Website: http://www.ikwordmama.nl
Adres: Goudlaan 35 2544 EG
Plaats: Den Haag

Professioneel advies vanuit de geboortezorg
Ikwordmama.nl is een onderdeel van Kraamzorg Mama. Naast het verlenen van professionele kraamzorg, zijn onze gediplomeerde kraamverzorgenden en zorgconsulenten zeer nauw betrokken bij de selectie van veilige moeder en kind producten.

Daarnaast hebben ze ruime kennis en ervaring in de geboortezorg. Deze combinatie resulteert tot de beste adviseurs voor (toekomstige) moeders. Hierdoor kunnen wij onze klanten net iets beter van dienst zijn en laten wij hen op een professionele wijze kennismaken met verschillende zwangerschaps- en geboorte gerelateerde producten.

Ikwordmama.nl

Pluspunten

Eerlijk communiceren als een stoel nog niet leverbaar is!
Renee

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Verzending in 3 keer aangekregen, uiteindelijk alles ontvangen 2 weken na betaling!
Verbeterpunt dus: stockbeheer.
Jan
Saint-Gilles

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Pluspunten

De juiste order verzenden ipv een verkeerde kleur
Jannetje
‘ s Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Pluspunten

Wees gewoon eerlijk en lees wat je zelf schrijft en lees ook goed wat een ander schrijft. En hou je aan de afspraken, lul er niet omheen
Marchje
Hallum

Gepubliceerd op: 04/11/2018

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
Super service na verkoop! Vervanging van niet goed werkende borstkolf zonder problemen, heel snel afgehandeld en zelf contact door hen opgenomen. Kan niet beter!

Jan

Gepubliceerd op: 30/10/2018

Pluspunten
Snelle reactie via mail! Keurige levering.
Helaas leek het erop bij bestelling in de webshop dat het artikel direct geleverd kon worden, dat was helaas niet zo. Echter er werd zeer adequaat gehandeld na mijn mail. Mijn complimenten. Het zou mooi zijn als de informatie over de levering, in de webshop, klopt.
Candace
Zeist

Gepubliceerd op: 29/10/2018

Pluspunten
Toen ik zelf contact opnam omdat mijn levering achterwege bleef vanwege een product dat er niet was, werd ik zeer vriendelijk bediend en kreeg een beter product ter vervanging aangeboden en dit aan dezelfde prijs. Mijn bestelling kwam 's anderendaags toe.
Als er een product niet in stock is, verwittig je best ze snel mogelijk zelf de klant.
Lindsey
Pellenberg

Gepubliceerd op: 28/10/2018

Pluspunten
Scherpe prijzen en een nette mail dat de levering iets langer kon duren.
Ik heb een kinderwagen gekocht. Hierbij stond de regenhoes niet bij de accessoires. Dus deze apart besteld, maar deze werd wel erbij geleverd! Super fijn, dit scheelt ook weer n hoop geld, maar nu moeten we t weer terug sturen. Zorg dus dat de lijst compleet en actueel is. Hierdoor was de kinderwagen eigenlijk nog scherper geprijst dan t in eerste instantie leek in vergelijking op andere sites. Geeft n verkeerd beeld en kan n bestelling schelen.
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 28/10/2018

Pluspunten
Supersnelle levering en uitstekende prijzen!

Marina

Gepubliceerd op: 27/10/2018