Bedrijfsgegevens

Website: https://www.payin3.nl/
Adres: Meerenakkerplein 5 5652BJ
Plaats: Eindhoven
Telefoon: 088 3993 333

Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode met 0% rente.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

in3
totaal score
9.5
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
336 beoordelingen (12 maanden)
336 beoordelingen (totaal)
818 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
86% (289)
13% (42)
1% (2)
0% (1)
1% (3)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
Snel en makkelijk geregeld
Verbeterpunten
Betalingen via creditcard laten verlopen
Pebbie
Waalwijk

Gepubliceerd op: 23/04/2019
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Kristof
Venlo

Gepubliceerd op: 20/04/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Betaalgemak
Vriendelijk
Betaalherinnering
Verbeterpunten
 
Marilyn Monroe
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 20/04/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Dat jullie het mogenlijk maken om toch dat stuk gereedschap te kopen die je of nodig hebt of op dit moment in de aanbieding is
Verbeterpunten
Zelf iets beter nakijken voordat jullie een herindering per post en per mail sturen, want ik kreeg meerdere herinderingen terwijl ik al lang het mailtje had gehad dat ik betaald had
J.
Driebergen

Gepubliceerd op: 20/04/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snel en netjes geregeld.
Verbeterpunten
Jammer dat als je een dag te laat bent met betalen(kon er niets aan doen door verblijf in een ziekenhuis) er gelijk dreigende taal wordt gesproken
Tom
Uden

Gepubliceerd op: 19/04/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle levering van een goed refubised product. Ik ben zeer tevreden#
Verbeterpunten
Geen
Klant

Gepubliceerd op: 19/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Alles PRIMA
Verbeterpunten
Geen
Klant

Gepubliceerd op: 19/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering . Fijn in 3 keer kunnen betalen
Verbeterpunten
 
Mirjam
Vught

Gepubliceerd op: 18/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 16/04/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Misschien eerst een leerling een herinnering sturen per post voordat er een incassobureau ingeschakeld wordt. Of de ouders. Soms komt iets in spam terecht..
Antwoord in3
Bedankt voor de feedback Lianne. Vervelend dat je geen positieve ervaring hebt gehad. In het geval van twee gemiste betalingen sturen we in totaal altijd drie herinneringen per mail, drie herinneringen per SMS en sturen we een brief naar het adres wat bij ons bekend is. Mocht hier niet op gereageerd worden dan zijn we genoodzaakt het dossier, na maximaal uitstel, door te zetten naar incasso.
Ik kijk graag even met je mee of er mogelijk iets fout is gegaan, je kunt in contact komen door te reageren op de mail die ik je gestuurd hebt.
^RC
Lianne van de Ketterij
Goes

Gepubliceerd op: 16/04/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer