Website: http://www.ikfix.nl
Adres: Lindengracht 60 1015 KJ
Plaats: amsterdam
Telefoon: 0207701809

Koop onderdelen zonder risico, want het komt altijd goed bij ikfix.nl! Ikfix.nl is dé webshop voor alle onderdelen voor je Apple apparaat. Bij ikfix.nl koop je je gewenste onderdelen en plaats je deze zelf met behulp van onze uitgebreide instructievideo's. Lukt het je onverhoopt toch niet? Dan stuur je alles naar ons toe lossen de professionals van ikfix.nl-MacRepair het voor je op. Je apparaat verzend je gewoon in de doos waarin het onderdeel zat, inclusief adressticker, wensenformulier en professioneel verpakkingsmateriaal. Heel simpel, aan alles is gedacht. Binnen enkele dagen ontvang jij je apparaat gerepareerd retour. Zijn er andere problemen met je Apple apparaat, dan overleggen we uiteraard eerst met je. Repareren we niet, dan betaal je ook niets. Je kunt zelfs je onderdeel weer aan ons teruggeven! Je loopt geen enkel risico. Dat kan alleen de oudste, grootste en best gewaardeerde technische dienst voor Apple apparatuur! Wij zien je order graag tegemoet en weet; met ikfix.nl-MacRepair komt het altijd goed!

ikfix.nl

jeroen
Oudkarspel

Gepubliceerd op: 11/04/2017

Pluspunten
Al meerdere keren bij ikfix.nl besteld. Zeer goede service, snel, behulpzaam en met handige YouTube kanaal zodat je het onderdeel makkelijk zelf kan maken. Thanks.

Robson
Amstelveen

Gepubliceerd op: 28/02/2017

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Rudi
Laarne België

Gepubliceerd op: 05/12/2016

Pluspunten
Snelle levering, kundig personeel.
Ga zo door.
Erik
Bunschoten Spakenburg

Gepubliceerd op: 13/10/2016

Pluspunten
Prima website,duidelijke informatie, bestelde ram geheugen voor mijn iMac supersnel in huis

lucien
dronten

Gepubliceerd op: 12/10/2016

Betrouwbaar
Gertjan

Gepubliceerd op: 10/10/2016

Pluspunten
Zeer slechte retour procedure. DOA ontvangen en volgens voorwaarden krijg ik enkel een klein bedrag terug.
Ook erg prijzig concurrent is goedkoper voor dezelfde kwaliteit onderdelen.
Antwoord ikfix.nl
Beste heer Knoops,

onze retour procedure wordt door onze klanten erg gewaardeerd. Het vreemde is dat u niet gebruikt heeft gemaakt van onze retour procedure waardoor de 'klacht' hierover nogal vreemd is. U heeft ook geen contact met ons opgenomen hierover om te zien wat de eventuele opties zijn. Graag zien wij dat u alsnog contact met ons opneemt. U spreekt over een klein bedrag mbt de voorwaarden, maar ook hier hebben wij geen contact met u over gehad. Wij zien uw reactie tegemoet en hopelijk kunnen we samen een passende oplossing vinden.

Mvgr,

Ikfix

Gepubliceerd op: 29/09/2016

Pluspunten
Prima service, na een onderdeel dat ik hier heb gekocht en toch zelf niet heb kunnen fixen, heeft ikfix dit voor mij gedaan zonder extra kosten geweldig.

Theo
Nieuw Vennep

Gepubliceerd op: 20/09/2016

Pluspunten
Goede en snelle service
Nvt
Nessrine
Mammar

Gepubliceerd op: 03/09/2016

Pluspunten
Snelle en betrouwbare levering , website goed overzichtelijk
Robert
Zurich