 07/11/2017

Pluspunten
Prijs is goedkoper dan direct bij de leverancier

Fabian
Maarssen

Gepubliceerd op: 03/11/2017

Pluspunten

Duidelijk zijn tegen klanten en duidelijke informatie geven.
Antwoord Internet-Bikes.com
De retour is intussen keurig verwerkt en de klant is terugbetaald.
Joop van Beek
Wijk bij Duurstede.

Gepubliceerd op: 29/10/2017

Pluspunten
Snelle en betrouwbare levering, prima service!

Gepubliceerd op: 29/10/2017

Pluspunten

Ik had een boek besteld deze is aan alle punten beschadigd door het niet goed inpakken met beschermmateriaal. (lees alles in 1 grote doos die natuurlijk door elkaar is geschut tijdens vervoer)
Tevens de letterstickers zijn voor 30procent niet te gebruiken door kreukels en niet meer plakt.
Ik zal niet meer bij jullie bestellen.
Antwoord Internet-Bikes.com
We hebben met de klant contact opgenomen om tot de best mogelijke oplossing te komen.
yvonne
spijkenisse

Gepubliceerd op: 26/10/2017

Pluspunten
Direkt het onderdeel verstuurd na een kleine hapering bij DHL
Netjes opgelost door internet bikes!
Kees
IJmuiden

Gepubliceerd op: 26/10/2017

Pluspunten
Onderdeel niet ontvangen
Het onderdeel is nog niet ontvangen

IJmuiden
12/10/2017