Website: www.ikwilzitzakken.nl
Adres: Duifpolder 92 3825JE
Plaats: Amersfoort

Ikwilzitzakken.nl

Pluspunten
Snelle levering en zeer uitgebreid assortiment!

Qpro interiors

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
SERVICE!!!
Wat een service zeg. Wij hadden via hen een poef besteld van Label 51 en die was al na een paar weken stuk. Label 51 wilde niets doen maar van Ikwilzitzakken hebben we gewoon een nieuwe poef ontvangen die echt van VEEL BETERE KWALITEIT is. Wat een service zeg. TOP BEDRIJF!! en wat een vriendelijk klantenservice. Heel goed geholpen door DENNIS!!

Cindy

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Fijne zitzakken en supersnel geleverd!

Ferhat Daglioglu
Epe

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Hele behulpzame klantenservice!
Jeroen
Huizen

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
duidelijk website
ruime keuze
Zitzak besteld met levertijd van 1 tot 3 dagen. Na 4 dagen nog steeds geen bericht van verzending. Pas na 2 emails en 4 telefoontjes (waarbij men mij telkens beloofde dat ik zou teruggebeld worden, wat niet gebeurde) een reactie per mail gekregen "dat er iets mis was gelopen in het magazijn". Dan nog eens 24u later bevestiging van verzending ontvangen van DHL. Bestelling zal uiteindelijk 12 dagen onderweg geweest zijn ... Storender dan de vertraging op zich is voor mij de zéér gebrekkige communicatie.
Antwoord Ikwilzitzakken.nl
Beste Liesbeth,

Dank je wel voor je feedback. Balen zeg dat het later is geleverd dan afgesproken en dat we hierover niet snel genoeg hebben gecommuniceerd. Dit hoort natuurlijk niet. Gelukkig zien wij ook dat het ondertussen voor je is opgelost en dat wij een compensatie hebben afgesproken.

Veel plezier met je bestelling.

Ikwilzitzakken
Liesbeth

Gepubliceerd op: 10/05/2019

Gepubliceerd op: 09/05/2019

Pluspunten
Goed product, snelle levering, goed verpakt. ik ben tevreden!

Veghel

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Helen
Zwolle

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Goed advies en snelle levering. Erg goede service en sterke prijs/kwaliteit verhouding. Absoluut een aanrader.
Niels
Amersfoort

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
snelle levering
het product was al eerder aan iemand anders aangeboden en geretourneerd.Sticker zat er zelfs nog op .Slecht herverpakt. na grondige controle van de zitzak geen beschadigingen kunnen vinden dus gehouden maar kan me voorstellen dat niet iedereen dit accepteert. Doet niet proffessioneel aan. het gaat tenslotte niet om iets van een paar tientjes. Blij verrast daarna een email te ontvangen waarin ze een gratis bijpassend kussen aanbieden tav 45 euro. Met excuus. Netjes afgehandeld.
caroline
oost souburg

Gepubliceerd op: 19/02/2019

Pluspunten
snelle levering

oost souburg
05/02/2019