Bedrijfsgegevens

Website: http://www.insilk.nl
Adres: Juwelenhof 11 1336 SK
Plaats: Almere
Telefoon: 085 - 13 017 13

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

inSilk
totaal score
9
Kwaliteit
9.1
Kennis & Vakmanschap
9.1
Communicatie
8.9
Afspraken nakomen
9.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
3 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
136 beoordelingen (12 maanden)
709 beoordelingen (totaal)
8800 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (105)
19% (26)
1% (2)
1% (1)
1% (2)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
Fijn dat er even werd gebeld over de juiste maat. En advies klopte helemaal.
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Peter
Baarn

Gepubliceerd op: 14/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelheid van leveren en kwaliteit van de zijde.
Verbeterpunten
Ik heb gemeld dat er een fout zit in de optie "ander verzendadres" en heb daar niets meer over gehoord. Ik woon in Spanje maar heb een verzendadres in Nederland opgegeven. Pas in de betalingsomgeving zag ik dat er ten onrechte € 5 was bijgerekend voor verzending naar Spanje. Waar dus geen sprake van was.
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Antwoord inSilk
Vriendelijk dank voor uw review. In de verzendbevestiging van uw bestelling hebben we gereageerd op uw opmerking. De strekking daarvan was dat dit waarschijnlijk een technische onvolkomenheid was die we zullen laten uitzoeken. In 2e instantie waren de verzendkosten gelukkig wel goed berekend. Goed te horen dat u enthousiast bent over de kwaliteit en de snelheid van levering (mooie 10-en).
Karin
La Palma, Canarias

Gepubliceerd op: 14/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Truus
Noord-Scharwoude

Gepubliceerd op: 14/10/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Wat een vondst! Persoonlijk, betrouwbaar, snel, uitstekende kwaliteit. En zo prettig. Ik ben inmiddels een hele vaste klant. Duits degelijk, Hollands hartelijk en Frans fantastisch.
Verbeterpunten
het zou fijn zijn als ik mijn vaste-klant-adres gegevens zou kunnen opslaan voor een volgende bestelling.
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Willemien WH
AMSTERDAM

Gepubliceerd op: 09/10/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
zeer tevreden snelle afhandeling.
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Theo
VLIJMEN

Gepubliceerd op: 08/10/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Heel tevreden
Verbeterpunten
Zo door gaan.
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Colette
Boxtel

Gepubliceerd op: 29/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Goede kwaliteit en snelle levering
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Okkie
Den Haag

Gepubliceerd op: 28/09/2018
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
De zijden kussenovertrekken zijn ‘gewoon’ naar verwachting. Erg zacht en mooi van kleur.
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Ellen
Sint Pancras

Gepubliceerd op: 09/09/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Top
Verbeterpunten
 
Kwaliteit
Kennis & Vakmanschap
Communicatie
Afspraken nakomen
Klant

Gepubliceerd op: 31/08/2018
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Je mag ondergoed niet ruilen. Begrijpelijk, maar je zult toch eerst het product uit de verpakking moeten halen om te zien of iets goed of niet goed is. Dat kan bij dit bedrijf dus niet. Slechte zaak. Heb ik ook gemeld aan het bedrijf. Ben hier zeer ontevreden over.
Kwaliteit
Communicatie
Antwoord inSilk
Bedankt voor uw feedback. Het totaaloordeel van een 3 en een negatieve aanbeveling verbaast ons eerlijk gezegd. U heeft een zijden string besteld; bij het artikel zelf en onze retourvoorwaarden staat dat dit artikel niet retour kan worden gestuurd. Dat is overigens in bijna alle winkels zo. Ik snap natuurlijk dat dat vervelend/lastig is, maar juist om deze tereurstelling te voorkomen hebben we dit overduidelijk vermeld. Overigens snap ik uw punt, ondergoed blijft een lastige categorie.
Klant
DOETINCHEM

Gepubliceerd op: 24/08/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer