Website: https://www.ilumio.nl/

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Marja
Nunspeet

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Jaloezieen zijn erg mooi
Zeer slecht bereikbaar. Een bandje dat zegt dat ze wel bereikbaar zijn maar dat zijn ze niet... Wellicht een ander bandje laten afspelen waarin je gewoon zegt dat je er niet bent.

Levering nog steeds niet compleet ontvangen. Zal vast nog wel komen maar de informatievoorziening is erg slecht. Mailtjes met track & trace niet ontvangen en beloofde verzenddatums zijn niet behaald.

2 jaloezieen sluiten helaas niet goed. Kan gebeuren. Contact gezocht, helaas nog geen oplossing hiervoor. Blijkbaar moeilijk om een oplossing voor te verzinnen terwijl dit probleem vast niet uniek is.

Echter zijn het geen dure jaloezieen in vergelijking met andere aanbieders. Maar de service is ver te zoeken.

-----
Bedankt voor het reageren op mijn review. Fijn dat er 2 nieuwe in productie zijn gegaan. Apart dat ik dat moet lezen in een reactie op mijn review en hier niet gewoon over gebeld kan worden. Ja ik heb bericht ontvangen met een track & trace, maar dat werd ook tijd. Onze bestelling is eind december geplaatst en heb er gelukkig maar 40x om moeten vragen. Bedankt voor de 4 zijkapjes, moet ik dit zien als goedmaker? Deze hebben we namelijk niet nodig zoals je in de order kunt zien. Al met al een vreemde reactie op mijn review. Ga zo door!

----

Zojuist de nieuwe jaloezieen ontvangen. Bedankt, het zijn de verkeerde. Het zijn niet de langste maar de kortste en het zijn er 3 ipv 2.
Antwoord ilumio.nl
Beste Rik,

We zijn blij dat je de moeite hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven. Dankzij jouw verbeterpunten kunnen we ilumio klanten in de toekomst beter bedienen.

We zullen er zeker voor zorgen dat de berichten die je krijgt per telefoon overeenstemmen met wat we beloven.

Afgelopen maandag hebben we jou een e-mail gestuurd over jouw order. Afgelopen woensdag zijn voor jou 2 nieuwe jaloezieën in productie gegaan. Daarnaast krijg je van ons ook 4 nieuwe zijkapjes. Mail gerust naar info@ilumio.nl voor een volgende update!

Eline
Klantenservice ilumio
Rik
Den Bosch

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Jaloezieen zijn erg mooi

Den Bosch
06/03/2019

Betere schroeven meeleveren.

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Gepubliceerd op: 15/03/2019

Pluspunten
Mooie producten. Goede prijzen en snelle levering

Renate
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Mooi producr
Wordt. Iet op de hoogte gehouden over de bestelling en kreeg zelfs geen bestelbevestiging en geennveezendbevestiging.
Smit
Delft

Pluspunten

Ik vind de kwaliteit van het ene rolgordijn iets minder dan die van de andere. Waar dit aan ligt is onduidelijk.
Jill
Vlaardingen

Gepubliceerd op: 10/03/2019

Pluspunten
Stylist Marijke. Goede en eerlijke stylist. Aanwinst voor het bedrijf.

Erwin Doest
Barneveld