Website: http://www.inkoopglas.nl
Adres: Kanaaldijk 92B 6956 AX
Plaats: Spankeren

Inkoopglas
7.5

Pluspunten
Snel glas, duidelijke site, leuke mensen, mooi makkelijk!

Jans
Brunsum

Gepubliceerd op: 01/10/2018

Pluspunten
Makkelijk bestellen
Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. 31 juli een bestelling ingevoerd (2 enkel glas ruitjes), vervolgens 3 weken niks van het bedrijf gehoord. Na een telefoontje bleken de fabrieken dicht te zitten. Dus gevraagd of de bestelling geannuleerd kon worden om het elders te halen (omdat ik het al lang nodig had). Kon niet, bestelling was al ingevoerd. Bedrijf heeft via de mail bevestigd dat het 30-8 klaar staat. Dus 30-8 1,5uur gesnipperd op het werk om het glas op te halen, blijkt het pas een week later klaar te zijn. Daarbij zegt het glasbedrijf dat het pas heel recent is ingevoerd, en nooit zo snel klaar kan zijn. Dus waarschijnlijk weer nalatigheid van inkoopglas door de bestelling te laat door ge geven
Jelte
Diepenheim

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Als leek vond ik het prettig dat ik telefonisch goed advies kreeg over de verschillende dubbel glassoorten.
Meer informatie op de website plaatsen over driedubbelglas.
Rob
Doetinchem

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Super snelle levering, vriendelijke mensen aan de telefoon en mooi product! Zeer tevreden met ons tafelblad.
Maris
Brummen

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Eerst een ruit besteld en de communicatie ging niet goed. Het is een tussenpersoon en het bleek dat ze alleen de informatie gingen doorzenden naar mij als klant toe. Ik dacht prima en kon de ruit netjes afhalen en alles was achter de rug.

Vervolgens bij het ophalen van de eerste ruit bij de leverancier nog een ruit besteld. Dit ging niet goed want de factuur is verzonden naar Inkoopglas. Ik heb contact opgenomen met Inkoopglas en er werd niet naar mij geluisterd oftewel ik werd steeds onderbroken waardoor ze het verhaal niet begrepen. Vervolgens gingen ze dreigen met je krijgt de ruit niet terwijl ik die al had. Na meerdere pogingen heb ik de ruimte gekregen en heb het uitgelegd. Vervolgens werd de medewerker heel erg agressief en wou alles van mij noteren. Ik werd behandeld als een crimineel en vond dit erg vervelend. In mijn leven heb ik vaker iets gekocht via internet, maar nog nooit zo behandeld.

Uit goedwilligheid gebeld zodat ze niets voor mij hoefden te betalen. Resultaat: slechte behandeling.
Luisteren, luisteren en nogmaals luisteren. Ik zal letterlijk NOOIT meer zaken doen met Inkoopglas.
Nigel
Beverwijk

Gepubliceerd op: 11/07/2018

Pluspunten
duidelijke bestelprocedure
redelijke transportkosten

Gepubliceerd op: 30/10/2017

Pluspunten
Goede comunicatie en denken ook mee.

Schildersbedrijf John Blok
Nieuwpoort

Gepubliceerd op: 11/09/2017

Pluspunten
Op iedere vraag wordt een vriendelijk antwoord gegeven.
De kwaliteit van het geleverd product is hoog en voldoet aan de verwachting.
Levering is vlot uitgevoerd.
Geen montageinstructie meegeleverd en ook niet op de website gevonden.
Geleverd gladband was niet toereikend.
Joost
Wageningen

Gepubliceerd op: 27/07/2017

Pluspunten
Vriendelijk en meedenkend
Sneller leveren ha ha
Wnb bouwsupport

Gepubliceerd op: 12/05/2017

Pluspunten
Levering volgens afspraak, prima product

Ron Zonneveld
Winkel