Website: http://impocure.nl
Adres: Thurledeweg 125 3044ER
Plaats: Rotterdam

ImpoCure BV

Pluspunten
goed product dus absoluut geen nepper doet wat het moet doen snelle levering aanrader dus voor de wat oudere man
misschien iets lagere dossering mogelijk
jan
Vinkel

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Het doet wat het beloofd, meer dan dat. Lange tijd keihard
Krijg er een rood en branderig hoofd van, dat voelt nogal ongemakkelijk. lagere dosering is waarschijnlijk beter.
Ferry

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Het is geweldig
het effect duurt zo vele uren ... is het mogelijk om het in twee├źn te delen?
Giancarlo
Diemen

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Pluspunten
Ik heb de capsules nu een aantal keren gebruikt. Na het innemen ontstaat er een licht warm gevoel, best fijn overigens. Je staat niet direct stijf, daarvoor is een normale opwindende prikkel nodig. Ja soms word je echt heel hard, soms spijkerhard. Een lichtere dosering zou mogelijk net zoveel effect hebben. Door erg stijf te staan wordt je iets minder gevoelig voor klaarkomen wat prima is: je kunt je partner veel meer geven voordat je zelf komt. Die partner zal er erg blij mee zijn. De werking houd lang aan, de capsule werkt de volgende ochtend bij het wakker worden nog prima en zelf 12 uur later nog! Dus echt genieten.
Capsules met lagere dosering aan te bevelen, wil je dezelfde dosering gebruiken neem dan 2 capsules.
Pedro

Gepubliceerd op: 22/03/2018

Pluspunten
Prima product....had de laatste tijd een niet al te harde erectie waardoor je aan jezelf gaat twijfelen.....vanmorgen de pil ingenomen en na een halfuur had en hield ik een keiharde erectie waardoor we weer heerlijke sex hebben gehad.....een aanrader

Harry
Hellendoorn

Gepubliceerd op: 25/02/2018

Pluspunten
Beste allemaal, mijn ervaring met Impocure is (meer dan) geweldig, de gemakkelijk weg te slikken capsule werkt prima 20 tot 25 minuten na het innemen. Geeft een heel goed gevoel van s'avonds tien tot de volgende dag twaalf uur.
Ik heb al veel anderen geprobeerd, deze van Impocure beveel ik echt aan.
Ik heb eigenlijk maar een kleine duw in de rug nodig, dus daarom noem ik ook (meer dan) geweldig in mijn beoordeling.
Ik zou het enorm prettig vinden als er een kleinere capsule zou zijn met de helft van de inhoud van de huidige capsule.
Je kunt dan altijd kiezen om 1 of 2 capsules te gebruiken.
Het geeft namelijk best wel problemen om de huidige capsule doormidden te delen,
Eigenlijk is dit ook best wel positief uit te leggen,
Henk

Gepubliceerd op: 24/02/2018

Pluspunten
Snelle nette levering.
Helaas kapotte capsule in de verpakking. Proefcapsule kan niet geprobeerd worden. Klaar voor de prullenbak
Andere manier van verzenden zodat het onbeschadigd thuis komt.
Sann
Ede

Gepubliceerd op: 23/02/2018

Pluspunten
Snelle levering, discrete verpakking.

De werking van de capsules heeft mij zeker geholpen bij mijn seksleven met mijn nieuwe vriendin.
Na een relatie van ruim 30 jaar was ik enigszins onzeker en nerveus voor mijn prestaties in bed, maar met Impocure heb ik mijn vriendin en mijzelf versteld doen staan.
Doosje met 10 capsules voor een gereduceerd tarief?
Barry

Gepubliceerd op: 14/02/2018

Pluspunten
Werkt niet als je het na het eten in neemt

Gepubliceerd op: 06/01/2018

Pluspunten
werkt perfect!

werkt ook lekker lang door zeker een product die ik vaker ga halen.

hans
apeldoorn