Website: https://www.payin3.nl/
Adres: Meerenakkerplein 5 5652BJ
Plaats: Eindhoven

Je kent het wel: je wilt een product kopen maar dat valt net buiten je budget. Of je moet een grote uitgave doen op het moment dat het even niet uitkomt. Vaak ga je dan voor het mindere alternatief. Dankzij in3 hoeft dat niet meer. In3 is de enige gespreid betaalmethode met 0% rente.

in3

Pluspunten
Logeer opklapbed gekocht v NASA traag schuim
Mooie kwaliteit voor een hele mooie prijs en het ligt zeer comfortabel
Makkelijk inklapbaar de bijbestelde hoesbeschermer erover heen en hij staat weer netjes uit het zicht

E.J
Papendrecht

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
goede en betrouwbaar bedrijf
gewoon zo door gaan
mariska
ede

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Duidelijke aanwijzingen voor de termijnbetalingen.
Extra email bij volgende termijnen, niet te vroeg en niet te laat.

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Fijn dat de mogelijkheid er is dat er in 3 termijnen betaald kan worden na levering produkt
Ga zo door!
Cor

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
helder duidelijk en geen onnodige moeilijke administratieve inspanning noodzakelijk
Ron
rdam

Gepubliceerd op: 18/12/2018

Pluspunten
Ik heb mijn boeken binnengekregen
De boeken kwamen vrij laat binnen en de facturen waren niet goed geregeld. Ik kreeg geen mail om de 2e periode te betalen maar meteen een "dreigmail" dat als ik niet zou betalen ik een boete zou krijgen etc. Nadat ik had gebeld om mijn email te bevestigen, is het zelfde gebeurd bij periode 3. Dit is niet hoe het hoort en ook niet professioneel.

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten

het ging bij mij behoorlijk fout ik kreeg 2 keer een aanmaning terwijl ik wel had betaald. Uiteindelijk is het wel goed gekomen want ze bleken blijkbaar mijn rekeningnummer niet te accepteren.

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
de reden voor een 10 is het volgende;
Ik had online wat besteld en wilde het in 3 keer betalen. Dus zo een regeling was mooi. Toen ik (het eerste deel)wilde betalen ging er wat mis. Dus ik heb in3 gebeld en daar hebben zij nogmaals een link gestuurd, echter ging het weer verkeerd, reden omdat er een storing was bij de bank. Medewerker gaf dit ook telefonisch aan. Ik baalde want nu kon ik het apparaat niet kopen. Nadat de storing voorbij was (wat ik dus niet wist) werd ik door een medewerker van in3 gebeld dat de storing voorbij was en als ik wilde het apparaat alsnog kon bestellen. Perfect service!!

Cynthia

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Het is de best bedrijf meer kan ik niet zeggen ik raad het aan iedereen
Geen verbeterpunt
Tahiri
Veenendaal

Gepubliceerd op: 14/12/2018

Pluspunten
Duidelijke overeenkomst snelle levering , goede prijs / kwaliteit verhouding
Misschien persoonlijk contact over de beoordeling van het product alsof de ervaring ervan meet met de reviews .
Ron
Den haag