Website: http://ilookz.nl
Adres: Groene Zoom 12 2614TT
Plaats: Delft

Online zonnebrillenwinkel met de beste merken tegen scherpe prijzen. Gratis verzending en retour!

iLookz B.V.

Pluspunten
I am an American and was looking for a very specific pair of sunglasses. I found them on iLookz BV's Amazon page, but Amazon would not accommodate international shipping.

I contacted the company directly and they were amazing to deal with. While they had not completed international orders before, they handled the matter with utmost professionalism and made the buying experience very easy for me. Definitely company that understands the value of customer service--would definitely recommend!

Gepubliceerd op: 04/05/2017

Pluspunten

iLookz biedt ruimte om aan te geven hoe je bestelling wilt ontvangen, maar ondanks mijn aangifte 'bij buren bezorgen als er niemand thuis is' werd het pakket alsnog mee teruggenomen.
Antwoord iLookz B.V.
Bedankt voor het geven van deze beoordeling. Wij kijken continu naar verbetering en klantreacties zijn daarvoor cruciaal. Ik heb de verzendopdracht nagekeken en daar wordt inderdaad om aflevering bij de buren gevraagd. Het lijkt erop dat de bezorgdienst dit niet in acht genomen heeft, zoals dit normaal wel gebeurt. Helaas hebben wij daar weinig invloed op. We geven dit soort klachten door aan de bezorgdienst. Mocht het in bepaald gebied vaak voorkomen, dan kunnen zij een verbeteractie in gang zetten. Ik bied u hierbij onze excuses aan voor het ontstane ongemak.

Gepubliceerd op: 27/04/2017

Pluspunten
Snelle levering en geen verzendkosten.
Ga zo door.!
Karni
Neerbeek

Gepubliceerd op: 08/09/2016

Pluspunten
Duidelijke website, zonder vervelende pop-ups. Goede prijzen en snelle levering. Geen onnodig grote dozen, netjes verpakt.
Ik kan niets verzinnen.
Kristoffer
Delft

Gepubliceerd op: 31/05/2016

Pluspunten
Groot assortiment en vriendelijk en behulpzaam personeel
Beter communicatie als een bestelling later geleverd wordt dan gepland.
Anneloes
Twello

Gepubliceerd op: 08/05/2016

Pluspunten
Duidelijke website
Leveringstijd klopt niet bij feestdagen (niet mee rekening gehouden).
KM

Gepubliceerd op: 08/05/2016

Pluspunten
Snelle levering, goede prijzen, goede klantenservice
Er waren wat problemen met de terugbetaling, maar na de klantenservice een bericht te sturen was dit binnen 1 dag opgelost. Overal een topbedrijf!
Antwoord iLookz B.V.
Wietse heeft gelijk. Normaal storten we na retourontvangst binnen 1 werkdag het gehele betaalde bedrag terug. In dit geval hebben we deze retour niet goed verwerkt. Op 28 april, toen we de email hierover ontvingen, hebben we dezelfde dag nog het gehele bedrag terug laten storten.
Wietse
Emmeloord

Gepubliceerd op: 28/04/2016

Pluspunten
's middags besteld, de volgende netjes geleverd.
geen, perfecte levering
Martijn