Website: http://www.ikwordmama.nl
Adres: Goudlaan 35 2544 EG
Plaats: Den Haag

Professioneel advies vanuit de geboortezorg
Ikwordmama.nl is een onderdeel van Kraamzorg Mama. Naast het verlenen van professionele kraamzorg, zijn onze gediplomeerde kraamverzorgenden en zorgconsulenten zeer nauw betrokken bij de selectie van veilige moeder en kind producten.

Daarnaast hebben ze ruime kennis en ervaring in de geboortezorg. Deze combinatie resulteert tot de beste adviseurs voor (toekomstige) moeders. Hierdoor kunnen wij onze klanten net iets beter van dienst zijn en laten wij hen op een professionele wijze kennismaken met verschillende zwangerschaps- en geboorte gerelateerde producten.

Ikwordmama.nl
9.7

Pluspunten
We hebben Kraamzorg Mama als kraam verlener. Op advies van de kraamverzorgende zijn wij gaan kijken in de webshop van Kraamzorg Mama, namelijk Ikwordmama.nl

We vinden de webshop zeer overzichtelijk en ze hebben een ruim aanbod aan producten op voorraad. Indien de product op voorraad is geven ze aan dat je indien je voor 22:00 uur besteld het de volgende dag in huis krijgt. Uit onze ervaring blijkt dat ook het geval te zijn.

We hebben eens een verkeerde product binnen gekregen, maar na contact via de mail kregen we de juiste product de volgende dag in huis.
Ondanks dat jullie al een ruime keuze aan producten hebben, zou ik graag nog meer keus willen hebben als klant. Het aanbod mag wat mij betreft iets uitgebreid worden.
Jolanda Gerritsen

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Vrijdagavond besteld , zaterdag al in huis gekregen. Super!
Geen idee.
Maaike v.d. Berg
Zutphen

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Snelle levering en t product bevalt prima
Geen, 3 keer besteld geen negatieve ervaring
Laila Bouh
Lelystad

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
Van bestellen tot levering is alles prima verlopen. Ik ben een tevreden klant.

Lidy Biesterveld
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 16/09/2018

Pluspunten
We hebben dit jaar een aantal bestellingen (babybadje en een wipstoel, kinderwagen en traphekje)gedaan op ikwordmama.nl en tot nu perfect afgehandeld. We zijn dik tevreden!
- kinderkamers toevoegen aan jullie website :)
Andrea

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede producten!! Fijne overzichtelijke site
niets
Sandra

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
mijn buggy was snel bezorgd, zat ook nog eens leuke verassing bij! ik ga vaker bestellen

Samantha

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
Mooie kinderwagen! Gelijk bezorgd, bedankt :)

Marion
Zeist

Gepubliceerd op: 12/09/2018

Pluspunten
Afgelopen maand heeft kraamzorg mama mij ontzettend goed geholpen, zowel mijn dochtertje als mijzelf. Ze legde mij alles prima uit en als ik even iets niet snapte kon ik altijd bij hun terecht. Ik raad iedereen kraamzorg mama aan, jullie zullen verwelkomd worden door een lief en warm team.
N.v.t
Aïsha

Gepubliceerd op: 07/02/2018

Pluspunten
Super service
En lekker goedkoop

Linda M kool