Bedrijfsgegevens

Website: http://www.insilk.nl
Adres: Juwelenhof 11 1336 SK
Plaats: Almere
Telefoon: 036-8441546

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

inSilk
totaal score
9.1
Kwaliteit
9.2
Kennis & Vakmanschap
9.1
Communicatie
9
Afspraken nakomen
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
114 beoordelingen (12 maanden)
596 beoordelingen (totaal)
6502 keer bekeken
100% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
72% (82)
27% (31)
1% (1)
0% (0)
0% (0)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Marian
Utrecht

Gepubliceerd op: 10/12/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
snel en duidelijk
Verbeterpunten
geen
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Klant

Gepubliceerd op: 08/12/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Ben al jaren klant en insilk levert altijd keurig conform afspraak. Een keer was product niet meer leverbaar en heeft insilk op tijd hierover contact opgenomen en is naar volle tevredenheid een alternatief product geleverd.
Verbeterpunten
Nieuwe communicatie is in veel talen is wat onoverzichtelijk. Misschien voorkeur instellen aan de hand van gekozen taal door klant op de site.
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Diederik

Gepubliceerd op: 04/12/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
De geleverde goederen (langmouw shirts en leggings wol/zijde van Engel Natur) zijn van uitstekende kwaliteit.
Er is veel aanbod en ook veel op voorraad!
Verbeterpunten
Ik bestelde op 16-11-2017 voor bijna 200 euro aan artikelen, ik kreeg een email waarin stond dat ik de goederen de volgende dag (17nov) kon verwachten.
Ik stuurde een mail terug waarin ik vroeg om de track en tracé code. Ik kreeg geen antwoord. De volgende dag (17-11) kreeg ik een mail met een track en tracé code waarop stond dat ik de goederen pas die dag daarna (18-11) zou krijgen. Zonder uitleg...
Daar zou verbetering in mogen komen. Ik denk dat communicatie met je klanten heel belangrijk is bij een online bedrijf.
Kwaliteit
Communicatie
Afspraken nakomen
Antwoord inSilk
Bedankt voor uw review - ik snap uw punt, communicatie is altijd belangrijk. Uw bestelling blijkt inderdaad een dag later geleverd dan verwacht, vervelend natuurlijk. Normaliter had u 16/11 ook automatisch de email met daarin de track en trace code moeten ontvangen. Bij het zien van uw email was ik daar ook vanuit gegaan. De ruime voorraad houden we ook juist om snel te kunnen leveren, ook goed te horen dat u blij bent met de kwaliteit.

inSilk Klantenservice
Saskia
Voorschoten

Gepubliceerd op: 04/12/2017
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle en accurate levering.
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Ingrid
Nijmegen

Gepubliceerd op: 03/12/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
A.P.
Oosterhesselen

Gepubliceerd op: 28/11/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
ron
Lisse

Gepubliceerd op: 28/11/2017
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
zeer korte levertijd
Verbeterpunten
De doos gebruikt om de laken te verzenden is iets te groot voor de postbus en dus lastig uit te krijgen -
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
shirley
Papendrecht

Gepubliceerd op: 27/11/2017
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
De volgende dag in huis, prima
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Afspraken nakomen
Klant

Gepubliceerd op: 25/11/2017
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
snelle reactie met het versturen van het product, prima
Verbeterpunten
misschien kan men mijn teruggestuurde shirt terugbetalen, ik wacht er al een week op.
Kwaliteit
Communicatie
Afspraken nakomen
Antwoord inSilk
Bedankt voor uw review. Voor het verwerken van een retourzending hebben we altijd even wat tijd nodig (inslag, controle, terugbetaling). We doen altijd ons best om dat zo snel mogelijk te doen maar ik begrijp uit uw bericht dat u de terugbetaling binnen een week nadat u het heeft teruggestuurd had verwacht.
Met vriendelijke groet,
inSilk Klantenservice
mevr. Visser
Zeist

Gepubliceerd op: 20/11/2017
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
snelle reactie met het versturen van het product, prima
Verbeterpunten
misschien kan men mijn teruggestuurde shirt terugbetalen, ik wacht er al een week op.

Zeist
06/11/2017

Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer