Website: https://www.iksloopgoedkoop.nl
Adres: Wateringveldseweg 1 2290AE
Plaats: Wateringen
Telefoon: 0900-4242 000

Iksloopgoedkoop.nl

Pluspunten
snelle afhandeling Een minpunt tijdstip van afleveren bigbag zou tussen 7-10.00 uur zijn werd pas 19.00 uur
vriendelijke chauffeur.
zie positieve punten
apeldoorn

Gepubliceerd op: 07/08/2018

Pluspunten
Komen afspraken na, en leveren. optijd
Misschien handig een kleinere van 1 KUB in assortiment meenemen
H. Houtman
Egmond binnen

Gepubliceerd op: 23/07/2018

Pluspunten
snelle levering

Wilo - Onderhoud
Scheveningen

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Vriendelijke chafeur! Erg behulpzaam. Maargoed die huren jullie in dus eigenlijk geen positief punt voor jullie zelf..
Eerder bij jullie een 3 kuub container besteld voor grondafval. Deze is netjes op de afgesproken datum en tijd geleverd.
Een paar dagen later jullie via tel gesproken. Ik kon via de site een 6 kuub bestellen en in de memo zetten dat de 3 kuub moest worden opgehaald. Dit heb ik zo gedaan. Aangeven dat ik deze op vrijdag wilde hebben tussen 10 en 12..
Vrijdag wordt ik gebeld om 9.45 dat de container vandaag niet bezorgd kan worden omdat ze mijn bestelling over het hoofd hebben gezien.. afgesproken dat ik de container maandagmorgen vroeg zou krijgen omdat ik werklui heb ingehuurd.
Maandag 4 juni jullie gebeld om half 9 om te vragen hoe laat de container zou komen. Kon de dame mij niet vertellen, maar ze ging er mee bezig. Zou mij snel weer bellen. Half 10 opnieuw gebeld. Werklui waren er inmiddel. Weer iemand anders aan de tel, beloofde mij na 10 min weer te bellen. Half 11 nog niks gehoord en opnieuw gebeld. Werd mij verteld dat de container tussen 1 en 2 geleverd zou worden. Dit noem ik niet vroeg in de morgen!! Met de dame afgesproken dat zij een passende vergoeding zou vinden voor dit hele verhaald aangezien ik 2 betaalde mannen rond had lopen die niet verder konden. Zij zou mij daar over terug bellen..
Tegen 1 uur komt de chaufeur. Verteld mij dat hij een 3 kuub container komt brengen ipv een 6!! Nu brak mijn klomp. Heb de mail getoond dat wij een 6 kuub hadden besteld. I.o.m zijn planner dhr Doosje mocht hij er 2 van 3 kuub neerzetten. Werd ik door dr Doosje beschuldigd dat het mijn schuld was. Inmiddels is het donderdag en staan hier nog steeds 3 containers en is er niet terug gebeld!!
Jolien Esselink
Hattem

Gepubliceerd op: 21/06/2018

Pluspunten
Snel big bang bezorgd via de post, netjes en ongemerkt opgehaald nadat we het op de site hadden aangevraagd. Goede stevige big bag

Gepubliceerd op: 20/06/2018

Andrea
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Vriendelijkheid aan de telefoon
Geen tijdschema geven als daar niet aan voldaan kan worden.
Bussum

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Bestel-procedure is super.
Iets meer inzicht in de ophaal datum na de bevestigingsmail.
Wietze
Alkmaar

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
Levering en ophalen prima. Op zondag ophaalformulier ingevuld, maandag was de container weg. En dat allemaal voor een scherpe prijs.

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
Erg hulpvaardig! Ik had al een Bigbag gekocht en deze laten ophalen door iksloopgoedkoop was geen probleem, even in de opmerkingen zetten en geregeld. Netjes geholpen telefonisch. En de bigbag was binnen 1 dag weg, perfect!

Gepubliceerd op: 28/05/2018